Kath POV
-Kath, Alex, treziti-va, mergeți la școală. Aud vocea mamei țipând din holul de la etaj la mine si sora mea.
Am mormait obosita. Nu suportam ca cineva sa ma trezeasca. Mai ales dupa o noapte plina de impuscaturi, sange si moarte.Apropo de asta. Eu sunt Kathrine Benett. Am 17 si ador negrul aproape la fel de mult pe cat imi iubesc prietenii si masina. Sunt blonda, am ochii albastri si ii seman devastator de mult surorii mele mai mari. Am ochii tatei. Sau ochii tatei. Si sunt extrem de recunoscatoare pentru asta. Mereu am avut o legatura mult mai mare cu tata decat cu mama.
Alexis POV
Buna, eu sunt Alexis. Am 18 ani. Sunt o simpla eleva de la un simplu liceu plictisitor. Nu am nimic special fata de restul copiilor. Sunt blonda, am ochii albastri, ochii mamei mele pe care si sora mea mai mica, Katherine ii detine. Apropo de sora mea, eu nu ma inteleg deloc cu ea. De cand eram mici am fost diferite. Ei ii placeau masinile, mie papusile. La varsta de zece ani, mama a vrut sa ne dea la innot, impreuna dar Katherine a ales sa faca lupte, tata antrenand-o. Asa ca am renuntat si eu. Mereu mi-am dorit sa ne intelegem dar niciodata nu am facut-o. Parca suntem doar doua straine care stau in aceeasi casa.
-Acum, mamă! Țip eu inapoi luandu-mi geanta si coborand scarile spre sufragerie. Cand ajung in bucatarie pentru a imi lua un mar, o pot observa pe sora mea cand se imbraca cu obisnuita ei geaca de piele.
- Neața, Alexis. Mă salută ea pe un ton neutru la care eu ii raspund distant cu un simplu ''buna'' .
Ies din casa odata cu ea si oftez adânc cand o vad urcandu-se in Audi-ul_ R8_540 ei gri. Si-a luat masina asta acum cateva luni si nu se mai satura de ea. Noi nu suntem o familie saraca, din potriva, din punct de vedere financiar stam chiar extrem de bine dar habar nu am de unde face ea rost de atatia bani. Adica de cand a implinit 16 ani până acum si-a schimbat masinile de mai mult de cinci ori. Eu, in schimb, de cand mi-am luat permisul am avut doar o masina, un Audi Q7 V12 TDI.
KATHERINE
-Pa mama.Am claxonat eu din iubirea mea(Audi_R8_540) .
Stiu ca pare ciudat să conduc fara carnet dar conduc de la 15 ani și nu m-a prins nimeni pana acum. Am ajuns la școală in 5 minute încercând să conduc cu 311km pe ora in timp ce vorbeam cu Zayn, "iubitul meu". E prietenul meu de când mă știu doar că s-a cam îndrăgostit de mine, in schimb, eu nu am alte sentimente pentru el. Dar nu vreau sa il ranesc asa ca voi continua jocul de-a ''iubitul si iubita'' pana cand el isi va gasi dragostea si ma va lasa.
-Kath! Striga Caroline entuziastă spre mine.
-Caroline.O salut eu inapoi în timp ce râd .
-De ce ti-a luat atât,au trecut 5 minute,esti bolnavă.
- Poftim? Nu. Am condus doar cu 311 la ora. Nimic grav. Spun eu dandu-mi ochii peste cap.
-Tu, 311 la ora? Sigur nu ești blonava? De obicei mergeai cu 350 la ora.
-Nu, sunt ok. Apropo, m-a sunat Madalin. A spus ca o sa ii vina niste prieteni in vizita, asa ca du-te si anunta-i pe Zayn ,Luke si Jay.-La datorie, sefa! Spune cea mai buna prietena a mea, punandu-si mana dreapta la frunte si ocupand o pozitie demna de un soldat de armata, gest ce ma face sa chicotesc.
ALEXIS
- Iz! Aici erai! Tu stii cat te-am cautat?! Am o veste importanta! Trebuie sa ma asculti! Sare Sarah pe mine, cea mai buna prietena a mea.
Imi dau ochii peste cap exasperata si apoi ii spun:
- Daca este obisnuta veste de inceput de an ca noi bunaciuni au venit in scoala, nici nu vreau sa aud, crede-ma.
- Si asta si faptul ca sora ta tocmai vorbeste cu unul din ei. Zice Sarah aratand cu degetul inspre cei doi.
Kath vorbea cu un baiat ce nu pare mai mare decat ea dar nu imi place absolut deloc. Arata ca un criminal in serie. Probabil ca si e, tinand cont de postura corpului sau si de imbracamintea lui. Probabil ca nu sunt eu in cele mai bune relatii cu sora mea mai mica si poate ca nu o cunosc suficient de bine incat sa ma bag in viata ei dar nu o pot lasa asa. Cine stie cine e baiatul ala de fapt. Sau cine e Kathrine de fapt...
Ma incrunt cand imi dau seama ce prostii gandesc. Kathrine e sora mea mai mica si atat. De fapt, da....doar atat. Cine sunt eu sa ma bag in viata ei si cine sunt eu sa o opresc din a fi cu un criminal in serie, infractor si curvar? Nimeni. Sunt un nimeni pentru ea. Asa cum am fost mereu.
Katherine
Tocmai i-am întâlnit pe toți oamenii cu care trbuia sa vorbim. Fiecare dintre noi i-a prezentat scoala unuia dintre ei .Eu l-am luat pe Dylan. Dylan Salvatore: brunet, ochi albastri, perfect.
Imi intorc privirea dicret numai pentru a o observa pe Alexis uitandu-se ciudat la mine. Mai exact, la tipul cu care vorbeam. Sigur ii parea suspicios. Dar ce pot spune? Tipul lucreaza pentru mafie. Doar nu va arata ca un tocilar cu camasa roz si pantaloni verzi cu bretele albastre.
-Kath,cine e fata aia? Glasul gros a lui Dylan ma face sa-mi ies din transa si apoi ii raspund:
-Alexis, e sora mea ,de ce?
-Se uita dintr-un mod ciudat la noi.
-Nu,asa e ea ,e normala,nu știe nimic din ce fac eu ,e cam plictisitoare si se uita așa ori ca crede că vorbesc cu o bunaciune nouă ori ca ești un criminal în serie.
-Aaaaaaaa.
-De ce e frumoasă? E mai frumoasa ca mine.
-Nu cred .-Nu am chef de ore, tu?
-Nici eu ,hai cu mine.
-Unde ?
-La parcul aventurii,ne mai distram si noi .
- Bine.
-Mergem cu mașina mea.
-Ai mașina?
-Da, un Audi R8 540.Ne-am urcat amândoi si am pornit.A fost un drum amuzant si cred ca pentru prima oară am condus încet pentru că voiam să dureze mai mult.Am vorbit despre noi si despre viață noastră ,eu nu i-am zis lucrurile importante despre mine pentru că încă nu am trecut peste,in fine... am ras si a fost perfect .
CITEȘTI
Demoni întunecati
ActionKathrine si Alexis Benett. Atat de asemanatoare dar atat de diferite. Tyler si Derek Moon- cunoscutii asasini carora nu li s-a aflat niciodata identitatea. Kathrine este mana dreapta a celui mai ravnit mafiot din lume. Alexis este spionul celei ma...