Anna: ... bildiğin gibi ilk Cleo sonra Sarah en sonda sen doğmuştun, üç kardeştiniz
3 rakamını vurguladığını gördüm, sanki birşeyler anlatmak istiyor ama korkuyordu, benim anlamamı bekliyor gibiydi.
Anna:.... Sen 4 yaşına geldikten sonra gariplikler başladı, Sarah anormalleşti, yaratıklar, ruhlar gördüğünü söyledi ama kimse inanmadı, ama sen çok etkilenmiştin çünkü Sarahın her yerinde derin çizgiler vardı gözüde bozulmuştu sana " o yaratık gözümü oymaya çalıştı" dediğinde sen bunun acayip etkisinde kalıp Sarahın yanından ayrılmadın, meraklı bi velettin, bir gece Cleonun odasından çığlık sesleri geldi sen hemen odasına koştun kapı aralıktı hemen içeri daldın Cleo kanlar içinde yerde yatıyordu gözleri bembeyazdı boynu kırılmıştı, teni solmuştu, o anda şok oldun annen baban geldi ve bunların sorumlusu sen olduğunu düşündüler, Sarah en son geldi, annen baban Cleonun başında ağlarken Sarah sana sırıttı ve elindeki kan izlerini gösterdin ama daha çok küçüktün aklın ermedi, annen ve baban seni evlatlık vermeyi düşündüler ama Cleoya yaptıkların normal değildi oyüzden seni Tımarhaneye yolladılar ve.. vee...
Ben: ve ne?!
Anna: sana işkence yapmaları için fazladan para verdiler.
bunu duyduğumda sinirden gözlerim dönmüştü masayı tekmelemeye başladım anna tepkisizce bana bakıyordu, o bunları nerden biliyordu? bunu soramadım çünkü çok sinirliydim, Sarahla keşke konuşabilsem, kapıyı açıp bakmaya karar verdim, kilidi açtım kafamı uzattım, Sarah yoktu. dışarı çıktım, bide ne göriyim, karşımda kanla yazılmış yazılar vardı, klasikten "Öleceksin" yazmıyodu tabikide "bize katıl" yazıyordu, altındada 3 rakamı onun altındada bazı isimler yazıyordu "Jason, Marko, Peter, Wumen, Cleo..." Cleooo?!! başım dönmeye başladı, ağladım. bunlar ölen kişilerin ismi olamlı..
Anna: onlara katılmassan sende o isimlerin arasında olacaksın, ama katılırsanda Sarah gibi olacaksın, onun beyni yıkanmış.ama Ablanın geçmişi hala hafızasında, öğrenebilirsin ama işimizi garantiye almalıyız, bağlayabilirsek...
Ben: o bir yaratık! bunu nasıl yapacağız?!
Anna:bir fikrim var....
Kussura bakmayın biraz kısa oldu Annem çık diye tutturdu :D yarın yazıcam devamını oy verirseniz çok sevinirim :::)