7:40 am
Ustajem iz kreveta samo kako bih se spremila za skolu , prošlu noć i nisam nešto spavala , rijetko se i dešava da uspijem zaspati a i kada uspijem ne spavam nesto dugo , ne jer ne mogu , već mi moja 'priroda' ne dopušta , mrzim to što sam vampir , ne jer mi se ne svidja , već to što sam jedina . Još uvijek nisam upoznala nikoga svoje vrste , inace za mojih skoro 250 godina ( 17 ) je to pomalo čudno , ali bilo kako bilo ja se za školu moram spremati.
Odlazim u kupaonu i skidam pidzamu koju bacam u korpu ulazim u tuš kabinu , škola mi počinje u devet tako da imam dovoljno vremena za sve , puštam mlaku vodu koja se spušta niz moje tijelo , uzimam gel od jagoda moj , omiljeni usput .Kosu nisam prala jer sam je već oprala prošlo veče . Izlazim iz tuš kabine obrisem se i zamotam peškir oko sebe . Stanem pred ogledalo i stavim nesto sminke , korektor je obavezan jer imam podočnjake do poda , stavila sam malo rozikastog labela na usne i bila sam zadovoljna , pogledala sam na telefon i vidjela da je za 15 minuta pola devet .
Izlazim iz kupaone i odlazim do ormara , izvučem bijelu majicu sa nekim crnim natpisom na kojoj piše ' I Hate Mondays' ova majica je baš opisivala moje trenutno stanje na to sam uparila crne high waisted hlače koje su bile poderane na koljenima . Stanem pred ogledale i uzmem peglu te opeglam kosu , čisto da ne bi izgledala kao ovca na prvi dan skole u novoj skoli , napominjem novoj , da stalno se negdje selimo kako nas ne bi otkrili jer i mi se takodje hranimo , nama je potrebna krv , a ljudi imaju krv , pa su moji roditelji često u lovu noći .
Nije nam se još nikad desilo da nas otkriju ali zanemarimo to .Uzela sam ranac i stavila neke sveske i knjige u nju , uzela sam crnu kožnu jaknu i spustila se dole u kuhinju
' jutro ' kažem mami i tati sa osmjehom
' oh , jutro dušo ' kaže mama takodje sa osmjehom , jedina osoba koju istinski obožavam je moja mama , uvijek je tu kad mi treba dati savjet , puno mi pomaže , jer to da sam drugačija i da moram paziti kako živim i nije baš lagano . Svaki dan ima i uspona i padova , ali valjda se navikneš . Izvadila sam iz frižidera nešto samo da izdržim u školi . Ne hranimo se samo krvlju , jedemo i ostale stvari kao normalni ljudi , ali krv nam je obavezna ako želimo da preživimo . ' kada vi idete na posao ? ' upitala sam dok sam ih gledala ' pa ja idem malo poslije tebe , ali ćemo krenuti zajedno kako ne bih zakasnio prvi radni dan , a tako i tvoja majka isto ' .. ' pa onda mislim da bi trebali krenuti jer meni skola počinje za tačno 20 minuta a ako ne želimo zakasniti onda bi trebali krenuti odmah ' govorila sam dok sam navlačila bijele starke ' da , da idemo ' rekli su skoro u isto vrijeme , uzeli su svoje stvari i krenuli za mnom te smo sjeli u auto . ' do kada radite ? ' upitala sam ' mislim da smo kuci do 20 sati , a ti da budeš oprezna , i da se čuvaš u školi i da se nisi usidila ikome reći o sebi' mama je rekla ' pa naravno da neću , ne brini mama ' rekla sam , stigli smo ispred škole , pozdravila sam ih , te sam se uputila prema školi.Dok sam išla čula sam da pričaju svašta neki su imali prvi poljubac , neki su putovali čitavo ljeto i tako , neki su se čak i ljubili ali sam ih zanemarila , neki su mi upitili poglede dok sam išla do svog ormarića , to smo već riješili kad sam došla da se upišem pa tako da nemam nekih većih problema , većinu sam zapamtila što su mi rekli i objasnili ali to ćemo još vidjeti , stvarno je glupo to sto mogu da osjetim svakakve mirise , nije baš prijatno.
Dok sam stavljala knjige u ormarić neko mi je prišao sa ledja ' buu ' rekla je i pipnula me , okrenula sam se prema njoj prebrzo i stisnula joj jako ruku što ju je uplašilo dalo se vidjeti po njenom izrazu lica , brzo sam je pustila i stavila ruke u dzepove ' izvini .. ja ..ovaj.. uplašila si me a i nisam znala što bi moglo biti ..stavrano mi je žao ' rekla sam kada sam je pogledala u tamno smedje oči u kojima si se mogao izgubiti i više nikad ne vratiti ' jao ne brini , nema veze ja sam kriva sto sam te uplašila usput zovem se Nathalie , ti ? ' pokazala mi je ruku za pozdrav , pozdravile smo se , kada me uhvatila za ruku prošli su me trnci , malo čudno ali ću to zanemariti ' Julia , drago mi je ' nasmijala sam se takodje ' nova si ovdje ha ? ' pogledala sam je ' da .. ali snaći ću se ' nasmijala se ' znam da hoćeš , ne izgledaš glupo ' ' da , sada bih trebala ići ,ne želim da zaksnim na prvi dan škole ' .. ' da ,vidimo se ' mahnula mi je i izgubila se u masi ostale djece ..
to be continued
Heeeej svima nadam se da vam se svidja moja nova i ujedno prva prica , ako vam se svidjelo obavezno ostavite vote i komentar , lyaaall 💕
YOU ARE READING
Good Girls With Bad Habits
FantasyDjevojka koja krije da je vampir od rodjenja jer su je roditelji tako učili , govorili su joj da je jedina svoje vrste , ali sta se desi kad se presele u Kaliforniju , Los Angeles , kada krene u novu skolu , upozna prijatelje i sazna istinu o njima ?