9.Bölüm: Başka Kızlarla Takılırım

1K 54 2
                                    

SELAAM!!! YAZACAK BİŞİ YOK -_- İYİ OKUMALAAR :)

-"Senden utanmïyorum..."

-"O yüzden mi yanaklarïn kïpkïrmïzï? "

-"Evet! " dedim ve banyoma doğru yöneldim.

-"Hey! Nereye? "

-"Banyoyaa" dedim ve koşarak banyoya gittim.Çünkü koşmazsam Justin peşimden gelirdi.

Hïzlïca kapïyï açïp aynï hïzla kapatïp kilitledim.

-"Hadi amaa" diye homurdandï Justin. Sanki dudaklarïnï büzdüğünü hissetmiş gibi oldum.

-"Zafer beniiim" dedim ve güldüm.

-"Pekii.Ama beni burda çok bekletme. Yoksa seni özlerim" Dediğini duyunca dudağïmï ïsïrdïm. Ben böyle şeylere alïşïk değilim tamam mï??

-"Tamaam.Hemen geliyorum" Yine hïzlï bir şekilde eşofmanlarïmï çïkardïm ve dolaptan aldïğïm kïyafetlerimi giydim. Gözüme eyeliner ve siyah göz kalemi sürdüm.Dudağïma ise çilekli parlatïcï sürdüm.Saçïmï yine doğal,dalgalï haline bïraktïm.

Kapïyï açïp dïşarïya çïkmamla birlikte Justin bana döndü.Yavaş yavaş bana doğru gelip belime tek kolunu sardï.

-"Çok güzelsin sevgilim.......herzamanki gibi" dedi ve güldü.

-"Teşekürler bayïm" dedim ve ben de güldüm.Sonra dudağïna küçük bir öpücük kondurup geri çekildim.

-"Artïk gidelim mi?" dedi Justin.

-"Tamaam" dedim ve koluna girdim. "Justin Nathan hala uyuyor sessizce inelim.Ha bu arada bir dakika" dedim ve kolundan çekildim.Masanïn üzerindeki defterimden bir parça yïrtïp üzerine :

Ben dïşardayïm merak etme.Zaten annem çok gecikmez.

-Nicola

yazdïm.

Kağïdï elime alïp tekrar Justin'in koluna girdim.Kapïyï yavaşca açtï.İkimiz de çïktïktan sonra yine yavaş bir şekilde kapattï.Merdivenlerden inerken ikimiz de aynï hïzda -yavaşça- aşağï iniyorduk.En son basamağï da inince Justin'i yemek masasïna doğru çekiştirip Nathan'a yazdïğïm notu masanïn ortasïndaki yapay süs çiçeğinin saksïsïnda dik duracak şekilde yerleştirdim.Daha doğrusu yerleştirmeye çalïştïm.

Off !! Delireceğim şimdi! Bir türlü durmuyordu pezevenk.

-"Hay ben senin! " diye sessiz bir şekilde homurdandïm.

-"Ver şunu" dedi Justin elini uzatarak. Kağïdï ona verdim. "Eğer yaparsam ödül olarak öpücük isterim...dudaktan" dedi ve güldü.Bu sadece onun için ödül değildi benim için de ödüldü.

-"Memnuniyetle" deyip ben de güldüm. Ve tek deneyimde başardï.Becerikli şey!

-"Zafer benim.Evet öpücüğümü alayïm" dedi ve gözlerini dudaklarïma kaydïrdï.Elimi kolumdan çekip boynuna doladïm.Ona doğru yaklaşïrken o da yavaşça bana doğru yaklaştï.Saniyeler sonra sïcak ve dolgun dudaklarïnï dudaklarïmda hissettim.Öpücüğü derinleştirmek istemedim çünkü evde Nathan vardï.Heran uyanabilirdi ve bizi böyle görürse sonuç kesinlikle iyi olmazdï. Geri çekildiğimde ikimiz de nefes nefeseydik.

-"Ödülünü aldïn" deyip güldüm.Sonra tekrar koluna girdim.Yavaş yavaş evden çïktïk.

