☀️PRÁZDNINY☀️

1 0 0
                                    

Ano...nastaly prázdniny.Nejlepší čast roku.
1.července 2015
2 týdny jsem byla doma a pak jsem jela za babičkou.3-4 dny jsem byla u babičky v Koryčanech a pak jsem jela za babičkou do Javorníka.U babičky v Javorníku jsem byla asi 3 týdny a domu jsem přijela 17.8 což jsem byla s Romčou celý den.Vrátíme se k tomu jak jsem byla u babičky.U babičky se mi hrozně líbí protože má velký barák a obrovskou zahradu.Babička má velkého psa Baddyho který má boudu na zahradě a má tam svůj velký prostor kde může běhat.potom vzadu na konci zahrady má rybník s rybičkama.Ještě měla chinchillu Miu ale ta jí před rokem zemřela.Bylo to tam docela na nic...jo standa tam byla to jo,ale já tam nemám žádný kamarády protože je to malá vesnice a tam jsou spíš namyšlený holky což já zrovna nemusim.Babičce jsem pomáhala se vším.ji a chcete říct jeden můj trapas?Když jsem byla u babičky a byl tam festival na hřišti tak se mi tam líbil hrozně jeden kluk,jmenuje se Robin...to jsem zjistila ale potom.No a jak jsem přijela domu tak jsem se rozhodla mu napsat.Napsala jsem mu že se mi líbí a tak a on-"všiml jsem si",a pak mi ještě něco napsal ale víte co mi napsal potom?-"Mě se líbí ta tvoje blonďatá ségra"...což mě dostalo a hned se mi přestal líbit😂No...to je asi tak všechno k dnešnímu dílu protože o prázdninách toho moc nebylo.

Tak tady je další díl,ale vidim že to nikdo nečte tak doufám že pár lidí zase přibude a příští část bude o něco víc zajímavější😊Děkuji

Life is worth living❤️Where stories live. Discover now