Bir Direnişş

80 11 2
                                    

Allah sonumuzu hayır etsin.
Müslümanları ıslah etsin. Biz ya şehadet ya zafer bu uğurda mücadele edeceğiz son nefesimize kadar.

Vallahi ümmet paramparça olmuş ve hadisler gerçekleşiyor zulüm almış başını gidiyor Cihad müslümana zor geliyor. Bari gelmiyorsunuz ey iman edenler! Bari bırakın eleştiriyi gıybeti dua edin ve susun. Vallahi bugun varız yarın yokuz! Biz bütün kardeşlerimizi seviyoruz onlar için dua ediyoruz. Allah bizleri cennetinde buluştursun.

Gafletten uyanma vakti geldi artık. Zamann temizlenme zamanı, arınma zamanı, allaha gönülden teslim olma zamanı, zaman oturma zamanı değil. Kardeşlerimize sahip çıkma dua etme onlara tüm gücümüzle yardım etme cennete koşma zamanı.

Rabbim biz senin rızanı cennetini istiyoruz, tüm dünya kafirleri üzerimize gelse de biz biliyoruz ki senin yazdığının dışında hiç birşey bize isabet etmez. Ey Rabbim! Yüreğimiz dayanamıyor bu zulümlere tecavüze uğrayan kadınlara, çocuklara, öldürülen kardeşlerimize ve ve ve oturan hiç bir şey yapmayan, yapmadığı gibi de yapanları karalayan kınayan tevhidi olduğunu iddia edenlere. Gündemlerinde tağutlar, kafirler, allahın düşmanları olması gerekirken ellerinde silah namuslarını korumaları gerekirken, mücadele etmeleri gerekirken onlar nefislerine yenik düştü.. Cennet ehli olmaları gerekirken onlar dünya zilleti içinde ihtilaflar ve fitnelere kapıldılar. Dertleri senin dinin olması gerekirken sadece ve sadece taassup ve cemaatçilik derdine düştüler ve bu sebeple de kardeşlerimizi yalnız bıraktılar..

Ey Rabbim gaflette olan bu insanlardan dolayı bizi helak etme.. Bizi yardımsız bırakma, Rabbim biz senin rızan için çıktık mazlumların çığlıklarını duyduk ve sessiz kalmadık. Şuan da vallahi yer altında olmak yer üstünde olmaktan daha hayırlıdır.. Rabbim sen ümmetim hayırlılarını ve samimilerini katına aldın, bizleri de onlardan eyle.. Şehidlerden eyle Rabbim. Bize diriliş güç kuvvet uyanış basiret feraset cesaret iman ateşi cennet arzusu cehennem korkusu şehadet aşkı ver.. Ey Rabbim kardeşlerimizi bağışla affet mağfiret et onları ve bizleri ıslah et.. Yeniden tevhidi bir diriliş uyanış, kardeşlerine sahiplenme şuuru bilinci ver. Allahumme amin amin. vesselam.

İslam , MüslümanlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin