Ο Justin Bieber είναι gay

559 15 6
                                    

   "Μόλις διάβασες τον τίτλο ε; Περιμένεις να διαβάσεις για κράξιμο ενάντια στον τραγουδιστή ε; Θυμωσες ε; Γελάς με τηνπάρτη μου γιατί έχω λίγες ώρες ζωής μήπως; Σκέφτεσαι τρόπους για να υπερασπιστείς τον κύριο Justin γιατί τον είπαμε gay;
   Ε τότε γιατί ρε μαλακα γελασες με το ομοφυλόφιλο ζευγάρι που φιληθηκε στην Αριστοτέλους χθες; Παπαρα! Και όχι μόνο για το ζευγάρι στην Αριστοτέλους. Για εκείνον τον συμμαθητή σου τον "φλωρο", ή τον νεαρό που αρέσκεται στο να βάφεται στον ελεύθερο του χρόνο, ή ακόμη και τον φοιτητή κομμωτικής. Όχι όμως! Εσύ δεν είσαι τέτοιο άτομο! Εσένα δεν σε νοιάζει τι κάποιος κάνει στο κρεβάτι του ούτε και με ποιόν φιλιέται. Είσαι φιλελεύθερος άνθρωπος γεμάτος ταλέντο και λατρεία για τον δυτικό "πολιτισμό". Είσαι ανοιχτό μυαλό, δέχεσαι νέες ιδέες και σου αρέσει να διευρυνεις τους πνευματικούς σου ορίζοντες.
   Για αυτόν ακριβώς τον λόγο προσβληθηκες όταν ο δυστυχος ο Justin σου μπήκε κάτω από την ταμπέλα του gay. Θεωρησες προσβολή το γεγονός ότι ονομάστηκε έτσι άρα, φιλολογε της πορδης, θεωρείς ότι το να είναι κάποιος ομοφυλόφιλος είναι άσχημο, είναι ανήθικο και πάνω από όλα ντροπιαστικό.
   Δεν είμαι λεσβία, δεν έχω φίλους με άλλες προτιμήσεις και έχω γνωρίσει ελάχιστους gay και λεσβίες. Και για να είμαι ειλικρινής, ντρέπομαι που αναγκάζομαι να τους αποκαλώ έτσι στο κείμενο αυτό. Ντρέπομαι που πρέπει να κρεμάσω μια ταμπέλα σε κάποιους ανθρώπους. Πάντα όταν αναγκάζομαι να το κάνω αυτό, νιώθω άσχημα. Δεν είναι διαφορετικοί μάγκα μου. Είναι άνθρωποι σαν εμένα και εσένα! Δεν κάνουν κάτι διαφορετικό απλά βρίσκουν την αγάπη στον σωστό άνθρωπο. Ξέρεις μπορεί να είναι και πιο ευτυχισμένοι από εμάς. Να χαίρονται την ζωή περισσότερο, επειδή ο δεσμός τους υπερνικα όλες εκείνες τις βλακώδεις αντιλήψεις της κοινωνίας. Ίσως και να απολαμβάνουν αυτές τις μικρές στιγμές πιο πολύ από εμάς, καθως ο δικοςτους παρτενέρ στη ζωή είναι μοναδικός και δυσευρετος. Και τελικά όταν εμείς σκαμε απο την κακία μας για το εαν θα έπρεπε να παντρεύονται τα ζευγάρια αυτά εκείνοι ζουν τις ζωές τους χαρούμενοι χωρίς να έχουν σκασίλα για την άποψη της κοινωνίας, για τον γερόντων που την απαρτίζουν.
   Break, και καθώς αυτός ο λογαριασμός βρίσκεται εδώ για να κράζει και να σχολιάζει,  γυρνάμε στο θέμα μας. Η χαρούμενη, ψεύτικη πλευρά της ζωής βρίσκεται στην τηλεόραση. Πάνε κάτσε φάε κουτόχορτο και μετά φορτώσου το χαζοκούτι άμα δεν θες να ακούσεις άλλη μαυρίλα.
   Υπάρχουν άτομα που δεν τους νοιάζει τι κάνουν οι ομοφυλόφιλοι. Στα αρχιδια τους και μπράβο τα παιδιά! Αυτοί οι άνθρωποι αξίζουν ένα μεγάλο μπράβο, ένα συγχαρητήρια γιατί έμαθαν να είναι άνθρωποι. Όχι μοσχαρια. Όμως τι θα γίνει με την ομοφοβικη πλευρά της χώρας;
   Οι ομοφοβικοι αγάπη μου είναι μαλακες, όχι φοβισμένοι. Δεν φοβούνται, σιχαίνονται το διαφορετικό, το εναλλακτικό, μια μοναδική ιστορία αγάπης. Την έλξη ανάμεσα σε δύο ίδια άτομα, όπως και εγώ ερωτεύτηκα για πρώτη φορά και κρατάω την σχέση μου μέχρι και σημερα. Γιατί ο Μάριος και ο Θανάσης να πρέπει να κρύβονται για ένα πεταχτο φιλί στα χείλη ενώ εγώ μπορώ να φιλήσω το αγόρι μου ελεύθερα, όπου θέλω και για όσο θέλω;
   Αυτοί που θεωρούν το διαφορετικό ανώμαλο και αφύσικο αποτελούν και το παράδοξο, ορισμένες φορές. Όταν πριν από λίγες μέρες, το πεφταστέρι που έφτασε στη Γη, ο Bowie, επέστρεψε στον ουρανό όλο το Facebook γέμισε λυπημενους Ελληναρες να ανεβάζουν φωτογραφίες του και να γράφουν από κάτω: "Αντειο Bowie θα μ λειψης."
   Και αργότερα το ίδιο άτομο θα σχολίαζε τις δύο 16χρονες λεσβίες που χαχανιζουν μετά από ένα φιλάκι στο μάγουλο.
   Ψάχνοντας στο Tumblr για ιδέες, έπεσα πάνω σε ένα λογαριασμό που ονομάζεται Hellasforce, Ellasforce ή κάπως έτσι και κλικαρα ένα τυχαίο άρθρο. Και το διάβασα. Παραθέτω ένα απόσπασμα από ένα κείμενο σύμφωνα με τους γάμους των gay και την συμβίωση δύο ανδρών μαζί:
"Τα λεγόμενα 《προσωπικά δεδομένα》και το άβατο της ιδιωτικής ζωής του ανθρώπου αφορούν την πολιτική ορθότητα. Όχι το ευαγγέλιο. Τι είναι αυτά που λέτε Σεβασμιοτατε; Αυτό που ενοχλεί είναι η νομοθετική ρύθμιση και όχι η διάπραξη της αμαρτίας;
   Η διάπραξη της αμαρτίας; Το να είσαι ομοφυλόφιλος είναι αμαρτία; ΕΊΝΑΙ ΑΜΑΡΤΊΑ Ο ΈΡΩΤΆΣ ΑΝ ΕΊΝΑΙ ΔΥΝΑΤΌΝ!;
   Ο ΈΡΩΤΑΣ, Η ΑΓΆΠΗ, ΤΟ ΝΑ ΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΆΤΟΜΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΆΣ ΕΊΝΑΙ ΑΜΑΡΤΊΑ; ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΈΓΡΑΨΕ ΑΥΤΌ; ΠΟΊΟΣ ΤΟ ΠΙΣΤΕΎΕΙ ΑΚΌΜΗΧΕΙΡΌΤΕΡΑ;
   Μπράβο μαλακα ελληναρα κομπλεξικε ρατσιστή! Συγχαρητήρια, και άμα το δικό σου παιδί μια μέρα αντισταθεί στα λεγόμενα σου θα έρθω να του κάνω μια μεγάλη αγκαλιά. Και ένα ακόμη μεγαλύτερομπράβο αν αποφασίσει μια μέρα ο Γιωργάκης σου να έρθει σπίτι κρατώντας από το χέρι το αγόρι του.
   Και όσο για την ερώτηση που θσ μου έκανε ο κάθε τετοιος άνθρωπος, κάθε τέτοιο ζώο χωρίς ψυχή και αγάπη για τη ζωή "Τι θα έκανες αν το δικό σου παιδί ήταν πουστης;" έλα! Σου έχω απάντηση. Δεν θα είχα πρόβλημα. Και σπίτι να έρθει για καφέ το παιδί κσι τραπέζι να του κάνω και βολτα στην παραλιακή να πάμε και στον γάμο τους να ερθω. Πρόβλημα υα είχα αν την ώρα του δείπνου έβλεπε το καρότο στηνπιατέλα με τα λαχανικά και το έπαιρνε παρτουζα.
   Δεν είναι αφύσικα αυτά που διαβάζετε. Έχω ακούσει μάλιστα "Ελληναρες επιστήμονες" της φραπεδιας να ξεστομίζουν με σθένος ότι "αρσενικό με αρσενικό δεν πάει! Το ομοφυλικο σεξ είναι παράλογο γιατί δεν αποδίδει παιδιά. Τελεία και παύλα." Και μετά χαιρετάει όλο το υπόλοιπο καφενείο.
   Αφύσικο το σεξ που δεν δίνει παιδιά ε; Αλλά είναι απολύτως φυσιολογικό την φοιτήτρια που είναι έγκυος να την λες πουτανα γιατί έκανε σεξ και κουβαλάει παιδί. Επίσης, μην σε ξαναδώ να ξαναγαμας με προφυλακτικό γιατί το σεξ με προφυλάξεις δεν δίνει παιδιά όπως και το ομοφυλικο, σωστά;
   Για να το κάνουμε λιανά λοιπόν, εσείς οι "ομοφοβικοι" (-πουτανας γιοί, συμπληρώνει ο φίλος μου που με παρακολουθεί να γράφω) δεν φοβάστε ένα πλανήτη γεμάτο gay και λεσβίες. Φοβάστε το διαφορετικό, φοβάστε υον νεοτερισμο και τον αληθινό έρωτα. Στην Ελλάδα του 21ου αιώνα πρέπει να γίνουν κάποιες αλλαγές επιτέλους. Δεν μπορούμε εμείς οι νέοι να περιμένουμε μια ακόμη γενιά γερόντων να πεθάνει για να γίνουν τα ονειρα μας πραγματικότητα. Δεν θα παντρευτεί ο Κωστάκης με προξενιό κύριε, θα πιάσει από το χέρι τον Αντώνη και θα φιληθουν μέχρι να σκάσεις από το κακό σου, γιατί η αγάπη είναι ωραίο πράγμα στη ζωή. Όλοι μας μια ζωή έχουμε και άμα περιμένουνε να ψωφησετε εσεις τα γερόντια θα την χάσουμε όλοι. Γιατί; Γιατί τότε θα έχουμε πατήσει τα 40, θα έχουμε χάσει όλη τη ζωντάνια που με ωθεί πάνω από το πληκτρολόγιο μου αυτή τη στιγμή, για να αλλάξω τον κόσμο όσο μπορώ.
   Οι ομοφυλόφιλοι έπρεπε να είχαν γίνει αποδεκτοί αιώνες πριν. Ομοφυλοφιλία υπάρχει σε 150 είδη και δεν μπορεί να υπάρξει στον άνθρωπό; το πιο εξελιγμένο είδος ζώου δεν μπορεί να αποδεχτεί κάτι τόσο απλό;
   Και το κερασάκι στην τούρτα. Αυτό που ήθελα να πω από την αρχή του κειμένου. Αυτοί οι άνθρωποι δεν νιώθουν άσχημα για αυτό που κάνουν, απεχθάνονται τους εαυτούς τους γιατί ΕΣΥ τιυς έπεισες ότι κάνουν κάτι λάθος. Κρύβονται γιατί τους φοβάσαι, όχι γιατί φοβούνται οι ίδιοι. Ντρέπονται γιατί εσύ τους έκανες να ντρέπονται.
   Κάνεις κακό, καταστρέφεις ψυχολογιες και διώχνεις παιδιά από τα σπίτια των κομπλεξικων γονιών τους. Κανείς τους δεν διάλεξε να προβληματίζεται για το μέλλον του λόγω των προτιμήσεων του. Κανένας δεν διάλεξε να τον κλοτσησουν έξω από το σπίτι στα 18 οι δικοί του από ντροπή. Κανένας δεν διάλεξε να μην είναι ανεκτος από το μεγαλύτερο κομμάτι της κοινωνίας. Κανένας δεν διάλεξε να κάνει ένα "κανονικό" γάμο για να γίνει επιτέλους αποδεκτός από τη κοινωνία. Κανένας!
   Για τους παραπάνω λόγους μάγκα μου θέτω τον επίλογο σε αυτή τη συζήτηση.
ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΑΜΑΡΤΊΑ Η ΑΓΑΠΗ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΣ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΑ Ο ΕΡΩΤΑΣ.
   Μαλακια είναι να τους κατηγορείς ανοιχτά για τα παραπάνω γιατί με προκαλείς έτσι να σου χωσω το τουβλινο ντιλντο στον κωλο."
   Το παραπάνω κείμενο το βρήκα στο Tumblr σε ένα λογαριασμό ο οποίος λέγεται ntwrean-paideia ψάχνοντας για την ομοφυλοφιλία. Πριν συνεχίσω, να πω ότι αυτή η "ιστορία" θα περιέχει κεφάλαια άσχετα μεταξύ τους. Και η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω ακριβώς τον λόγο που την ξεκινάω απλά πιστεύω πως πρέπει να εκφραστώ με κάποιο τρόπο και αυτό με βοηθάει στα αλήθεια. Συμφωνώ απόλυτα με το κορίτσι που έγραψε τα παραπάνω και ελπίζω να το διαβάσουν πολλοί και πραγματικά να καταλάβουν ορισμένοι ότι το διαφορετικό δεν είναι απαραίτητα άσχημο, χυδαίο η κακό. Σχετικά με την ομοφυλοφιλία και τους ομοφοβικους έχω να πω πάρα πολλά τα οποία πιθανότατα να αναλύσω σε κάποιο άλλο κεφάλαιο. Δεν έχω κάποιο πρόγραμμα για το κάθε πότε θα ανεβάζω απλά ξεκαθαρίζω από τώρα ότι αυτή είναι η γνώμη η δική μου! Εσύ είσαι υπεύθυνος για το ότι θα συνεχίσεις η οχι αυτη την "ιστορία". Φυσικά δεν υπάρχει μόνο η δική μου οπτική γωνία. Εγώ απλά εκφράζομαι με τον συγκεκριμένο τρόπο τον οποίο οι γνωστοί μου αποκαλούν "κράξιμο".
"Κραζεις λίγο δεν νομιζεις;" μου λένε...

-MissPadal xx

F☆CKOnde histórias criam vida. Descubra agora