1. Egy évvel később

919 12 3
                                    



Berontott a szobámba és a kulcsot ledobta az íróasztalomra. Én az ágyamban feküdtem egy száll hálóingben és bugyiban, ahogy szokás nálam ilyen késői órákban. Eddig a telefonomon szelfiztem magamat, ahogy kissé lejjebb csúztatom a pólómat a melleimnél, hadd lássa a világ gyönyörű kebleimet. Amiket úgy látszik ő is hamar észrevett.

Érkezésére felemeltem a fejem, perverzül elmosolyogtam és lerakva magam mellé a telefonomat vártam rá.

Ő villámgyorsasággal már mellettem is volt, s tépte rólam a ruhám, én pedig az övét.

-Várj-mondtam, mikor már semelyikőnkön se volt ruha és felemelve a telómat csináltam magunkról egy közös képet.-Kell egy új profilkép-magyaráztam.

-Persze, minden nap-nevetett fel majd kivette a telómat a kezemből és az íróasztalomra hajította.-Bébi, most az a fontos, hogy újra benned legyek.-suttogta sexin és lefektetett az ágyamra. Elővette óvszerét és a kezembe nyomta. Elvigyorogtam és felhúztam hatalmas, gyönyörű farkára. Imádtam.

Egy durva ütéssel már bennem is volt. Mozgott bennem, mint az állat, tudta, hogy így szeretem.Hatalmas nyögések hagyták el a szánkat és csak úgy kapartam a hátát.

-Marco, még-kérleltem, de nem kellett könyörögnöm. Nagy lökéssekkel vitt el a csúcsig. Mielőtt elélvezett volna kihúzódott belőlem és kifeszítette a számat, hogy lenyomja torkomon átlagosnál jóval hatalmasabb férfiasságát. Büszkén kaptam be és szoptam. Majd ott elélvezett. Mennyei volt az íze, minden pillanatát élveztem. Mikor megelégelte a dicsőséget kihúzódott a számból és ő ment lefelé, mindenemet szétnyalva. A melleimnél és a köldökömnél szívott is párat. Majd lassan elérkezett a fénypontjára és én is elélveztem.

Mikor már nem volt mit tenni, csak úgy, csupaszon egymásra cuppantunk, heves csókokkal és ide-oda vetődtünk az ágyamban, míg végül le nem estünk róla. De nem zavartattuk magunkat én tovább kócoltam a haját és csak úgy nyaltam a száját. Hajnalban végül felöltözött felkapta a kulcsát az asztalomról és odahajította hozzám a telefonomat.

-Akk holnap a suliban, Manó! És talán este...?

-Majd meglátom-mondtam a telefonomat bámulva.-De most nem te vagy a soros. 

Marco borúsan kilépett a lakásból és elviharzott. Én megkerestem a galériában a közös képünket és beállítottam profilképnek, alá írva:

Ma Marcoval élveztünk el. Vajon ki a holnapi szerencsés? 

Egy idő után letettem a telómat és mennyei ágyamba dörgölőzve elaludtam.

Megromlott szerelem (+18)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora