5.časť

116 7 1
                                    

takže chcem vám povedať len tolko že dúfam že sa vám táto časť bude páčiť......no do predu sa ospravedlňujem za chybi :D

Ešte stále z pohladu Vanessy:

Zišla som dole a povedala som Justinovi:,,Justin mohla by som ísť za chalanmi?,, pozrel sa na mňa dobre Vaness ale potom prídem za vami lebo musím si ešte niečo vyriešiť v práci.,, ,,Okey tak ahoj.,, Pobozkala som ho a išla som sa obuť.,,Ahoj Vaness!,,zakričal z obyvačky.Vyšla som z domu a rozhodla som sa ísť pešo.Tak som išla na chodník.Po 5 minútach som počula kroky za sebou tak som trošku zrýchlila krok.Niekto ma chitil pod krk a povedal:,,Ak sa čo ilen pohneš je po tebe.,,a dal mi niaku vreckovku pred ústa a potom som videla už len tmu.Zobudila som sa v niakej bielej miestnosti s jedným svetlom.Nebola som ani zviazaná.,,Aha už sa nám niekto prebudil!,, niekto zvolal.Pozrela som sa na toho dotyčného a vôbec som nevedela kto to je.,,Kto si?,,opýtala som sa.,,Aha ja som sa ti ešte nepredzstavil.Ja som George Wesley.,, ,,A čo odomňa chceš?A kde vlastne som?!,, pozrel sa na mňa.,,Si u mňa v pivnici a od teba nechcem nič.Ale Bieberovi sa chcem pomstiť.,, ,,A prečo?,, ,,Pretože mi zabil brata a to nenechám len tak.A teraz sa stebou trochu pohrám kím príde Bieber.,, uškrnul sa na mňa.Priblížil sa ku mne a začal ma nasilu bozkávať.Ja som mu kopla do rozkroku.,,Ty suka malá!,, zazkučal od bolesti.Prišiel ku mne a vrazil mi facku.Potom druhú,tretiu a štvrtú.,,Aby si kurva vedela že somnou sa zahrávať nemáš.,, cmukol na mňa.Chytil mi obydve zápästia a dal mi ich nad hlavu a nahol sa aby ma mohol pobozkať.No ja som sa uhla ,,Ty kokot pusti ma!,, zakričala som.Ale ale zlatko nehnevaj sa.Len si užijeme kím príde tvoj frajer.,,vrazil mi zase facku.A zrazu sa rozleteli dvere a v nich stál Justin zo zbraňou.,,Justin!Povedz mu aby ma pustil!,, ,,Ale Bebierko sa nám dostavil.Už som si fakt myslel že si užijem.,, pozrel sa na Justina. ,,Máš smolu George.A teraz ju pusti lebo ti gulku napálim hneď do hlavy.,, George ma ale nepustil.A naraz som počula výstrel a ten úchylák padal k zemi.Justin ku mne hneď pribehol.,,Vaness moc ma to mrzí,nič ti ten kokot nespravil?,, pozrel sa namňa.,,Nie okrem pár faciek,pokus o znásilnenie tak fakt nič.,,usmiala som sa ňho.,,Dobre poď radšej od tialto.Ideme k chalanom.Dobre?,, prikívla som.Vyšli sme z toho domu a pred autom som videla chalanov.,,Juuuj ahojte chlapci moji!,,zakričala som a rozbehla som sa za nimi.Keď už som bola pri nich tak som sa zo vštkými objala.,,Ahooj Vaness!!,, povedali so smiechom naraz.,,Tak ste mi chýbali.Hoci to bolo len pár hodín ale aj tak.,, ,,Aj ty nám.,, usmiali sa.,,Hej hej stačilo.Nebalte mi ju !!!,, zakričal Justin.,,Ale Bieber niako nám žiarli.,, ozval sa Lil.,,No dobre priznávam a teraz poďte všetci do auta.,,Ale.,, zakňučal Lil.,,Padaj!!!,,rozkázal mu Justin a ukázal na auto.Ja som sa na nich iba zasmiala.Keď sme nastúpili tak Justin strčil klúčik do zapalovania a išli sme.Už sme boli pred domom tak sme vštci zase vystúpili.Justin odomkol dvere a vyzuli sme sa a išli sme do obývačky.,,Tak poďme si pozrieť film!,,povedal Rayn.,,Okey ja niesom proti.,, išla som k poličkami z filmami a vybrala som prvý film ktorý mi padol pod ruku.,,Tak čo toto?Paranormal aktivity 3 ?,, ,,Dobre poďme lebo tu zaspím.,, povedal Ben.Keď film skončil tak už všetci spali okrem mňa a Justina.,,Idem sa osprchovať a potom môžme ísť spať.,, zašepkala som Justinovi on len prikívol.Išla som sa osprchovať.Keď už som vyšla z kúpelni tak som videla Justina ako leži už v posteli a pozerá do stropu.Lahla som si k nemu a Justin si ma za pás pritiahol k sebe a zakrili sme sa.,,Dobrú noc Justin.,, ,,Dobrú Vaness.,, zavrela som oči a zaspala som.

Z pohladu Justina:

Keď sme si lahli do posteli tak som začal premýšlať.Ja som sa o Vanessu vážne bál.Viem čoho je schopní George.V minulosti sme boli najlepši kamaráti a už v tady sme boli mafiánmi.Raz keď sme mali kšeft jeden nepriatel mu povedal že mu zabili rodinu ale že jeho brata nechalai žiť.George mi to dával za vinu pretože v ten večer som ho vytiahol do klubu.On to niako predýchal ale mne sa jeho brat začal vyhrážať tým že mi vyvraždí celú rodinu.No ale ja som to nenechal len tak.Povedal som to Georgovi ale on mi neveril.Jeho brat sa ma už pár krát pokúsil zabiť ale nepodarilo sa mu to.Tak som ho jednoducho zabil ja.A odvtedy sme boli s Georgom nepriatelia.Keď som dorozmýšlal tak som si Vanessu pritiahol ešte viac k sebe.Pobozkal som ju na vrch hlavy a zaspal som.

no dúfam že sa vám páčila... možno už zajtra dám ďalšiu časť :*

vaša Wetty

Of hate love (JBFF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat