Ujutro me mama probudila , bio je vikend i stvarno mi nije bilo jasno zbog čega ali onda je progovorila 'Ustaj , danas ti je prvi dan treninga , ako želiš da savladaš onog gada' rekla je na što sam samo ustala iz kreveta i otišla u kupatilo , umila sam se , oprala zube i očešljala se te došla do ormara i obukla neke crne helanke , bijelu majicu dugih rukava i crnu duksericu jer idem samo na trening. Kada sam sišla dole mama i tata su me dočekali spremni ' Idemo ' upitao je tata na što sam samo kimnula glavom, jednostavno nisam mogla da pričam nije mi bilo ni do čega ali šta se mora, mora se. Izašli smo iz kuće te krenuli piješice ' Gdje idemo' upitala sam , a mama mi je odgovorila tačnije Marija ' Idemo na jedno brdo , gdje se ovdje treninzi nadarenih održavaju već godinama' na što se nasmijala ponosno ' I kada ste mi to sve planirali reći ? ' upitala sam ih bez emocija ' Planirali smo ali već si sama saznala' odgovorio mi je tata ili Dorijan.Na to sam samo prevrnula očima , napokon smo stigli na brdo , mijesto je bilo ogradjeno kamenjem i tek se na par mijesta mogao vidjeti cijeli Los Angeles. Valjda je bio tako ogradjen da ga ljudi ne bi vidjeli. Bilo je ogromno možda čak kao cijelo ovo brdo.
Kad smo ušli unutra vidjela sam još nekoliko nadarenih , jer su mi rekli da na to mijesto samo oni dolaze. Većinom su bili momci , ali se našla i pokoja djevojka. Neki su viježbali strijeljanje , neki borbu sa mačevima , dok su se neki borili na sredini ringa a ostali viježbali na gredama ili strunjačama. Zvukovi noževa su odijekavali salom , glasni vriskovi dok su se borili , i njihove pričanje a ponekad i pokoja psovka jer bi se previše izživcirali , a kako i ne bi pomislila sam.
Do nas je došao jedan momak , možda je malo stariji od mene , izgledao je veoma dobro, bio je dobro gradjen , oči su ga odavale , plave , činile su ga mladjim nego što jest.' Zdravo , ja sam Leonadro , ali me možete zvati Leo' rekao je sa smiješkom ' Julia ' rekla sam kratko ali sa osmijehom. ' Pa možemo početi' krenula sam za njim dok su moji roditelji viježbali mačevanje. Došli smo do dijela gdje nikoga nije bilo ' Pošto si nova i moraš da radiš posebne viježbe , krenut ćemo sa kondicionim treningom , jednostavno da vratis kondiciju' pogledala sam ga malo u čudu ali da bio je u pravu , nisam dugo viježbala a i trebala bi poraditi na kondiciji.' A onda poslije možeš viježbati mačevanje , bacanje noževa ili šta god hoćeš , ono što ti se svidja ' nasmijala sam se i kimnula glavom , jednostavno nisam znala šta da kažem a i nije bilo potrebno. ' Prvo ćeš uraditi dvadeset trbušnjaka' kako divno ali svejedno nisam se bunila nije bilo tako teško. Legla sam na strunjaču ( ili ono manje samo ne znam kako se zove ) i počela da viježbam on mi je držao zglobove na nogama tako da je bilo puno lakše ' devetnaest , dvadeset gotovo , veoma dobro , a sada idemo na slijedeće ' uradili smo jako dosta viježbi i za danas je bilo dovoljno , svaki ponedeljak , utorak i petak imam trening i vikendom ako hoću. Treninge imam poslije škole pa ona i nije predstavljalo neki veći problem. Danas moram sa Andrewom da viježbam , tačnije da ga naučim kako da lovi. Moji su bili razočarani ali su valjda prešli preko toga.
Kada sam napokon došla kući , otišla sam da se istuširam , a poslije ću da doručkujem , tačnije idem sa Andrewom u lov ako se taj idiot uopšte probudi.Kada sam se napokon spremila pozdravila sam svoje te otišla do Andrewa. Ušla sam unutra a njih su sve trojica pospremali , ali izgledali su jako mamurno. ' Ehm što se dešava' kada su me pogledali izdahnuli su u znaku olakšanja ' Moji starci dolaze večeras a kuća je u potpunom neredu , i.. ovaj..mislio sam ako bi htijela da nam pomogneš' prevrnula sam očima te se nasmijala ' Da , da naravno , a vi bi se dečki mogli okupati ili nešto , stvarno smrdite' začepila sam si nos da bi ih malo zezala ' Ha-ha-ha jako smiješno ' rekao je Cameron ' Ajde buci buci šta se ljutiš ' prevrnuo je očima , te su nastavili raditi , otišla sam u Andreowu sobu te mu pomagala da pokupi smeće kog je bilo jako dosta , da skloni robu , zategne krevet ' Kad si zadnji put sredjivao sobu ' pogledala sam ga ' A ne znam , nemam ti ja živce za to ' ' Danas smo trebali ići u lov' rekla sam na što je on malo zastao sa time što je radio i pogledao me , oči su mu bile crvene a očnjaci vidljivi.' Drugi put , danas ne ' rekao je hladno što me jako živciralo ' Znaš da ja tebe mogu ubiti i zato ti je bolje da paziš kako se ponašaš'
Andrew POV
' Znaš da ja tebe mogu ubiti i zato ti je bolje da paziš kako se ponašaš' tako je savršena kada je ljuta , a to je jako često.Imala je svoj stav i svoje ja , sada si se mogao sa njom maziti a u drugom trenutku boriti , od kada je znam bila je prava svadjalica a to mi se i svidjalo. Došao sam do nje i jako je gurnuo na vrata na što je ona krenula da me odgurne od sebe ' Odmakni se uopšte nije zanimljivo' samo sam se nasmijao i uzeo njene ruke i stisnuo ih i podigao iznad njene glave , izgledala je tako bespomoćno a tako hrabro. Poljubio sam je na što ona nije uzvraćala na početku ali na kraju je odustala i uzvratila , krenuo sam na njen vrat i ljubio je grubo dok nam neko nije banuo ali sva sreća pa se ona snašla i kao dizala nešto sa poda na što sam se samo ponosno nasmijao.Bila je snalažljiva što mi se jako svidjalo.
' Umm ja i Cameron smo gotovi pa idemo svejedno tvoji dolaze' nasmijao sam se zlobno ' Naravno , idite vidimo se' sa time je izašao iz sobe a uskoro sam čuo i vrata kako se zatvaraju. ' Pa ja sam gotova pa bih išla kući ' pogledala me sa svojim zelenim krupnim očima ' E pa u tom slučaju sam mislio ako bih htijela ostati na večeri sa mojima , da te upoznaju , naravno ako hoćeš' nasmijala se te odgovorila ' Da , samo da se spremim pa ću doći ' došla je do mene , poljubila me pa otišla .
KAMU SEDANG MEMBACA
Good Girls With Bad Habits
FantasiDjevojka koja krije da je vampir od rodjenja jer su je roditelji tako učili , govorili su joj da je jedina svoje vrste , ali sta se desi kad se presele u Kaliforniju , Los Angeles , kada krene u novu skolu , upozna prijatelje i sazna istinu o njima ?