"Τι σημασία έχει; Κανείς δεν σε κρίνει από το αν κάνεις το σωστό η όχι. Σε κρίνουν από το χρώμα σου, από το αν είσαι άντρας ή γυναίκα, που μένεις, τι φοράς. Οι πράξεις δεν τους ενδιαφέρουν"Κάτι τέτοια διαβάζω και έρχονται στο μυαλό μου τα χθεσινοβραδινα με τους δικούς μου και τα παίρνω στο κρανίο. Τι σημασία έχει ρε μαλακα το χρώμα του άλλου; Το από που είναι; Ή ότι άλλη μαλακια βρείτε ως δικαιολογία για να καλύψετε τα κόμπλεξ σας;
Βρίζεις και κρίνεις τον άλλον γιατί είναι σκουροχρωμος, δεν έχει τα τόσα ρούχα που έχεις εσυ και κοιμάται στον δρόμο. Πήγες ποτέ ρε άνθρωπε να του μιλήσεις για να μάθεις την ιστορία του; Να δεις τι έχει περάσει αυτός; Όχι! Μην και κολλήσεις τίποτα! Μην σε δει κ κόσμος να μιλάς με έναν Αλβανό, έναν Τούρκο, έναν γύφτο όπως λες. Και να λέγαμε ότι σου επιβαλαμε να του δώσεις χρήματα.. Πάνε πιαστον και πες του τώρα που είναι Χριστούγεννα ένα "Καλές γιορτές". Τι; Θα σου πέσει ο κωλος;
Που ζούμε ρε; Πάμε καλά; Τόσο φανατικοί Ελληναράδες είστε που δεν μπορείτε να δείτε πέρα από το εγώ σας το ελληνικό μη χεσω; Ας γυρίσουμε λοιπόν πίσω. Στα χρόνια αυτών που τόσο θαυμάζεις κι ας γίνουμε σαν αυτούς. Ας γίνουμε οι Σπαρτιάτες που πετούσαν το διαφορετικό και το ελαττωματικό στον Καιάδα. Δεν τους έκανε βλέπετε. Εκείνοι ήθελαν τους δυνατούς. Τους ολοκληρωτικά άξιους. Πάρτε και εσείς τώρα όλουςαυτούς που φοβάστε -γιατί η αλήθεια είναι οτι τους φοβάστε- όποιον gay, λεσβιαυ, Βούλγαρο, αλβανό, Πακιστανό, κομμουνιστή, άθεο, μουσουλμάνο, άνθρωπο με αναπηρία, και όλους εκείνους τους αφυσικους τους μη αρκετούς, τους αμαρτωλούς -μιας που εσείς είστε άγιοι- πάρτε τους λοιπόν αυτούς όλους βάλτε τους στη σειρά και εκτελέστε τους όλους να καθαρίσει ο τόπος!
Αλλά ας αφήσουμε στην άκρη όλους αυτούς και ας πιάσουμε μια κατηγορία που με ενδιαφέρει ειδικά. Τους ξένους. Αυτούς που δεν θες το παιδί σου να κάνει παρέα. Έρχεται ο άλλος αραχτός και μου λέει τι; Ότι όλοι τους είναι ίδιοι. Ότι θα έπρεπε να σφαχτουν όλοι οι Αλβανοί που είναι στην Ελλάδα -γιατί γθα Αλβανούς λέγαμε. Φυσικά. Γιατί ως γνωστόν όλοι αυτοί ήρθαν εδώ με σκοπό την ολική καταστροφή της τόσο σπουδαίας και καλής σου Ελλάδας. Λες και μόνη της δεν την παίζει στα δάχτυλα την καταστροφή. Σου έχω νέα! Κάνεις από αυτούς που εσύ αποκαλείς "βρωμιάρηδες" ή όποια άλλη μαλακια, δεν ήρθε εδώ για σου βιάσει την κόρη. Δεν ήρθε εδώ για να σου κλέψει το σπίτι. Δεν ήρθε για να σε κακομεταχειριστει. Όχι όλοι τουλάχιστον. Πως μπορείς να μιλάς για σύνολο όταν δεν ξέρεις ούτε τους μισούς από αυτούς; Θα κρίνεις με τους πέντε εξι που έχεις γνωρίσει. Επειδή κουκλε μου έφαγα ένα καμένο σουβλάκι δεν σημαίνει ότι δεν θα ξαναφαω η ότι όλα θα είναι καμενα.
Δεν γουστάρεις η κόρη σου, μάνα, να τα έχει με εκείνον που της αρέσει γιατί είναι Αλβανός. Οκ. Δεν το γουστάρεις γιατί μεγάλωσες σε μια κοινωνία που όλοι αυτοί οι μετανάστες Αλβανοί προβάλλονται ως ανώμαλα πρότυπα. Δεκτό. Ζεις όμως στον 21αιώνα, παίρνεις ότι παπαρια έρχεται από το εξωτερικό, τρως αμερικανικά fast food, φοράς ρούχα από Ιταλία, Αμερική και δεν συμμαζεύεται, το καλοκαίρι κάθεσαι 24 ώρες το 24ωρό κάτω από κινέζικα air condition αλλά κατά τα άλλα σε πειράζει που ο άλλος είναι Αλβανός. Get a life dude!
Ειδικά για αυτούς που μένουν και μεγαλώνουν σε χωριά, όπως εγώ, η εικόνα αυτή είναι τυπική. Είσαι σε ένα οικογενειακό τραπέζι, άδεια κουτιά μπύρας επάνω, τα μωρά πέρα δώθε και οι δικοί σου λένε ανέκδοτα. Άλλα σεξιστικά άλλα ρατσιστικά. Και προς Θεού, δεν έχω θέμα με τα ανέκδοτα. Ίσα ίσα θα γελάσω κι ολας αν είναι έξυπνα. Αλλά ρε φίλε δεν γίνεται με κάτι το οποίο το παίρνεις ως αστείο να το κάνεις και πορεία στη ζωή σου.
Φεύγεις όμως από το χωριό αργά η γρήγορα. Πηγαίνεις στη πόλη και εκεί γνωρίζεις όλα αυτά που οι δικοί σου, σου έμαθαν να σιχαινεσαι και να μισείς. Γνωρίζεις λοιπόν gay, λεσβιες, άθεους, μουσουλμάνους, Τούρκους, Αλβανούς. Όμως κανείς τους δεν σε πείραξε. Κι αν το έκανες αυτό δεν σημαίνει πως με τον ίδιο τρόπο υα κρίνεις όλους τους άλλους. Αυτός ο αλβανός λοιπόν που οι γονείς σου, σου έμαθαν πως είναι εγκληματίας αποδείχτηκε γνωστός, φίλος, κολλητός, μεγάλος έρωτας. Και μετά άντε εσύ να τους πείσεις πως βρήκες την αγάπη και τον έρωτα στα δικά του μάτια. Σγα μάτια ενός Αλβανού.
Πλέον με την λέξη "αλβανός" αφήνουμε να εννοηθουν οι λέξεις κλέφτης, βιαστής και άλλα πολλά που πραγματικά για να πιστέψεις πρέπει να είσαι με iq ραδικιου. Είμαστε εμείς που τους έχουμε κάνει να ντρέπονται για την καταγωγή τους. Και για αυτόν ακριβώς τον λόγο θα έπρεπε να ντρεπόμαστε.
Γνωρίζοντας τους δεν πάθαμε κάτι. Δεν χάσαμε τις αξίες μας, δεν γίναμε gay, λεσβίες, κλέφτες. Δεν μας άλλαξαν αυτοί. Αν πιστεύετε ότι είναι δικό τους λάθος η δική μας για τον πουτσο εξέλιξη έχετε πρόβλημα!!!
Πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσουμε να τα ριχνουμε στους άλλους και να ενηλικιωθουμε. Μάθετε να ζείτε με τις ζωές σας χωρίς να καταστρέφετε τις ζωές των άλλων. Δεν σου έφταιξε πουθενά ο μαύρος που είδες στον δρόμο. Κραξε! Κραξε όμως αυτόν που σου έκλεψε υο ποδήλατο. Αυτόν που σου βίασε την κόρη, αυτόν που σε έδειξε με το δάχτυλο, αυτόν που σε χτύπησε. Όχι το σύνολο. Το γεγονός ότι ήταν μαλακας δεν σημαίνει ότι όλοι είναι ίδιοι η ότι εσύ είσαι καλύτερος. Και να σου πω και κάτι άλλο. Θα μπορούσε καλιστα ένας Έλληνας, ο καλός σου γείτονας, να μπει σπίτι σου όσο είσαι στη δουλειά και να κάνει μαύρη τη γυναίκα σου από το ξύλο. Να βάλει στα τέσσερα τη κόρη σου και να της μάθει τι σημαίνει πουτσα. Και όταν τελειώσει ο κύριος θα σου πάρει ότι αξίας βρει και θα φύγει. Κατάλαβε καλέ μου άνθρωπε ότι δεν είναι μόνο κάποιοι Αλβανοί τέρατα. Και λυπάμαι τόσο που πρέπει εγώ, ένα 15χρονο κοριτσι, να κάτσει να σου μάθει τι θα πει ανθρωπιά.
Μιλάς για ισότητα χωρίς να ξέρεις να μετράς...
***για οποιοδήποτε άλλο θέμα θέλετε να σας πω την γνώμη μου σχόλιο κάτω:)***