Of hate love (JBFF)

554 13 2
                                    

Volám sa Vanessa McCann.Som tanečníčka Justina Biebera.Možno si poviete že som najšťastnejšie dievča na svete.Ale opak je pravdou.Justin a ja sa z duše nenávidíme.Bývam u neho v dome a niekedy sa fakt neznesieme.Dnes ma zobudil budík,vstala som a vybrala som sa do kúpelne.Tam som sa osprchovala a umyla som si zuby.Prezliekla som sa do ružovích kratias a trička ani do pol brucha.Zišla som dole.Justin tam ešte nebol.Nezaujíma ma to.Urobila som si toasty s nutellou.Justin prišiel dole.,,čau,,ani sa na mňa nepozrel.,,Nazdar,,spokojne som si jedla toasty.,,Dnes máme tréning.,,,,Dobre.Idem sa prezliecť.Počkať,a čo ideme tancovať?,,Justin sa na mňa pozrel.,,Hip hop,,uškrnul sa.,,Už dávno sme sa dohodli na súboji.Teda Justin.Pretože minulý súboj som vyhrala ja.,,Okey,,Išla som sa prezliecť.Dala som si hiphopové šedé tepláky,športovú ružovú podprsenku.Išla som do kúpelne.Umyla som si zuby.Prečesala som si vlasy.Dala som si trochu make-upu a špiráli.Vyšla som do izby a vybrala som si šiltovku so značkou OBEY.Dala som si ju na hlavu so šiltom do zadu.A zišla som dole.Justin mal na sebe tiež šedé tepláky ale pod zadkom,biele tielko a presne takú istú šiltovku ako ja.Len šilt mal do predu.Justin si ma obzeral.,,Tak ideme alebo si ma budeš ešte hodinu obzerať?!,,,,Aha áno.,,Vyšli sme z domu a nastúpili sme do jeho BMW.Už sme boli pri štúdiu a vystúpili sme.

Po tréningu(už doma):

,,Ha,ha,ha zase som vyhrala!,,Justin na mňa zazeral.,,Asi si taký grabľavý že nedokážeš poraziť babu!,,Justin sa postavil z gauča kde sedel a pomaly sa ku mne približoval.,,Bieber opováž to spraviť!!!,,Utekala som cez celú chodbu.,,Ale áno Vaness!,,a chytil ma.,,AAAAA!!!!,,odniesol ma do obývačky a posadil ma na gauč.A začal ma štekliť.,,Justin,prestaň vieš ako neznášam šteklenie!!!,,šak práve preto ťa šteklím,,Vyplazil na mňa jazyk.,,Pokým neodvoláš že som grabľavý ťa budem štekliť!,,a naraz prestal a pozeral sa na mňa.Priblížil sa ku mne a začal ma bozkávať.Ja som spolupracovala.Po 5 minútach sa odtiahol.,,Waw,tak to bolo...,,,,úžasné,,doplnila som.,,Tak to bolo,,.........

tak čo hovoríte???je to moja prvá story takže... neviem či sa vám páči :) aaa chcem dať ešte potom druhú časť...neviem kedy to bude...ja viem že je krátka ale na začiatok to podla mňa úplne stačí...šak posúdte sami :) poteší vote alebo peknučký komentár

vaša Wetty :D

Of hate love (JBFF)Where stories live. Discover now