Život po tobě

12 2 0
                                    

Toto je teda pokračování od knížky Než sem tě poznala a obsahuje SPOILER ale ten je tak jasný že to nevadí.

Autor: Jojo Moyes

Počet stran: 394

Nakladatelství : Ikar

Žánr : román pro ženy

Vydáno : 2016

Obsah knížky

Kdybyste ztratili někoho, koho jste moc milovali, jak moc by to změnilo váš pohled na svět? V pokračování světového bestselleru Jojo Moyesové Než jsem tě poznala najdeme Louisu Clarkovou v přesně takové situaci. Po intenzivním půlročním vztahu s ochrnutým Willem Traynorem, který se rozhodl ukončit svůj život asistovanou sebevraždou, zůstává Louisa sama, zmítána smutkem a výčitkami svědomí. Jako by byla najednou zpátky na začátku cesty – život po Willově smrti totiž znamená učit se leccos znovu, stavět na nových základech. Záchranář Sam Fielding, pro něhož je kontakt se smrtí každodenní náplní práce, by snad mohl být právě tím, kdo Louise pomůže se zase vrátit do života, jenomže pak se z Willovy minulosti nečekaně jako uragán vynoří Lily – jeho šestnáctiletá nezvladatelná dcera. A všechno je rázem jinak...



Vlastní pocity a ohodnocení

Jak se ví tak teda Will odmítl žít dál ale je tu druhý díl a tady se vypořádává Lou s jeho smrtí... Vede si podle mýho hodně dobře na to v jakým stavu byla když ho ztratila... byla do něj zamilovaná a takže chápu jaká pro ní to je ztráta.

Takže se mě líbil jako první díl a úplně jsem se do Lou vcítila a chápala ji . Pokračování bylo super aspoň vím jak žila po tom.. takže za mě moc povedený :) za mě dostává 5 hvězdiček :)

Jo a od kamarádky jsem se dozvěděla že možná bude i třetí díl a když bude tak si ho taky mile ráda přečtu :)

Tak zase u další recenze

Vaše Terez :)

Recenze knížek ♡♥Kde žijí příběhy. Začni objevovat