' we did it '

122 9 5
                                    

Izašli smo vani , hladan povijetarac mi je zapuhao kroz kosu.Andrew mi nije puštao ruko cijelo vrijeme dok smo hodali. Čuli smo da nešto šuška u krošnji iznad nas. Brzo smo pustili ruke i transformisali se , tačnije oči nam postanu crvene , očnjaci nam izrastu a osjetila nam postanu još jača.Ubrzo se to šuškanje prenijelo na zemlju i zvučalo je kao da nam se približava ne sa jedne vec sa svih strana.

Ubrzo se Andrew okrenuo na lijevu a ja na desnu stranu , a zatim su Rose i Nathalie skočile sa drevta i pridružile nam se. U mraku smo mogli vidjeti stotinjke svijetlećih očiju ' Pripremite se ' rekla sam , jedan sa crvenim očima je stao ispred nas , alfa , rekla sam si. Nasmijao se zlobno , ovaj osmijeh mi je bio tako poznat , samo ne mogu da se sijetim odakle. ' Sačekaj mala Davidova ' to je ime mog oca , ali kako zna kako je to ime moga oca. Pogledala sam ga začudjeno. ' A znači još ti tvoj dragi tatica nije o meni i mome klanu pričao' još jednom se nasmijao , imao je osmijeh koji zaledjuje krv u žilama i diže dlake na glavi.

Već me je jako zivcirao , te ponašanjem , te time što je njegov klan izgledao kao da hoće da nam zabode kolce u srca. Nathalie me uhavatila za ruku i cvrsto stisnula i pogledala me onim pogledom dali treba da ih napadnemo. Učinilo se da je to ovaj Alfa vidjeo i nekom magijom je gurnuo od stablo , samo je zajecala od boli i digla se ' Ti jedan umisljeni-' bio je samo jedan pogled ovoga dovoljan da zaušuti , vratila se na svoje mijesto dok su je Rose i Andrew smirivali.

' Šta hoćeš od nas ' pitala sam ga kroz zube ' tebe ' nasmijao se ' Zbog čega ' pogledala sam ga oštro ' Pa tako mi je to tvoj otac obećao dok si još bila mala , tek rodjena , za uslugu da ti spasim mater , koja je bila na samrti kad je radjala tebe nezahvalnice jedna ' sada je već škiljio , samo sam ga gledala u šoku nisam trepćala , imala sam osjećaj da je svijet oko mene staom. Izgledala sam zaprepašteno baš kao Rose , Nathalie i Andrew.

Nisam znala šta da kažem , moj otac to nikada ne bi uradio , on nije takav , to je ne moguće ' To sam si i mislio momci sada ' viknuo je kada je hrpa vampira krenula na nas . Nathalie je brzo oko nas ogradila štit i ubijala ih vatrom , neke je dizala u vazduh , možda čak i po stotinjke te ih ubijala.

Rose se transformisala u panteru , bila je crna i ubojita sluz joj je klizila niz tijelo a niz rep takodje koji je bio predugačak.Sada sam shvatila što je Rose , bila je mjenolik mogla je brzo preći iz leptira u panteru te u bilo koje biće. Iz repa su joj izlazile iglice koje su bile natopljene ubojitom sluzi koja te mogla ostaviti nepokretnog danima ili te jednostavno mogla ubiti zavisi koliko je pantera sposobna. Nažalost Rose je mogla samo da ih onesvijesti. I ona ih je jako dosta onesvijestila , svi su ležali na zemlji.

Andrewu sam dala srebreni nož , da ubija ove što je Rose onesvijestila , trebao ih je probosti tačno u srce ili u glavu , Nathalie ih je još uvijek tako ubijala kao Rose i Andrew. Ja sam ih mogla ubijati kao Nathalie jer mi je majka vještica a otac vampir , ali izvukla sam pištolj iz hlača koji je bio napunjen srebrenim metcima i gadjala ih. Svi smo bili jako prezicni i dosta brzi a čak i Andrew koji je nov u svemu ovome. Činilo mi se da što više da ih ubijamo da ih što više dolazi.Nisam ni mislila da ih imao ovako puno ili da još postoje , jer su mi moji govorili da su svi istrebljeni. Kada sam pogledala Nathalie izgledala je tako umorno i da je izgubila puno energije.

A Rose ih je gadjala sve dok nije buknula i izašla iz štita a Nathalie pala na pod od gubitka snage. Rose im je svima glave sijekla jako oštrim repom bila je brza i okretna kao da to više nije ona stara Rose , brižna i puna ljubavi. Ubila ih je na stotine u minuti dok smo ih Andrew i ja gadjali iz pištolja , dok svi nisu nestali. A onog Alfe više nije bilo nadam se da sam ga ubila a ako nisam ubit cu ga kad tad. Mrtvih je bilo svugdje po zemlji , čak možda hiljadu. Morali smo ih se riješiti jako brzo , tačnije trebali smo da ih spalimo. Pala sam na pod od umora a tako i Andrew , a Nathalie se još nije dizala od kada je upala na pod , ona nas je najviše i šitila , da nije nje sad bi bili mrtvi. Rose vratila u svoj oblik te se spustila na zemlju i jedva disala , disala je jako teško dok se nije smirila. Došli smo do Nathalie koja je sada gledala i mirno disala. ' Znam što mi je činiti ' nasmijala sam se a ona je ustala , dodirnula jedno truplo dok su se sva ostala zapalila , sve je postajalo pepepo dok vijetar nije sve to oduvao.

Svi smo se još jednom pogledali i sijeli u krug. ' Ja ne znam šta je ovo bilo i nadam se da se više neče dešavati ' rekao je Andrew prestravljeno ' A sta na sve navikneš bratek ' podrugljivo je rekla Rose na što smo se svi zajedno nasmijala ' Ali šta ćemo sa tobom Julia jel se ne sijećaš šta su ti rekli ? ' Nathalie me zabrinuto pogledala. Pogledala sam ih sa suzom u oku ' Znam , a i to se neće dogoditi tačnije ne smije' rekla sam ' A i mi ćemo ti pomoći ' rekao je Andrew i brižno se nasmijao. Nathalie me pogledala sumnjičavo ali sam se pravila da nisam vidjela. ' Da , sada smo si svi spasili guzice jednako ' rekla je Rose na što smo se svi grupno nasmijali. ' A onda šta kažete na izlazak ?' Upitala sam ih , Rose i Nathalie su me pogledale . ' Zar misliš da idemo ovakve ' Rekle su isto vrijeme ističući to ovakve. ' Pa naravno da ne ' lupila sam se po čelu kada sam skontala da smo bili svi jako prvljavi i ne uredni. 'Onda svi idemo doma da se spremimo pa idemo ha? ' rekao je Andrew na što smo mi kimnule glavama. ' I još nešto jel mogu povesti one svoje ? ' ja sam puhnula a one dvije su se složile pa kako i da se ne slože kada su svi fino izgledali čak sam i ja pristala. ' Dobro onda vidimo se u jedanaest ? ' rekla sam na što su oni pristali pozdravili smo se i svi krenuli kućama da se spremimo.

Good Girls With Bad HabitsWhere stories live. Discover now