Sabah alarmın o iğrenç sesiyle gözlerimi araladım. Allahtan okulda forma diye bir şey yoktu hemen giysi odama yöneldim. Şimdi ne giysem?!
Tamam tamam karar verdim. Ful siyah bir kombin yaptım. Siyah bir basic
t- shirt , siyah şort ve dizimin biraz altında siyah çorap ve altınada siyah cat. Sonradan havalı üçlünün değimiyle ucuz parfümümü sıktım ve sırt çantamı kaptığım gibi aşağıya indim.***
Sınıfa girdiğimde ilk olarak karşımda Batuhanı gördüm ve bana göz kırptı sonradan tesadüfen toprak belirdi. Berkcan, toprağın omzuna vurarak "sabret kardeşim " dedi. Ne alaka pek bir şey anlamadım ama neyse.
Sonra batuhan bana doğru ilerledi "yanım boş istersen gel"dedi. Aklımda , verilen davet geri çevrilmez dedim ve "tamam" diyerek çantamı kapıp batuhanın yanına gittim.
Eylül...
Okula yeni gelen beste sayesinde, bu durumdan pek memnun muyum bilemiyorum?! Erkeklerle olan düşmanlığımız hafifledi...
One ya !!! Batuhanla beste Yanyana yuh! Sınıfa baktığımda toprak kızarmıştı. Ona ne ki. Neyse. Yoksa... Batuhan besteye mi yavşıyor ? , ne fesatım ya. Kızlar bu düşüncemi duysa bomba bomba... Bence besteye yavşıyan tek batuhan değil.
Cerenin sesiyle irkildim.
"Lan eylül, nereye daldın oğlum gelsene"
Bende "uf ok ok" dedim.***
Teneffüs zilinin çalmasıyla kendime geldim. Direk bestenin yanına gittik. "Günaydın" dedim. Besteye o da "günaydın" dedi. Ceren direk lafa daldı "oh oh batuhanla çok iyi gördüm sizi"dedi. Bestede "saçmalama" dedi ve gözlerini devirdi.
Sınıfa havalı üçlünün (mira, ada ,su) giriş yaptı. Bestenin yanına gelerek "seni bir daha batuhanın yanında görmiycem yoksa sikilirsin tatlım" dedi ve bestenin laf söylemesine fırsat vermeden uzaklaştılar.
Cansu " bok sikersiniz"dedi. "Takma şunları beste yaa"dedi yağmur. Beste "takmıyorum zaten" dedi. Ceren "açık konuşayım bak biz bu erkeklerle düşman gibiyiz"dedi. Beste "düşman mıyız? " dedi.
Yağmur "düşman gibi gibiyiz". Cansu "ve tabi başkalarıda var". Beste "kimler". Ceren "başta batuhan olmak üzere". Beste ise "beni ilgilendirmez"dedi ve sınıftan çıktı.
Ceren "lan bu kız bizden değil mi?" Dedi. "Aşk kafa yapıyor kızım"dedim. Ceren "başlarım aşkına bizden olacaksa onla çıkamaz". Yağmur "saçmalama. Sen onlardan birine aşık olursan be yapacaz ?"
Ceren" be onlara falan aşık olmam, şeytan görsün yüzlerini"Beste...
Özel günümde olduğum için canım feci halde dido çekti. Of karnımda ağrıyor. Merdivenle çıkmaya üşendim. Aklıma direk asansör geldi. Asansöre bindim.
Kızların konuşmaları canımı sıkmıştı. Tam bunları düşünüyordum ki. Asansör durdu. Kapı açılınca batuhan çıktı "Selam"dedi hafifçe sırıtarak. Hafifçe gülümseyerek karşılık verdim. Kapı kapanınca biraz hararetlendim. Tövbee. Bi adım geri geldim ve batuhan bi adım ileri geldi bende kendimi tutamayarak "yavrum yakışıklısın anladık ama üzerime gelme"dedim.
Batuhanda malca gülümsedi. Geri geri gelirken bi anda batuhanla ayna arasında sıkıştım. Ve batuhan elini aynaya koydu. Tam bir şeyler olacaktı ki kapı açıldı ve toprak belirdi.
"Napıyorsunuz yavaş lan"dedi. Batuhan "lan tam yerinde amk" dedi. Vücudumdaki tüm kan yanaklarıma hücum etmeye başladı. İçimden çok gerildim. Ya bu ne uff ya düşünmeler içinde utanarak asansörden çıktım. Ortamdan uzaklaşmak için koşar adımlarla kantine gittim. Arka kapıdan girip dido ma kavuştum.
***
Zilin çalmasıyla sınıfa karnımın ağrısı çaktırmamaya çalışarak sınıfa geçtim. Sınıfa girdiğimde laf atışmalarına şahit oldum. Toprak "sen ne ayaksın lan yavşak"dedi.
Yuh niye böyle bir şey dedi. Batuhan "sanane lan sen kimsinde kızı koruyorsun"dedi. Yağız "hop gençler birileri geldi"dedi. Ve herkes kapıya yani bana baktı.
Noluyor ya bunlar bende mi bahsetiyor. Mira "ne değerli kızmış be"dedi.
Batuhan "hoş geldin leydim dedi" Bende neden olduğunu bilmiyorum ama "hoşbulduk yakışıklım"dedim. Ve toprak batuhana ölümcül bir bakış atarak sınıftan çıktı.
Bu saçma yaşananlardan sonra kapıda almanca hocasını gördüm. 'Herkes yerlerine' dedikten sonra batuhanın yanına oturdum ve toprağın hala sınıfa gelmediğini fark ettim.
Herneyse batuhan gülerek "sen juilet ben romeo çekemiyorlar bizi " dedi. Bende "kurtar beni romeo"diye elimi batuhanın omuzuna koydum ve batuhan "ooo noluyor gülüm "dedi. Ve bir birimizin omuzuna yaslanarak kahkahalara boğulduk.
Ve tam o sırada toprak sınıfa girdi. "Pardon hocam" diyerek yerine geçti. Biranda sessizlik oluştu. Ve sınıfı bir sigara kokusu sardı.
Batuhan " çocuk yakmış" dedi ve sırıttı. Ve hoca "bir parfüm sıkamadın mı be oğlum?" Dedi kızarak. Toprak "sıkamadım hocam. Dün bitti "dedi. Ve sınıf kikirdemeye başladı.
Toprak telefonunu çıkardı. Ve biriyle mesajlaşmaya başladı. Kimle mesajlaşıyor. Oha one pp sinde bir güzel kız!!!
Neler oluyor. Neyse ya banane ama gerçekten merak ettim. Biraz daha bakmam lazım. Biraz daha baktığımda miranın olduğunu gördüm. Niye mesajlaşıyorlardıki yoksa onlar sevgili mi? Banane canım.
Batuhanın "neye bakıyorsun?" demesiyle geri yerime oturdum. "Bir şeye bakmıyorum" dedim. "Saçmalama beste gördüm. Toprağın kiminle konuştuğuna bakıyorsun"dedi. Aslında haklıydı. "Asıl sen saçmalama. Ben niye bakıyim. "Dedim. O da,
"Ne biliyim o çocuğun tepkilerini önemsiyorsun"dedi. Allahım benle ilgili meseleye olan tepkisini önemsemem normal.
Uff herneyse bende batuhana hiç bir şey demedim. Ve söylediklerini düşündüm. Yani haklıydı. Neden önemsiyorum. Yoksa! Tamam saçmalama beste sen yavaştan batuhana ...
Bu düşüncelerden çıktıktan sonra almanca hocasının eşsiz anlatımına attım kendimi.
Zil çalınca kızların yanına gidecektim ki kızlar çoktan sınıftan çıkmıştı. Onları bulmak için bende çıktım. Kantinde olabilirlerdi. Kantine giderken biri kolumdan tuttu ve duvara yapıştırdı.
Tövbe ya kim bu. Beni duvara yapıştıran kişiye baktığımda 1 adet toprak ile karşılaştım. Aramızda çok az bir mesafe vardı. Ve bu beni rahatsız ediyordu. Toprak bir süre gözlerime baktı. Sonra konuştu
"Sen batuhandan mı hoşlanıyorsun?"dedi kaşları çatık bir şekilde. Bir dakika. şimdi uff ne desem. Sanane ? Fazla abes uf ne diyim ya. He buldum. Bende "neden sordun ve ayrıca bu duvara yapıştırma işinden vazgeçseniz. Yani sen ve batuhan"
dedim. Biraz duraksadı. Tek kaşını havaya kaldırdı ve "soruma cevap verirsen sevinirim"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Mıyız?
Novela JuvenilNe demişler "En büyük AŞKlar kavgayla başlar". Bizim hikayede aynen böyleydi. Sınıf kavgasız gün geçirmiyor. Olaysız gün olmuyordu. Ve birgün sınıfa yeni gelen bi kız ile olaylar farklı şekilde gelişmeye başladı düşmanlıklar durgunlaştı . Yine ola...