Capitolul 1 Love vs. Love and Drama <3
M-ai fascinat inca de la titlul capitolului mai fetita mai.
.“Buna eu sunt Ami” Si pe mine ma cheama Printesika MapaLapaSamaLapaDingDong. ”Si am 16 ani” si eu am 169.”Merg la scoala cu cei mai tari tipi din lume..” hai nu zau?Cu Guta si anturaju’?“Da ati ghicit sunt in liveu cu Harry, Niall,Louis,Liam si Zayn” nu mai spune, Inseamna ca or cam ramas repetenti, adica cu varsta intre 19-22 de ani mi se pare ciudat sa fie inca la liceu.Sa continuam “da, acei 5 din One Direction” nu mai spune, credeam ca sunt din aia din 5 little vamps.( daca nu ati prins aluzia 5SOS , little mix, si TheVamps). ”Ma inteleg de minune cu ei, sunt foarte de treaba mai ales ca ma ajuta cu visul meu de a ajunge si eu cantareata…” inseamna ca platesc cu multi bani tipul de la studio ca sa iti aranjeze vocea de morsa oligofrena bauta, pe moarte in calduri.Adica, toate ziceti ca puteti canta, dar in realitate sunati ca Tonciu intr-o criza. “Cea mai buna prietena a mea este Loren” observ ti-o fost cam lene sa pui si un amarat de “a”acolo sa fie Lorena. ”O fata cu visele la fel de mari ca ale mele.Ne intelegem bine.Inca nu am gasit un lucru pe care sa nu il avem in comun” daca vrei iti gasesc eu lucru, adica pe langa faptul ca amandoua sunteti la fel de futute de soarta in toate pozitile posibile(scuzati limbajul).Probabil aveti aceasi masura la tampoane si de aia sunteti cele mai bune prietene. “Ea e innebunita dupa Harry” nu mai spune, pai *Nate Voice*: stati la coada doamnelor. Nu stiu cum sa iti zic dar nu cred ca exista un ff in care o prietena de a ta/tu sa nu fie/fi innebunita dupa Harry. ”Iar eu il ‘plac’ pe Niall, mai mult decat pe un prieten bun” deci sa ghicesc sa iti faci decetica cu gandul la scula lui? “Dar nu vreau sa stricam prietenia noastra veche printr-o relatie care s-ar putea termina prost” Dar pana la urma tot o strici, nu ma minti tu pe mine.”Plus de asta lui nu ii place de mine asa ca … :D” asa ca hai pune un emoticon sa vedem cat de patetica esti.Pai cum sa ii placa de tine ma?Lui ii plac fetele.Nu experimentele esuate NASA.
Dupa cum cred ca va asteptati se duce la scoala, unde mili-mili-milioane de fete se inghesuie ca sa primeasca un autograf care probabil o sa si-l tatueze deasupra vaginului sau intre sani.Tipic lor.Dupa ore ( care au trecut ca prin zbor) se duc acasa toti 7 ( da da stau impreuna la o vila langa lac, eu ma asteptam la un conac pe care sa scrie one direction cu litere de haur)Se pun la masa si cineva bate in usa. Minunata noastra Ami se duce sa deschida si o “tanti” nu vrea sa ii dea detalii despre vizita ei si il cauta pe "Domnului Liam Payne” haolooo, daca scria Domnisorul putea sa ma spanzur de clanta.Dupa ce tanti ii lasa facturile neplatite, pardon, o foaie galbena pleaca si Liam cade in genunchi de durere strigand la cer “DE CEEEEEEEEEE?” gesticuland cu mainile.Saracul Liam, daca continua asa o sa ajunga pe la un Ospiciu.
Si asa se sfarseste capitolul 1, ne-o lasat cu sufletul in gat, si la cat de proasta este cred ca spera sa ne si inecam cu el.Cam atat de la mine.
Sper sa nu ramaneti cu traume de la aceasa "poveste".Pace muraturilor.
-Starbucks Queen.