Deci...asta este al doi-lea capitol pe care il postez pe wattpad.Eu nu cred ca povestea aveasta este atat de ,,Stralucita" s-au geniala,eu cred ca e plictisitoare si naspa,ma gandesc sa o sterg,voi ce ziceti?
---------------------------------------------------------------------------------
Elena .•P.O.V •
Stateam acolo,in bucatarie impreuna cu cei cinci nebunatici si directoarea orfelinatului.Nu stiam ce sa spun.Baietii se uitau la mine si asteptau raspunsul meu.
- D-da vin!spun eu intr-un final
- Sigur ? Ma intreba directoarea,vazand ca nu prea sunt sigura pe mine.
M-am uitat in spre baieti,spunand
-Da sunt sigura!spun eu foarte sigura pe mine
-Bun,du-te si fa-ti bagajul! Imi spune directoarea
-Okay! Spun eu fericita
-Vrei sa te ajut ? Ma intreba Louis
-Nu merci,nu este nevoie,ma descurc si singura ! Spun ,iar apoi ma indrept spre camera mea. Dar cand ajung in baie,ma uit in oglinda si imi aduc aminte,eu sunt un vampir,iar daca voi locui cu ei o saptamana isi vor da seama de asta ! Cred ca trebuie sa imi iau trusa cu machiaj la mine,pentru a imi acoperii semnele care arata ca sunt vampir, plus vanataiele facute de ceilalti oameni care mau adoptat.
O sa am mult de lucru in aceasta saptamana ! :((
Ies din baie,imi fac repede bagajul si ma imbrac. Aud usa deschizandu-se imediat dupa cele doua batai in usa.Usa se deschide putin,iar dupa aceea,vad capul lui Louis.
-Gata? Ma intreba el din tocul usii,alaturi de ceilalti.
-Aaaa,da,cred...stai putin .Spun eu,iar apoi ma uit in dulap.Da aici este,Exact unde am lasat-o.Chitara mea statea pe raftul de sus al dulapului.O i-au,iar apoi spun
-Acum sunt gata!!!!spun eu fericita ca voi scapa pentru o saptamana de aceasta inchisoare.
-Wow,wow,wow! Stai putin! Aia este chitara ta ?ma intreba Niall.
-Da, o am de cand...
M-am dus cu gandul la familia mea,lasand o lacrima sa cada din ochiul meu.
-Imi pare rau ca am intrebat,serios ,nu stiam asta,daca stiam asta nu te mai intrebam.Spune Niall imbratisandu-ma.
-Nu-i nimic Niall,baieti mergem?spun eu lundu-mi chitara si bagajele de mana.Baietii m-au ajutat cu celelalte bagaje,apoi pundu-le in porbagajul limuzinii lor.Am vrut sa imi pun chitara in porbagaj,dar mana lui Harry ma opreste,el spunand:
-Nu,nu,iti vei lua si chitara in masina cu tine,si Niall o are si poate cantati ceva amandoi
Cum am auzit asta m-am speriat putin,deoarece eu sunt timida uneori,dar cand ma enervez...parca sunt o noua Eu
-Aaa,Harry...?,Uite...continui eu ,eu nu vreau sa cant...
-Ce ,de ce? Sa nu iti fie rusine de noi,suntem prietenii tai!
-Bine,spun eu,scapand un mic oftat
Intru in masina,si ii vad pe toti acolo. Observ ca Niall canta melodia Little Tinghs. Exact cum stiam,canta atat de bine si cu vocea si cu chitara. Niall mi-a facut semn sa ma i-au dupa el. Am inceput amandoi sa cantam amandoi si cu chitarile si cu vocea.
Cand ultima nota s-a terminat, Niall s-a uitat in ochii mei,iar apoi scotand un mic zambet.Am zambit si eu la randul meu,iar apoi,am continuat toti sa cantam diferite melodii de-ale lor :Story of my life,Rock me,You &I,Strong,What make you beautiful ,Gotta by you,Up All night,take me home ,kiss you,si altele.Nici nu am realizat cum a trecut timpul. Eram deja in fata noii mele case pentru o saptamana.
Saptamana asta va fi cea mai grea saptamana din viata mea
______________________________________________________
Hey,am revenit cu urmatorul capitol,sper sa va placa. Scuzati-mi greselile,nu am avut timp sa corectez pentru ca trbuie sa invat la Istorie,sa imi fac temele,sa invat la orele pe care le am maine,pentru ca azi nu am fost la scoala,am fost plecata(daca va intrbati unde,Nu e treaba voastra-cu toate ca nu cred ca va intrebati dar..in fine acum..)
Nu uitati sa dati vot,daca v-a placut,si sa imi spuneti parerile voastre legate de aceasta poveste.Va Iubesc!!! :-) :-)
CITEȘTI
Elena adopted by One Direction(po$tez rar)
FanfictionCe sanse credeti ca poate avea Elena, O fata ce locuieste intr-un orfelnat,pentru a-si intalnii idolii?Ce sanse credeti ca poate avea aceasta,cand idolii ei afla despre transformarea ei?