Sedím na posteli a před sebou mám dvoje šaty-jedny modré a druhé černé.Nemùžu se mezi nima rozhodnout.Najednou slyším zvonek.Seběhnu rychle schody a otevřu dveře.Stojím tam Cloe a veze za sebou kufr.
,,Ahoj Cloe ty se k nám stěhuješ?"řekla jsem se smíchem.Cloe se na mě podívala a zamračila se. ,,Ne,jenom jsem nevěděla ,co si vzít na sebe"vyplázla na mě jazyk a vešla dovnitř.Pomohla jsem jí do schodù s tím kufrem.Byl opravdu těžký.Ona si snad zbalila s sebou i kamení. ,,Cloe, proboha co v tom kufru máš," podívala jsem se na ní s tázavím pohledem. ,,Uvidíš,"řekla a položila kufr na postel.Rozepla ho a v kufru bylo snad milion oblečení. ,,Cloe pomohla by si my si vybrat šaty?"podívala jsem se na ní a udělala psí oči. ,,Jasně že jo,ale ty pak pomùžeš mě,"přikývla jsem a odešla se vysprchovat a umít si hlavu.
Vylezla jsem ze sprchy a vyfoukala si vlasy.Cloe za mnou přišla do koupelny a začali jsme se navzájem malovat.Cloe mi nanesla jemný make-up,řasenku a linky.Vlasy jsem si nechala rozpuštěné.Nakonec jsme s Cloe vybrali ty modré šaty a já si je oblíkla.K tomu jsem si dala modré lodičky na 5cm podpatku a kruhové náušnice.Podívala jsem se na sebe do zrcadla.Vypadala jsem vážně dobře.Cloe měla na sobě fialové šaty s ramínkama a černé lodičky.Vlasy měla taky rozpuštěné.A mohli jsme vyrazit.Sešli jsme ze schodù já se málem zabila, protože už jsem hodně dlouho nestála na podpatkách.
Šli jsme ulicemi a já před sebou uviděla velký nápis toho klubu.Vešli jsme dovnitř a sedli si k baru.Objednali jsme si vodku a hned ji do sebe "kopli".Neustále nás tam obtěžovali kluci.Asi po pùl hodině Cloe zapištěla.Já jsem se na ni otočila a ona vypadala, jako kdyby stratila řeč.Seděla na židli s otevřenou pusou a dívala se směrem ke stolu, kde sedělo 5klukù.Potom, co se vydýchala se konečně zmohla k pár slovùm. ,,T-to j-jsou o-oni,"vykoktala ze sebe.Já jsem se na ni podívala s tázavím pohledem. ,,Kdo?!" ,,To je One Direction"vykřikla na mě a já jenom pokroutila hlavou.A dál si vybírala co si dám k pití.Cloe do mě drkla a já na ni otočila hlavu. ,,Oni jdou sem"podívala sem se tím směrem a viděla jak se k nám přibližuje nějaký kudrnáč s blonďákem...