Beste...Derin bir nefes alıp kapıyı çaldım. Sonra da içeri girdim. Bütün gözleri üzerimde hissediyorum. "Sen yeni gelen öğrenci olmalısın "diyen öğretmene bakışlarımı çevirdikten sonra olumlu anlamda başımı salladım. "İstediğin bir yere geç" insan bir kendinden bahset der. Fazla üstelemeden boş yer bakındım. Sarışın, güzel bir kızın yanı boştu, biraz havalı ve gıcık bir tipe benziyordu ama takmadım ve o kızın yanına oturdum. "Selam" dedim gülümseyerek. Ağızındaki sakızı bir balon şeklinde patlattıktan sonra "selam" dedi. Gözlerimi etrafta gezdirdim,tahtadaki yazılara dikkatle baktığımda dersin geometri olduğunu anlamıştım. Bu dersi hiç sevmezdim kim sever ki? lisede geometriyi seven filan ?!
1-2 dakikanın ardından çalan zili duydum. Dört tane kız yanıma doğru ilerliyordu. Yanıma gelince sarı saçlı mavi gözlü olan kız konuştu. "Adım yağmur " dedikten sonra elini uzattı. Elini sıkarken "Besre" dedim. Kahverengi saçlı , kaba biri olduğunu tahmin ettiğim kız "Ceren " derken elini uzattı. Elini sıktıktan sonra diğer kızlara göz gezdirdim. Kibar olduğu belli olan kız " selam ben Eylül" deyip sarıldı. Ne kadarda samimi bir kıza benziyordu. Son kız bana çok tanıdık gelmişti. Sanki daha önce tanışmış gibiydim. Rahat tavırları vardı. "Onun adı da Cansu " dedi eylül. Tebessüm ettim. Böylece tanışma faslı da bitmiş oldu tabi havalı üçlü ve erkekler hariç.
Eylül "istersen okulu gezdirelim "dedi. Arkadan bir erkek sesi "kızı sıkmayın be ilk günden "diye çıkıştı. O anda bir kız belirdi ve "sanane ya toprak" dedi. Bu cümleden o yakışıklı çocuğun adını Toprak olduğunu öğrendim. Sanane ya diyen kız yanıma gelerek kendini tanıtmaya başladı. Biraz bana karşı kibirli birine benziyordu. Aklıma kibirli olarak kodladım ve kız "Selam ben Ecem " diye ekledi . Bende "Selam Beste "diye karşılık verdim.
Yanıma oturan kız daha benle konuşmadan diğer havalı arkadaşlarıyla teneffüsün tadını çıkarmaya gitmişti.
Bende saçımı o iğrenç halinden kurtarmak için lavaboya gidecekken yere kapaklandım. Arkama baktığımda sırıtan bir çocuk görmeyi beklemiyordum. "Brokoli ne yaptığını sanıyorsun?" Dedi Ceren. Tek kaşımı kaldırarak sordum
-"Brokoli?". Arkadan bir ses " sana çelme takan orospu çocuğunun adı "Burak Ali " adının Burak Ali olduğunu öğrendiğim çocuk "tamam lan , amma abarttın sende" diye Toprağa sitem etti. Toprak laf etmeye devam ediyordu. " özür dile lan kızdan " . Burak ali "he oldu , başka emrin diye ekledi. İlk günden bi rezillik ve gerilim ?!
Toprağın bana olan ilgisinden birazcık rahatsız oldum sonra düşündüm
Toprak....
Bide daha ilk günden
Yok daha neler..."Önemli değil" dedim ve lavaboya doğru yol aldım. Kapıyı açtığım anda iğrenç bir parfüm kokusuyla karşılaştım. " ay bu ne yaağ" dedim kerimcan durmaz edasıyla. Yanımda oturan kız "beğenemedin mi bebişim" dedi. "Maalesef bebişim beğenemedim " dedim. Aralarından biri "senin ucuz parfümlerinden iyidir " dedi. Ya resmen kız 1. sınıfta laf atışmasında hissetti kendini?! neyse yinede tabiki altta kalmamak için ayrıca onun gibi kendimi 1. sınıfta hissedip, bi yandanda ellerimi yıkarken "en azından parfümlerin bi değeri var senin gibi tek havalı olmak gibi bi değersizlikleri yok"dedim. Ve elimde kalan suyu hiç düşünmeden yüzlerine fırlattım ve "görüşürüz bebişim"dedim.
Sınıfa girdiğimde kıvırcık saçlı bir çocuk " ne kadar acı. "Sınıf ful kezban "diyerek dalga geçti. Arkadan havalı üçlü gelip "biz hariç Cenkcim" derken beni itmeyi de unutmadı. "Yalnız insanın kendisini bilmemesi ne acı bir durum" dedim neden boş laf sokuyorum ya kendimi geliştirmem lazım arada tutturuyorumda bu olmadı neyse arkadan malca bir "ooooo...oo" sesleri yükseldi. Bir erkek sesi;
"hop hop sakin kızlar!" diye ekledi.
Havalı üçlüden biri atılıp, sanırım adı Miraydı ,
"sen bi kes sesini Emre." Dedi sesini yayarak.Bu saçma atışma sayesinde sınıfın genelinin adını öğrenmiş oldum. Zaten sınıftan birini tanımamak mümkün değildi. Bizim sınıfta bi insta fenomeni vardı ama şarşırtıcı bi şekilde kız havalanmamış gerçi havalansa ne yazar ama kız harbi kızdı sıcak iyi ergence huysuzca tavırlarını silkelenmişti, ya resmen kızı göğe yükseltiyorum he bu arada kızın adı "Cansu" ilk başta da tanıdık gelmişti zaten.
Herneyse son dersteyiz sınıf bi cümbüş içinde, lise halleri, hoca desen Leyla, herhalde sevgilisini düşünüyor, ee bende bu günün değerlendirmesini yapmakla meşgulüm,ya biraz saçmaydı ayrıca kafamda acaba biriyle olurmuyum, sınıfta erkeklerle büyük bi kavga filan olurmu, bi kızla saç baş girişirmiyiz gibi deli sorularda yok değil ...
Oh, sonunda ilk gün bitmişti. Kapıdaki şöförün geç kaldın bakışları eşliğinde arabaya binerken Toprağı gördüm. Ben toprağın beni taktığını düşünerek ona el salladım. O ise beni takmadı. Bir hayal kırıklığıyla eve doğru yol aldım.
Eve doğru giderken ne kadar safça davrandığımı ve toprağın beni takmamasını salakça düşündüm. Sonunda eve vardım. Annem direk:
-ilk günün nasıl geçti, dedi.
-boşveer, ben kaçar, diye ekledim.Sonra koşar adımlarla odama geçtim. Direk kedimi yatağa attım. Ve elime telefonu aldım. Telefonu ilk açtığımda yüzümdeki şok ve gelen mesajlar, sınıf gurubuna hemen eklenmem ve batuhandan gelen 'selam' mesajı ve ben wefat...
Tabikide görüldü atmadım ve bir yarım saat bekledim. Sonra yine yarım saat ne diğeceğimi düşündüm bu kadar aptallık olamaz ya ben malım!
Hala hiç bir şey yazamamak...
En sonunda bende 'selam' yazdım aniden mavi tık oldu. Çok heyecanlanmıştım. Bir besmele ile kendime geldim ve hemen pp sine tıkladım. Çocuk olaydı ve pp si de resmen ateş ediyordu biraz abarttım tabi de herneyse.
Sonradan Batuhan'dan gelen mesajla gözlerim ve ağızım aynı oranda açıldı.
Kimden: yakışıklı
Bence çok doğal bir güzelliğin var.Kime:yakışıklı
Thanks😉Hemen ardından son görüldü belirdi. Sınıf gurubuna girdiğimde erkeklerle, kızların çatıştığını gördüm. Hiç bulaşmadım , direk kapattım. İzlediğim dizinin ikinci sezonuna başladım.
***
Saat 2.30 olmuştu yavaştan toparlanıp gözlerimi eşsiz rüyalarımın kollarına bıraktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Mıyız?
Teen FictionNe demişler "En büyük AŞKlar kavgayla başlar". Bizim hikayede aynen böyleydi. Sınıf kavgasız gün geçirmiyor. Olaysız gün olmuyordu. Ve birgün sınıfa yeni gelen bi kız ile olaylar farklı şekilde gelişmeye başladı düşmanlıklar durgunlaştı . Yine ola...