Jinyoung: Joonhyun, Jom makan daging..
Joonhyun: Jinjja? Kajja!
Selesai makan Jinyoung membeli frozen meat sebanyak 15 bungkus..
Joonhyun: Buat apa appa beli banyak2 ni?
Jinyoung: Nak buat stok..
Dah sampai kat rumah Jinyoung terus pergi dapur dan masak daging.. Setelah siap masak..
Jinyoung: Joonhyun, meh sini makan meat!
Joonhyun: Alaa appa kan baru makan tadi.. Joonhyun kenyang lagi..
Jinyoung: Berani kamu tolong pelawaan appa? Dulu time appa single susah gile nak mintak orang belanja makan meat.. Kamu pulak selamba je tolak pelawaan appa!
Joonhyun: Masalahnya, Joonhyun dah kenyang ..
Jinyoung: Ahh tak kira.. makan jugak!
Joonhyun dipaksa makan.. Esoknya, Joonhyun dihidangkan daging lagi ketika breakfast..
Joonhyun: Appa, kalau makan daging waktu pagi boleh gemuk!
Jinyoung: Hahh! betul ke?
Joonhyun: betul.. kalau waktu pagi macam ni kita patut makan gula2, coklat, ice-cream, cake..
Jinyoung mendengar kata2 Joonhyun dan terus membuang semua stok daging dirumahnya dan terus membeli semua makanan manis..
Setiap hari Joonhyun dan Jinyoung makan gula2 tak kira waktu bila.. Akhirnya mereka disahkan tidak boleh menyanyi akibat sudah rongak dan tiada gigi..
>> Sad ending <<
Next: Youngjae
**********don't forget to read the other ff okayy? please vote!*******