Pewnie pomyśleliście, że to nowy rozdział :( Przepraszam was, ale to kolejne pytania xD *Notka o kolejnym rozdziale pod nominacją*
Niedługo to ja przez was będę musiała założyć oddzielną książkę na te nominacje :p Tak więc, pytania dostałam od Nekromanta. Ale ty lubisz mnie męczyć !
1. Czego bałaś się w dzieciństwie?
Dosłownie WSZYSTKIEGO co było nazywane potworami. Niestety byłam bardzo strachliwym dzieckiem xD Ale jeśli mam wybrać czego najbardziej się bałam, to będzie ciemność i moja garderoba w nocy ;-; No i piwnica. Piwnice są złe.2. Czego boisz się obecnie?
Strach przed ciemnością zmalał, ale pozostał. Bardzo boję się chodzić sama ciemnymi uliczkami. Od razu po plecach przechodzą mi ciarki. No i jeszcze lalek ;_; Lalki to zło.3. Jaki horror utknął Ci najbardziej w pamięci?
Hmmm dużo tego było xD Jeśli serial to American Horror Story, a film to chyba "Las samobójców", bo był strasznie śmieszny xD4. Jaka postać wywołuje u Ciebie lęk?
Możecie się śmiać, ale boję się opętanych ludzi, Slendermana (za dużo czytania o tej postaci ;-; O wiele za dużo) i te wszystkie postacie-lalki.5. Straszniejszy jest dla Ciebie wilkołak czy wampir? Dlaczego?
Szczerze? Żaden :/ Nigdy nie byłam się tych potworów.6. Jaka tortura jest dla Ciebie najstraszniejsza?
Chyba powolne obdzieranie ze skóry :/7. Jaka śmierć jest dla Ciebie najstraszniejsza?
Umieranie samotnie w ciemnym lesie/piwnicy/cmentarzu zjadanym przez potwory.8. Czy boisz się nieznanego?
Nie sądzę.9. Co w twoim życiu wywołało u Ciebie wielki strach?
Kiedyś śniło mi się, że przeze mnie moja mama umarła. To było straszne ;-;10. Jak radzisz sobie ze strachem?
Przytulam moją psinę i od razu wszystko co straszne odchodzi :)I takim oto sposobem dowiedzieliście się jakim jestem strachajłem xD
Skoro mamy okres świąteczny, moje pytania będą w tematyce Świąt Bożego Narodzenia ^^
1. Czy obchodzisz Święta Bożego Narodzenia?
2. W jaki sposób je obchodzisz? Jakieś szczególne tradycje?
3. Co dostałeś/dostałaś na Mikołajki?
4. Co chciałbyś/chciałabyś dostać pod choinkę?
5. Wolisz dawać czy dostawać prezenty? Dlaczego?
6. Ozdabiasz swój pokój na święta? Jeśli tak, to jak?
7. Cieszysz się z nadchodzącego 2017r? Dlaczego?
8. Jakieś postanowienia na Nowy Rok?
9. Czy jesteś zadowolony/zadowolona z 2016r?
10. Lubisz ten świąteczny czas?A nominuje :
FreakyClara
MarissaChantier
Fangirl0218
Carmen1818*NOTKA DOTYCZĄCA KOLEJNEGO ROZDZIAŁU*
Pewnie zauważyliście, że od paru dobrych dni (już chyba 2-3 tygodni) nie pojawia się nowy rozdział. Otóż bardzo ciężko mi się go pisze. Sama nie wiem czemu. Dzisiaj mija chyba 4 dzień kiedy siadam do niego i nie umiem go skończyć, a zbliżające święta wcale mi w tym nie pomagają xD
Na razie szukam weny. Zaglądam do książek w "Poczekalni" i siedzę (czasami godzinami) patrząc w sufit, zastanawiając się nad tym nieszczęsnym rozdziałem.
Ale nie martwcie się! Myślę, że w najbliższym czasie się pojawi. Więc trzymajcie za mnie kciuki! ❤❤
CZYTASZ
Z perspektywy zła
FantasyZastanawialiście się kiedyś, jak to jest być czarnym charakterem? Co czuje i co robi zła postać? Dlaczego robi to co robi? Jest napędzana nienawiścią? Tak wychowana? Nikt nie wie. Zawsze pisze się z perspektywy dobrej osoby, która walczy ze złem i w...