Stateam in masina.Priveam pe geam la casa baietilor. Totusi,nu puteam vedea atat de bine casa,deoarece casa avea un gard negru,mare si inalt. Puteam sa observ doar acoperisul,care tinea ghivece de flori. Diferite flori,colorate si parfumate.
Niall mi-a deschis portiera masinii,scotand un mic chicot,cand a vazut ca nu ma prea descurcam singura. Nu era vina mea,masinile sunt ciudate. Parintii mei nu au avut niciodata o masina,si nici cei de la orfelinat nu au avut,asa ca,da...nu ma pricep la masini...si la tot ce tine de ele.
-Poftim! Imi spune Louis si imi intinde chitara mea,cu care am cantat pe drum.
-Merci. Spun eu ,oarecum timida. Da,timida,eu de obicei nu prea sunt asa,dar,avand in vedere ca ei sunt idolii mei,nu vreau sa ma fac de ras.
Liam mi-a deschis usa portii imense,lasandu-ma pe mine sa intru prima.
-Merci,Liam,ma bucur ca tu nu ti-ai pierdut manierele. Spun eu,uitandu-ma la baieti,care si-au deschis usa doar lor,apoi au inchis-o,fara sa ma lase sa intru...tipic baietilor,noroc ca Liam nu este ...ca ei,adica nebunatic...si fara maniere.
- Heyyyyyyy!!!! Le aud vocile baietiilor care ma priveau urat
-Scuze...dar asta e adevarul,spun eu,batand palma cu Liam.
Niall m-a ajutat cu chitara si bagajele
-Merci,Niall spun eu,el facandu-mi cu ochiul si zambinu-mi,oare asa se comporta mereu? Asta a fost ciudat,foarte ciudat .
M-am oprit langa usa casei lor. M-am uitat mai bine la casa.Era mare,foarte mare. Era o casa frumoasa,ce tot spun eu,era o vila imensa,de culoare turquise,culoarea mea preferata. Casa avea multe geamuri,ceea ce inseamna ca sunt multe camere.La fiecare geam era cate un balcon,plin cu flori,boxe,microfoane,si alte lucruri de genu'.Era de asteptat,doar sunt cea mai tare trupa,ever.
-Ei,Elena,aceasta este casa noastra! Imi spune Harry,stand in fata usii,langa mine.
-Sper sa te simti ca acasa! Imi spune Louis vesel
Niall i-a dat un cot in burta,semn sa taca
-Scuze! Se scuza Louis
-N-are nimic Lou! Ii spun eu zambind la el
-Okay,baieti? De ce nu o lasati pe Elena sa intre,si sa ii aratati camera ei pentru o saptamana? Îi intreba Zayn pe baieti
-Ok! Spune Niall, deschizandu-mi usa.
Cum am intrat,am vazut o canapea mare,fata-n-fata cu un dulap cafeniu,pe care era asezat un televizor urias. Peretii erau albi,cu desene,care cred ca sunt operele lui Zayn. Pe pereti erau scrise versuri de la unele melodii,titluri ale melodiilor,note muzicale,si pe tavan,scria mare,cu rosu This Is Us!!! Langa un perete,am putut zari niste scari,in spirala,facute cu gresie alba,deasupra,iar dedesupt era pusa gresia neagra. Langa peretele opus scarilor,era un topogan,tot in spirala care te cobora de la etaj,jos. Pe celalalt perete am putut vedea o usa,alba si mare,care cred ca ducea spre bucatarie.
Baietii m-au ajutat cu bagajele,ducandu-le sus,unde presupun ca va fi camera mea pentru o saptamana.
-Vrei sa vii la o plimbare, ca sa iti arat locurile? Pun pariu ca cei de la orfelinat nu prea te lasa afara,nu?
- Da,dar nu e nevoie,sunt sigura ca ai ceva mai bun de facut decat sa iti pierzi timpul,aratandu-mi mie locurile.
-Nu imi pierd timpul cu tine,de fapt ma distrez, si plus ca trebuie sa ne mai cunoastem.
-Ok,doar asteapta sa ma pregatesc.
-Bine,te astep sus,in camera mea,adica usa de langa camera ta.
M-am dus sus,cautand camera mea. Dupa indicatiile lui Niall,am ajuns in fata usii mele. Am deschis usa,si am ramas uimita. Camera era mare,foarte mare,cu mobila de culoare mov si albastru inchis,peretii fiind turqoaz,iartavanul albastrul pe care il are si mobila. In partea stanga era un pat mare,cu asternuturile mov. Pe pat erau aranjate mai multe perne,de diferite culori si marimi. Am vazut niste perne mai deosebite decat celelalte:perne cu ei,cu Niall,Harry ,Zayn, Louis si Liam.Toate erau frumoase,dar preferata mea era cea cu Niall,pentru ca din toti baietii din trupa,am o slabiciune pentru Niall.Nu ca nu mi-ar placea si de ceilalti. Ii iubesc pe toti,dar cel mai mult pe Niall. Poate pentru ca amandoi suntem irlandezi? Da, asa e,eu sunt irlandeza,acolo m-am nascut,acolo am crescut pana la 4-5 ani,iar apoi s-a intamplat ce s-a intamplat si am ajuns aici,intr-un orfelinat din Londra.
**************
Dupa ce mi-am despachetat bagajele,mi-am asezat lucrurile la locul lor. Gandul mi-a zburart la Niall,cat de dragut poate fii baiatul asta! la fel si ceilalti. Stai,am impresia ca am uitat ceva,dar ce? Dintr-o data,se aude melodia Rock Me,dar cu versurile cantate de mine. Asta trebuiensa fie telefonul meu. Am luat telefonul si l-am scos din husa lui,cu One Direction,bine,defapt doar corpul si fetele lor. Am deschis telefonul,vazand ca am primit un mesaj.
,,- Hey,ce faci? S-ar putea sa nu mai putem sa mergem la acea plimbare. Baietii au spus ca ar fii frumos sa mergem in alta zi,cu totii,iar acum nu putem,sper sa nu te superi,dar avem un interviu si nu il putem rata :*
Venim acasa la 12, ai mancare in frigider,servestete cu ce vrei :-) ''
I-am trimis si eu un mesaj:
''-Ok,merci Niall :* ''
Si cu asta am inchis telefonul,ducandu-ma jos,sperand sa gasesc repede bucataria.
_____________________________________________________
Hey,am revenit cu un nou capitol. Imi pare rau ca nu am mai postat,dar nu am avut timp,sper sa intelegeti.
Va place noul capitol? Imi pare rau daca vroiati sa fie mai lung.
Va astept parerile si daca aveti vre-o intrebare,un sfat sau ori ce alt ceva,sa imi scrieti intr-un comentariu,o sa incerc sa va raspund cat mai repede.
Voi incerca sa postez mai des,dar nu am timp,teme de vacanta (pe care inca nu mi le-am facut ), de invatat si tot asa...
Imi cer scuze pentru eventualele greseli gramaticale,am verificat si sper sa nu mai fie greseli.
Spuneti-mi cine vrea dedicatie ★
CITEȘTI
Elena adopted by One Direction(po$tez rar)
FanfictionCe sanse credeti ca poate avea Elena, O fata ce locuieste intr-un orfelnat,pentru a-si intalnii idolii?Ce sanse credeti ca poate avea aceasta,cand idolii ei afla despre transformarea ei?