Elena adopted by One Direction

1.9K 35 6
                                    

Hey,asta este prima mea poveste,primul meu capitol,primul neu cuvant de cand scriu pe wattpad Spor La Citit:-)

Stateam in pat,lenevind,cand cineva bate la usa.Ma ridic lenesa din pat si ma indrept spre usa mare si neagra a orfelinatului ,care separa holul si celelalte usi ale camerelor de camera mea.Cum deschid usa,Denisa,prietena mea cea mai buna de cand sunt in orfelinat,ma intampina intr-o mare imbratisare,spunandu-mi ca azi,ea va fii adoptata de niste oameni foarte draguti.Am felicitat-o ,iar apoi ea mi-a spus ca trebuie sa plece ,deoarece este deja asteptata.M-am luat la revedere de la ea,inchizand usa,care a facut un zgomot la inchiderea ei.

Eu sunt Elena si am 15 ani.Traiesc intr-un orfelinat,de cand parintii mei au divortat,si pe mine nu ma-au dorit in viata lor.Nu sunt suparata din acest motiv ,pentru ca ei nu m-au iubit niciodata cu adevarat.Ma bateau si ma certau mereu,din ori ce motiv stupid care le trecea prin minte.

Δ FlasBack Δ

-Elena,de ce nu imi dai mie mancarea ta?ma intreba tata nervos

-D-dar tata,eu nu am mai mancat nimic de acum o saptamana,mananc n-numai r-resturi de firmituri.Spun eu cu oarecare teama in glas pentru a nu-mi lua din nou mancarea ca in fiecare zi.

-Tu faci ce spun eu! Ai inteles?!

ΔOf The FlasBack Δ

Revenind,am parul blond,putin ondulat la varfuri, ochii mei sunt verzi-caprui ,sunt fana One Direction si intr-o zi as vrea sa ii intalnesc,dar cine ar face asta pentru o fata amarata din orfelinat?

-Elenaaaaa!!!!!!!!

Vocea directoarei orfelinatului ma face sa ies din gandurile mele .Cobor jos,si ma indrept spre bucataria imensa,de unde se auzi vocea directoarei.Cum deschid usa,vad 5 baieti care se uita la mine cu o caldura in ochi.Imediat i-am recunoscut

-S-sunteti O-on D-d-direction!!!!!!spun eu socata

In bucatarie incep sa se auda chicoteli de la baieti.

-Ce e asa amuzant? Intreb eu nedumerita

-Nimic !spune Louis

-Baieti,ea este Elena,Elena ei sunt.. Nu a mai apucat sa termine ca eu o intrerup

-Da,stiu,ei sunt :Niall,Louis,Liam,Harry si Zayn. Spun eu fericita.

-Exact,spune Liam

-Noi suntem!spune Louis

-Incantat! spune Niall dand mana cu mine

-Buna!Se auzi vocea ragusita a lui Harry

-Salut!spune in final si Zayn

Am dat mana cu totii pana cand ...

-Uite ,Elena,ei sunt aici pentru ca vor sa faca un lucru caritabil.directoarea orfelinatului se opri putin din vorbit pentru a lua o gura de apa.

-Continua...spun eu vrand sa aflu despre ce este vorba si uitand ca baietii sunt aici.Se pare ca ce tocmai am spus,a starnit un val de rasete de la cei 5 nebuni.

-Asta aveam de gand sa fac...,dar in fine...,deci baietii vor sa vii intr-o excursie.

Deja eram putin speriata,nu stiam ce fel de excursie va fii

-Stai linistita,vei sta cu noi o saptamana...daca esti de acord cu asta,bine-nteles! Spune Louis vazand expresia fetei mele speriate.Ooooo ce draguti sunt...incearca sa faca o fapta buna!

-Deci,vrei sa vii? Ma intreba Harry

_______________________________________________________________________________

Elena adopted by One Direction(po$tez rar)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum