Ben Buyum -Tanıtım-

758 16 1
                                    

Hep kendime sorduğum soru "Neden bu kadar çirkinim ben?" oluyor.Genelde çoğu kız böyle diyor hak etmediği halde.Ama ben eminim.Kesinlikle böyle görünüyorum.Kocaman gözlüklerim ve diş tellerim var.Her erkeğin hayalidir sarışın mavi gözlü bir sevgili.Ben ise buna zıt olarak doğmuşum.Gözlerim kahverengi,bazılarının göz renginden bile saymadığı bir renk.Yani kendimi güzel hissetmem için tek bir neden yok.Sadece kendimi kabullenmek zorundayım.Okulda da aynı şekilde.Oraya gittiğim her gün neredeyse azaptı benim için.Neredeyse her gün diyorum.Çünkü şu son haftalarda bu değişti.Evet biri var.Fakat benim orada olduğumun bile farkında olmadığından eminin.Tanışmıyoruz bile onun için.Ama ya ben?Her gün onunlar hayaller kurarak yatıyorum.Sabahın ise bundan hiçbir farkı yok.Uyurken son,uyandığımda ise ilk düşündüğüm o oluyor.Ama geçenlerde adını öğrendim. Jack.Sadece 4 harfli.Ama onun için düşündüğüm şeyler,kurduğum hayaller değil 4 harfe 4 sayfaya bile sığmayacak türden.Çok arkadaşım olmadığı için bunu sadece tek birine anlatabildim.Bazen benimle aynı fikirde oluyor.Peşinden koşmam gerektiğini bir gün mutlaka yakalayacağımı düşünüyor.Bazen ise tam zıttı.Fikirlerini çabuk değiştiriyor.Ama haklı tıpkı bana benziyor.Tek farkımız fikirlerimi değiştirmediğim tek şey Jack oluyor.Önceki hayatımı düşünüyorum bazen.Günlük rutinim:Sabah kalkıp okula gitmek akşam ise ödevlerimi yapmak ve konu tekrarı oluyordu.Her gün de kitap okuyordum.Hafta sonlarının ise tek farkı biraz dışarı çıkıp kütüphaneye gitmemdi.Ne düşündüğünüzü biliyorum.Tam bir inek.Ben de dahil etrafımdaki çoğu kişinin düşüncelerini paylaşıyoruz.Ama artık böyle değil.Günümün yarısı onu düşünmekle geçiyor.Acaba ne yapıyordur?Şimdi nerelerdedir?Yapmayı sevdiği şeyleri düşünüyorum bazen de.Ama sonuç kafamın içinde sadece bir karanlık.Sonradan anlıyorum ki onun hakkında bildiğim tek şey ismi.Ben buyum;çirkin ve aşık bir kız.

Ben BuyumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin