Jenom chci říct že pokuď jste neviděli origins tak to asi nepochopíte..
Pohled Marinette
Přišla jsem do pokoje a uviděla tam ležet jakousi "krabičku".Otevřela jsem jí.Z krabičky vyšla záře co mi málem zaslepila oči.
Najednou se v mim pokoji objevilo něco... já nevim..myš?..brouk...?S panickým záchvátem jsem začala řvát po celém pokoji..
,,Nic se neděje,neboj se mě"řeklo to.
,,Ono to mluví?"vykřikla ksem a začla po tom/ní házet věci.
,,Uklidni se Marinette"řeklo to.Popadla jsem nějakou sklenici a přiklopila jsem jí tím.
,,Kdo si? a od kuď mě znáš?" zděšeně jsem zeptala.
,,Já jsem tikki,jsem kwami atd".Tikki mi řekla co mám udělat moc jsem jí nevěřila ale.. vzala jsem si naušnice a řekla:,,Tikki tečky".
,,Co se to sakra děje?".Než jsem se vzpamatovala měla jsem na sobě masku a jakýsi kostým s jo-jem.
,,Tikki vrať mi moje oblečení,takhle ven nemůžu".Vylezla jsem na balkon a poprvé jsem okusila jaké to je"být beruškou".
Ten den jsem potkala i někoho kdo si říká "černý kocour".Zajímavé že?
Náš úkol jsem s kocourem skoro splnili... až na jednu věc.. toho laku.. akumu jsem měla chytit do toho jo-ja,které je mimochodem víc než jo-jo,abych ho očistila od zla, nebo tak nějak...O chvilku později
Všechno jsem to zkazila,já nemůžu být beruška.Ale mám kámošku Alyu.. a ta má takovýhle věci ráda..
Další den
Dneska ve škole plánuju strčit ty naušnice..mirákula Alye do batohu..Povedlo se mi to..O vyučování
Před školou se objevil stonehearth..a Alya to hned šla natočit.. bála jsem se o ní a k tomu si ve třídě zapomněla batoh.Rychle jsem za ní běžela.. ,,P-počkej"zařvala jsem na ní.,,Já-já chci jít s tebou".,,Dobře kočko" odpověděla Alya.Podala jsem jí tašku.Alya si z ní chtěla vyndat pití.Já dobře věděla jak bude asi reagovat až uvidí krabičku a tak jsem odběhla na záchod.
Alyi pohled
Chtěla jsem si vzít pití ale nahmatala jsem jakousi divnou věc.Podívala jsem se a byla to nějaká krabička.Vypadala vzácně.. Byla jsem natolik zvědavá že jsem jí otevřela.Uviděla jsem záři a najednou se tam objevilo jakési stvoření.Než stihlo něco říct vzala jsem si naušnice.
Už nebyl čas a tak jsem běžela ven natočit toho superpadoucha,to bude vzrůšo! Zbalila ksem krabičku ze který ještě vypadl nějaký vzkaz.To stvoření mi řeklo ať ho nečtu.. ale já nemohla odolat.
,,Tikki tečky? cože?" zamumla jsem.V tom se stalo něco divnýho.Radši jsem zavřela oči.Když jsem je otevřela byla jsem v kostýmu berušky.. kterou jsem včera potkala.. o můj bože! já jsem beruška!
ČTEŠ
Beruška?
FanfictionMarinette je beruška jak všichni víme,ale co kdyby se téhle role ujala její nejlepší kámoška:Alya?