-4-

146 10 2
                                    

Cafeye geldigimde gozlerim hemen Claire'yi aradi.Fakat ortalikta yoktu. Bos masaya ilerlerken esmer ve cok guzel olan ayrica tanimadigim bir kizin yanima yaklastigini gordum.

"Merhaba ben Claire'nin arkadasiyim. Ufak bi isi ciktigi icin gelemiyecegini ve bu listeyi sana vermem gerektigini soyledi."

Elindeki kagit parcasini aldim ve incelemeye basladim. Listeyi veren kizin telefon melodisi duyulduktan sonra (Deorro-Cayendo) hizli adimlarla yanimdan ayrildi.

"Gelmicegine gore burda benim isim bitti."

Biraz yuksek sesle kendi kendime konustugumu ve etraftaki birkac insanin bana baktigini gordugumde ozur diler gibi bakislar atarak ordan uzaklastim.

Bu guzel sonbahar havasinda eve yuruyerek gitmeye karar verdim. Karnimdaki birkac kilonun gitmesine de buyuk fayda sagliyodu.

Eve vardigimda odama ciktim ve ustumu bile degistirmeden listeyi okumaya basladim.

-En az 6 kilo verilecek (Hergun spor yap)

-Saclarini bakim yaptir (Kestir,sariya boyat)

-Manikur ve pedikur onemli (Kuaforun:BeautyHair)

-Yuzune de cimrilik yapmadan bi guzellik salonu bul.-Tarzinda en kisa zamanda degisiklik yapman icin bir stilist yollicam.Bu arada mavi lenslerin ve elbise ayakkabi vs kargoyla yollattim.3 hafta sonra partiye katilacaksin.

Bu da neydi boyle? Bunlari yapinca guzel olucagimi mi saniyordu yoksa gercekten ise yariyacak miydi? En onemlisi makyaj bile yapmayan ben bunlari nasil yapacaktim.Ahh sen kafayi yemis olmalisin Megan!

****

Aksam yemegimi daha az bir miktarda yedikten sonra odama cekilip Teen Wolf'un yeni bolumlerini izledim. Her zamanki gibi yine harikaydi. Giyim tarzim olmayabilirdi ama dizi tarzim kesinlikle iyiydi. O kadar bagimlilik yapiyodu ki yemek yedikten bu yana sabaha kadar izledigimi saate bakinca anlamistim. 4.03 de neydi? Ben 1'e kadar anca ayakta durabilirdim ki. Goz kapaklarim agirlasmaya baslayinca kendimi uykunun huzurlu kollarina attim.

****

Karnim acliktan kazinmaya baslayinca isteksizce gozlerimi acmistim. Karin acligina bir de kafamin altindaki sert sey eklenmisti. Ayrica yastigimin bu kadar sert olmadigina emindim. Hala ne bekliyodum boyle? Kafami kaldirdiktan sonra yastigimin altina elimi soktum. Bir kutu elime deyince daha fazla dayanamayip diger elimle yastigimi firlattim. Oha bu da neyin nesi?Bir telefon ha?! Kutu kaparak kucuk cocuklar gibi ciglik ata ata asagiya kostum. Once anneme sonra babama sarildim. Nesemi fazlasiyla belli ediyodum.

"Sakin ol Meg. Bu kadar bagircagini bilseydim almazdim." dedigi anda surat asmami bekliyolardi fakat ben hala 32 dis siritiyodum.

"Bunun nerden ciktigini ne zaman anlaticaksiniz?"

"Peki gec soyle anlatiyim."dedi annem.Ve koltuga oturduktan sonra devam etti."Babanin 3 ay once bir sirketle anlastigini biliyosun hani 'Ya batariz ya cikariz.' dedigi sirket."

"Evet"dedim ve anlatmaya devam etmesini elimle isaretler yaparak belirttim.

"Buyuk paralar kazanicagimiz bir is oldu. Aslinda paranin sadece bi kismi verilmesine ragmen hepimizin telefonlarini yeniledim.Ve hala verilen paranin yarisindan fazlasi duruyo ustelik borclarimin hepsini kapattim."

Bu isleri bilmedigim icin anladigim tek sey artik zengin oldugumuzdu.

Ben BuyumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin