Z pohľadu Vanessy:
Ráno som sa zobudila na lúče dopadajúce na moju tvár.Pozrela som sa na Justina,ešte spal.Pozrela som sa na mobil a bolo pol ôsmej.Išla som sa osprchovať.A urobila som rannú hygienu a namalovala sa.Obliekla som sa.Zišla som dole a tam boli už všetci chalani.,,Lil prosím ťa zavezieš ma domov musím ísť do školy.,,Pretočila som s očami.,,Jasné Vaness.Poď zaveziem ťa.,, ,,ďakujem ti Lil.,,,,A Rayn prosím ťa povedz Justinovi že som išla do školy.,, ,,v poho poviem.,,Tak čaute chalani.,, ,,Ahoj Vaness!,,povedali zborovo.A vyšli z domu a nastúpili do auta.Keď sme už boli pred mojim domom tak som vystúpila.,,tak ahoj Lil a pozdravuj Justina.,, ,,Dobre Vaness tak ahoj a pozdravím ho.,, Vyšla som rýchlo do môjho domu a keďže som sa už osprchovala tak som sa len už len trocha namalovala.Obliekla som si na seba čierne kraťase nad pás a k tomu čierne tielo.Doladi som to s čiernymi lodičkami.Už som bola hotová tak som zbehla dole a dala som si len jogurt.Ližičku som dala do umývačky a kelímok som zahodila do koša.Vyšla som z domu a pomalím krokom som išla do školy.Už som bola pred školou a Nina,Laura a Christy na mňa hned vyleteli:,,Ahooooj Vaness!Tak dlho sme sa nevydeli.Koľko to bolo?Mesiac?,, Jop.Aj ja vás rada vidím.,,usmiala som sa na ne.,,A Vaness dneska príde k nám do triedy môj brat.,,uškrnula sa na mňa.Vtedy zazvonilo.Tak sme išli spoločne do tridy.Ja so išla do poslednej lavice.Baby si sadli predomňa.Vošla pani Sproutová a uškrnula sa na mňa.,,Rda vás zase vidím pani McCann.,, ,,Tá radosť asi nieje dvojstranná pani učiteľka,,žmurkla som na ňu. ,,No chcem vám predstaviť vášho nového spolužiaka pána Zaca Efrona.Pán Efron sadnite si prosim vás k pani McCann.,,Zac na mňa žmurkol a sadol ku mne a zahrizzol si do spodnej pery.,,Sorry bro ale tá je zadaná.,,ozvala sa Laura. ,,A s kím?,, ,,S naším Bieberom.,, uškrnula som sa naňho.Už zazvonilo tak som sa pobrala domov.Dneska sme nemali ani iné hodiny ani obed pretože bol prvý deň školy.,,Bola som už pred domom tak som si odomkla.Justin pozeral telku a pozrel sa na mňa.,,Tak čo Vaness aký bol prvý deň školy?,, ,,Celkom dobrý,,išla som hore a prezliekla som sa.
noo prepáčte mi že som nedala vyše dvoch týždňov časť ale nemala som vôbec čas...a prepáčte že táto časť je taká moc krátka... :( no ale bola by som velmi rada keby ste mi zanechala vote a koment... :D A čASť BUDE ZAJTRA MáTE sa načo tešiť...... :D
vaša Wetty
ČTEŠ
Of hate love (JBFF)
FanfikceOn Justin Bieber slávny spevák (to viete:)) Ona jeho tanečníčka. Nenávidia sa.Ako to s nimi dopadne? Ako Vanessa zoberie fakt že Justin je mafiánom? Uvidíte ak budete čítať ďalej. :D