i wish i could tell you

227 14 1
                                    

Uputila sam se prema razredu , nastavnica je došla do mene ispred vrata , pitala me kako se zovem i odakle dolazim , odgovorila sam joj , te me uvela u razred , pogledala sam preko razreda i vidjela da ima samo jedno slobodno mjesto i to do prozora nije loše Julia , nije loše . ' Razrede ovo je naša nova učenica , zove se Julia , imaš li još nešto da nam kažeš o sebi ?  ' oh voljela bih kad bi vam mogla reći pomislila sam u sebi , kimnula sam glavom u znak da nemam . Čula sam da su neki govorili da sijednem do njih ali se nisam baš obazirala . ' Sjedi u onu klupu do prozora ' rekla mi je sa smješkom , kimnula sam glavom te sam se uputila do svog mjesta i sjela .

Izvadila sam svesku i pribor , nije bilo nešto puno ali nije mi ni bilo potrebno mislim . Ovaj čas je brzo prošao ili mi se činilo , jednostavno se nisam usredotočila na čas , više sam mislila o nekim drugim stvarima , kao na primjer hoću li naći ovdje ikoga koji je kao ja , hoće li neko otkriti šta sam , sva ta pitanja su mi prolazila glavom , osjećala sam se nervozno nisam ni bila sigurna kako više. Sada smo imali veliki odmor , osjećala sam se čudno , vjerovatno jer nisam pila krv dugo , što znači da ću uskoro morati ići u lov , a ne znam kako će se to završiti.

Izašla sam te sam otišla u kantinu , otišla sam do štanda za hranu i uzela sam jabuku i neki sendvič , te sam sjela za prazan sto i samo što sam zagrizla sendvič , došli su neki momci , i mislim da su to oni neki 'poznatiji'  ' zašto tako mlada i fina dama sjedi sama ' .. ' zato sto mladu i finu damu ne zanima idiot kao ti ' nasmijala sam se te sam nastavila da jedem sendvič ' ooou pa mlada dama i zna da se svadja ' nasmijali su se ostala trojica njegovih prijatelja bilo ih je četvoro , nisu izgledali loše za svoje godine iako mislim da smo isto godište ili su godinu stariji od mene  ' kako da ne ' izgledala sam ne zainteresovano a mislim da se dalo i primjetiti , ostali su tu da jedu i još su neku progovorili ali sam se pravila da nisam čula , kada sam završila ustala sam i odnjela pladanj na sto i uputila se prema razredu samo sto sam ušla neki su počeli skičati od sreće mislim ' dali su nam ostatak dana slobodno  jer im je iskrsla neka sjednica '  ' oh kako divno ' otišla sam do svog mjesta i uzela ranac i spakovala svoje stvari unutra te izašla iz škole , išla sam pješke , a i nije bilo tako daleko.

Prolazila sam pored šume i učinilo mi se da sam čula nekoga da doziva moje ima skoro je zvučao kao andjeo mislim , kada sam se okrenula i uputila u šumu....

to be continued

nadam se da vam se svidjelo ako jeste obavezno ostavite vote i komentar , šta vam se sviđa a šta ne i što mislite da će se dogoditi dalje? Pišite u komentare lyaaaaall 💕

Good Girls With Bad Habitsحيث تعيش القصص. اكتشف الآن