"Gerçek aşkın her şeyi yenebileceğine inandığın zaman seni burada bekliyor olacağım." Hayatı boyunca bir kez tadacağına emin olduğu aşkın kıskacına yakalanan ve ona kapılıp gitmekten korkan genç bir çocuk...
"Bu kadar hayalperest ve Romeo ruhlu biri olduğunu düşünmemiştim. Seni hiç affetmeyeceğim. Ne zaman pes edeceğini merakla bekliyorum doğrusu." Gururu ve anlamlandıramadığı hisleri arasına sıkışıp kalmış genç bir kız...
Zaman zaman içini ısıtan çoğunlukla da donduran ela gözlerin büyüsüne kapıldığında her şey için çok geç olacaktı.
Babasından ayrı ve onun geleceği günü bekleyen, kendi küçük dünyasında yaşayıp giden genç bir kızken hayatını değiştirecek adamla karşılaştığından haberi bile yoktu tıpkı onun da hayatını o kıza adayacağından haberi olmadığı gibi.
Pişmanlıklar, ayrılıklar ve hayal kırıklıkları...
"Gözlerimi kapattığımda aklıma o geliyor," diye mırıldandı. Onu duyduğumu, acıyla kaplanmış yüzünü gördüğümü bilmiyordu. "Ona nasıl zarar verdim bilmiyorum. Berbat herifin tekiyim ve buna rağmen ondan uzak durmak istemiyorum."
İşte tam o an da kalbimin teklediğini hissettim. iliklerime kadar işlemişti sözleri. En romantik sözlerden bile daha gerçekçi ve daha büyüleyiciydi. Bunları düşündüğüm için bile kendime kızarken gülümsemeden edemedim. Pişman olduğunu duyuyor ancak emin olamıyordum. Şimdi ise kendi gözlerimle görüyordum üzüntüsünü. Belki de bahsettiği sevgisi de tıpkı sözleri gibi saf ve gerçekti.
Tüm korkuların gerçek olduğu ve en derin duyguların yaşandığı bir masaldı onlarınki ancak ne beyaz atlı prens vardı ne de kurtarılmayı bekleyen bir prenses. Yalnızca yaşamaya çalışıyorlardı tüm çaresizlikler içerisinde, birbirleriyle karşılaşana kadar.
Romeo ve Juliet kadar destansı bir aşk yaşayamayacak kadar bencillerdi. Belki de zaten aşk, başlı başına bir bencillikti.
Ve sonunda uzun zamandır askıda olan hikayeme devam ediyorum :) Fark ettiğiniz gibi adı değişti. Artık Çakma Romeo değil, Geride Kalanlar. En yakın zamanda ilk bölümle geleceğim. Umarım eski okurlarımdan bekleyenler olmuştur ve yenileriyle de birlikte kaldığımız yerden devam ederiz ^_^
İlk bölümü beklerken Kayıp Güneş ve Son Sürat'e göz atabilirsiniz^^
Twitter, Instagram, Snapchat: /shdaks
Facebook grubu: Shdaks Hikayeleri
Facebook yazar sayfası: Şüheda Aksu-Shdaks
Beklerim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geride Kalanlar/Çakma Romeo
RomanceGururun izin verdiği ölçüde birbirini tanımaya çalışan iki genç... Hayal kırıklıkları ve üzüntülerle harmanlanmış bir aşk hikayesiydi onlarınki. Romeo ve Juliet kadar destansı bir aşk yaşamayacak kadar bencillerdi. Belki de zaten aşk, başlı başına...