Ahojte :) Strašně moc se Vám omlouvám ,že sem dlouho nic nepřidávala měla jsem toho hodně do školy a taky ještě mít budu .Letos totiž budu dělat závěrečný zkoušky z oboru cukrář, takže sem budu jen dávat až nějakou přečtu,protože moc času nebude :/ . A taky sem čekala jestli se někdo zapojí do hlasování to mě mrzí, že nikdo nenapsal.... Ale co už, když budete chtít tak Vám je napíšu :)
Ale zpět ke knížkám. Za ty dva měsíce jsem přečetla jednu dvoudílnou knížku :Dobrý proti severáku;Každá sedmá vlna.
Já to měla půjčený jako oba díly v sobě.
Název: Dobrý proti severáku ; Každá sedmá vln
Autor: Daniel Glattauer
Počet stran: 445
Nakladatelství : Host
Obsah knížky:
V románu Dobrý proti severáku si žena splete e-mailovou adresu a pošle svou zprávu někomu jinému. Muž, který zprávu dostal, jí odpoví, ona zase jemu a najednou oba zjistí, že v korespondenci nemohou přestat. A tak vzniká prapodivný vztah dvou neznámých lidí.Nakonec se chtějí setkat. Oba po tom touží, oba se toho bojí...
Román Každá sedmá vlna pak začíná novým navázáním tohoto zvláštního spojení. Ovšem poměry se změnily. Muž má snoubenku a příliš neví, co si se svou korespondenční láskou počít. Jeho virtuální milenka je na jednu stranu dokonalá. Na druhou stranu ale muž touží po skutečném, hmatatelném vztahu...
Moje pocity + hodnocení :
Abych pravdu řekla , druhý díl se mi líbil víc.Takže ty díly na sebe plynule navazují . Bylo to napsaný celý v těch e-mailech co si posílaly, takže to bylo o to víc originální a zajímavý.Bylo to od začátku napínavé a byla jsem zvědavá jak to dopadne, takže sem se od toho nemohla otrhnout.
Hodnotím : 5 hvězdičkama
ČTEŠ
Recenze knížek ♡♥
RandomZde budu dělat recenze knížek které sem přečetla za daný měsíc :) P.S ty knížky budu přidávat po jednom kdyz jich přečtu víc. Ráda bych sem ještě napsala že píšu jen na vydané knížky recenze:) jelikož se mi ozvívají jestli bych jim na ty příběhy c...