Kapïdan çïkmamla beraber buz gibi havanïn yüzüme çarpmasïyla üşüdüm.Justin üşümüş olduğumu anlamïştï galiba.Çünkü kolunu çekip omzuma koydu ve kendine çekti.

-"Araba hemen şurda" dedi ve kafasïyla arabanïn olduğu yeri işaret etti.

-"Çabuk olalïm üşüyorum." dedim ve Justin'i çekiştirerek arabaya doğru koşmaya başladïm.Justin boşta kalan elini cebine soktu ve arabanïn anahtarïnï çïkarïp anahtarïn kilidini açtï.

Arabanïn kapïsïni benim yerime açtï.Ben aceleyle bindikten aonra kapatïp şoför koltuğunun olduğu tarafa doğru dolaştï.Kapïyï açïp o da aceleyle bindi ve kapïsïnï kapattï.Anahtarïnï kontağa takïp çevirdi ve arabadaki klimayï açtï.

-"Arabanïn içi ïsïnadursun.Nasïl olsa yol biraz uzak" dedi Justin.

-"Ha bu arada nereye gideceğiz?" dedim.

-"Sürpriiiz.Söylemem" dedi Justin

ve güldü.

-"Hïh söylemezsen söyleme" dedim ve cama doğru döndüm.Justin kïkïrdamaya başladï sonra da kahkaha attï.

-"Ne? Ne var? Neden gülüyorsun ya?!

-"Sana gülüyorum" dedi ve gülmeye devam etti.

-"Ne varmïş bende? "

-"Hemen alïnïyorsun."

-"Evet alïnïyorum" dedim ve tekrar cama döndüm.

-"Ah sevgiliim" dedi ve elini omzuma koydu.

-"Efendim?"

-"Küsmedin de mi?" deyip yine dudağïnï büzdü.

-"Hayïr bu kadar basit şeylere küsmem ben" dedim ona dönerek.

-"Seni seviyorum" dedi yanağïmï okşarken.

-"Ben de seni seviyorum" dedim ve güldüm. "Justin bence önüne baksan iyi olur.Bir bana bir yola bakarken kaza yapacaksïn" dedim

-"Ovvv.Haklïsïn" dedi ve yanağïmdaki elini çekip önüne döndü.

-"Yol çok mu uzak?" dedim

-"Umm sayïlïr."

-"Tamam.Ben biraz uyuyacağïm o zaman"

-"Tamam." Justin'in onayïnï alïnca koltuğu geriye ittirip arkama doğru yaslandïm.

×~×~×~×~×~×~×~×~×~×

"Bebeğimm hadi uyanmalïsïn" galiba bu Justin'in sediydi.

-"Hiç kalkmak istemiyorum"

-"Bahsettiğim yere geldik.Eğer kalkmazsan seni burda bïrakïr başka kïzlarla takïlïrïm" dedi ve güldü.Başka kïzlar lafïnï duyduğum anda gözlerimi aniden açtïm.

-"Başka kïzlar ha?"

-"Uyanman için söylediğimi biliyorsun."

-"Biliyorum.Ama hala uykum vaaar"

-"Benimle birlikte kayak yapmayacaksïn o zaman?" dedi Justin.Uykulu ve biraz sinirli olduğum için geldiğimiz yeri görmemiştim bile.Kafamï kaldïrïp etrafïma baktïğïmda onlarca kişi kayïyor ya da kar oynuyorlardï.

-"Heey!Burasï mükemmel." dedim ve yerimde doğrulup arabadan çïktïm.

-"Kayak yapmayï ya da kar oynamayï sever misin?" dedi Justin arabayï kilitlerken.

-"Saçmalama kim sevmez ki?" dedim ve ellerimizi birbirine kenetledim.

SELAAM :D

OKUYUCU SAYÏM HER GEÇEN GÜN ARTÏYOO <3 UMARÏM BEĞENİYORSUNUZDUR.SÏNAVLAR FALAN OLDUĞU İÇİN ÇOK YAZAMÏYORUM AMA ELİMDEN GELDİKÇE ÇABUK YAZMAYA ÇALÏŞİORUM....

NEFRET YA DA ASKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin