1.rész

58 2 0
                                    

Nagyon izgulok!Hogy fognak velem bánni?!Már ez is félelmetes ha kimondom!Annyira hiányzik New Yourk,a barátok,a tanárokat idegesíteni,mind annyira hiányzik!
-Szívem gyere el fogsz késni az első napodról!-kiabált fel anya!Le is siettem felkaptam a táskám és szaladtam ki az autó hoz!

Iskolában

-Köszi hogy elhoztál!Majd otthon találkozunk!- és már pattantam is ki az autóból!Mindenki megbámult!~ilyen büdös lennék~kérdeztem magamtól!Most vagy soha!Elindultam az épület bejárata felé és bementem rajta!Ott is megbámultak!Csak büdös vagyok!Mindenkit alaposan szemügyre vettem!A nagy bámészkodás közben nekimentek valakinek!

-Nagyon sajnálom az én hibám volt!-mentegetőzött az idegen!

-Nem az én hibám nekem kellet volna jobban oda figyelnem!-mondtam egy nagy mosoly keretében!-Amugy Dawn Powell vagyok!-nyújtottam jobb kezemet.

-Jacob Wood!-fogadta el kezemet-Melyik osztály?!-kérdezte.
-12.a.-mondtam ki.A mosolya lehervadt arcáról! Szomorúságot láttam rajt!-Baj van?!-kérdeztem meg tőle!

-Semmi csak én meg a b be járók -vakarta tarkóját!Ezer lett szomorú mert az a ba járók?-Gyere bemutatóm a haverjaimat!-mondtam lelkesen és húzni kezdett egy társaság felé.4 an voltak velünk együtt 6 an!-Srácok bemutatóm nektek Down Powellt!Down ő-mutatott egy szőkére-Ryan.-és intett egyet.Most egy melirozott hajú fiúra mutatott-Joe.-és rám kacsintott!Nem néz ki rosszul!Jacob most egy fekete hajú sracra mutatott-Ő a mi csapatunk legfiatalabb tagja!-nevetett!

-Ezt én is hallottam!-mondtam felháborodást színlelve-Amugy Adem vagyok!-mosolygott ő is!

-Na és az utolsó ember-mutatot egy vörös hajú srácra-Johnny!

-Huh!-mondtam-Probalok Mindenkit nem össze keverni és előre is bocsi miatta!-mondtam és a csengő megszólalt!Elkisertek a termemig és beléptem az új osztályomba!

SZIASZTOK EZ AZ ELSŐ KÖNYVEM NE HARAGUDJATOK HA HELYESÍRÁSI HIBÁT TALÁLATOK! JÓ OLVASÁST!!!!^_^^_^^_^^_^

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Dec 11, 2016 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

~Iskolatársak Extrákkal~Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang