Berušky Pohled
,, Musíme najít Toho padoucha! "Vykřikla Jsem.
Kocour se na mě podíval jak na idiota, aby ne najít padoucha je přece samozřejmost.
Tak Jsme se Společně s kocourem, vydali Hledat padoucha skrývající se, kdesi v tom velkém Městě zvaném Paříž.
Pohled Marinette
,, Konečně. ",, Konečně budu užitečná." ,, Přinesu jejich mirákula samotnému lišajovi! ".
Marri se usmála. Začala se smát.
Rozhlédla o se vyskočila na střechu blízkého domu.Mezitím
Pohled Alyi
,, Tak fajn, nevíš kde by ten Padouch mohl být, Když si tak chytrej? "Zeptala jsem se, už naštvaná s Tech kocourových pohledů na mě.
Kocour zapřemýšlel.Už chtěl Něco říct
Když ho přerušil hlas s jsou přímého vysílání zpráv, co hrály na Velké obrazovce za Nim.
,, Nejnovější informace " ,, Padouch se nachází před domem rodiny Césaire".,, To je dům Alyi "vykřikl Kocour.
Tak počkat odkud mě zná ?Kocour si pravděpodobně uvědomil co právě vykřikl a podle Beruščina pohledu, poznal že něco není v pořádku.Tak radši mlčel, koukal se na chvilku do země a dělal že nic neřekl.
Alya (Beruška) se zamyslela,rozeběhla a řekla Kocourovi že se sejdou u domu rodiny Césaire.
U domu rodiny Césaire (Dům Alyi)
Berušky Pohled
,,Kocoure si tu ?"zařvala jsem a rozhlédla se.Chvilku bylo ticho. Po chvíli jsem tu mávající kočku zahlédla. ,,Tady jsi !" vykřikl a přiběhl za mnou.Stáli jsme přesně z druhé strany našeho domu.S kocourem jsme se rozhodli, podívat se jestli před mím domem opravdu stojí ten padouch jak říkali v novinách.Vyběhli jsme a s údivem jsme spatřili dalšího zakumovaného člověka.Hned na první pohled jsem poznala kdo to je.,,M-Marinette?!"vykoktala jsem, s velmi překvapeným výrazem ve tváři. Marinette si mě prohlídla a stejně tak i kocoura. Nebyl čas na to,aby jsem přemýšlela nad tím kdo může za Marinettino posednutí akumou. Ale i přesto,byla to moje chyba? Možná. Kocoura už pravděpodobně přestalo bavit jen tak tam postávat a tak se rozhodl zaútočit.,,Musíme zjistit kde se nachází akuma"vykřikl kocour najednou. Přikývla jsem,na důkaz toho že to mám v plánu zjistit.
Marinette se už taky rozhodla jít do akce a tak vyskočila a zabodla do země velkou jehlu,která za sebou ihned vytvořila propast.Poněvadž jsem to nečekala,spadla jsem k vůli mému rychloúzkoku na kocoura.,,AHHHH!!!!!" zařvali jsme oba najednou. ,,P-Promiň Kocoure, he heh.. " řekla jsem a trapně se zasmála. ,,To nevadí" odpověděl mi Kocour a sladce se usmál. ,,Fajn,JDEME" řekl a podal mi ruku. Pouze jsem přikývla a zvedla se. Marinette nás chvilku pozorovala a pak znovu zaútočila. Utíkali jsme pryč a Marinette za námi. Po chvilce jsme se dostali k silnici, kde teprve nastala pravá panika. Řvoucí lidé vyskakovali z aut, pobíhali všude možně a utíkali. ,,Klid, žádnou paniku, všechno bude v pořádku, slibuju" snažila jsem se je uklidnit.
Pohled Kocoura
,,Beruško?". ,,Ano?". ,,Něčeho jsem si všiml"oznámil jsem. ,,A čeho?" zeptala se otráveně. ,,Marinette si až moc dává pozor na její "kabelku",mohl by tam být Akuma!"řekl jsem a umál se. ,,Máš Pravdu,dobře kocoure" odpověděla mi s nadšeným výrazem. Já se usmál a byl rád,že jsem mohl být užitečný.
Pohled Berušky
,,Myslím že už nastává čas na to,abych použila štěstíčko!". ,,ŠTĚS-TÍ-ČKOOO!!!!". Do mích rukou spadl puntíkovaný magnet.Rozhlédla jsem se a dostala nápad. ,,Kocoure..!".................
Můj plán vyšel.Chytili jsem akumu a zneškodnili ho.Skvělá práce!!!
TAKŽEEEE...Děkuju že jste si tuhle část přečetli a pokud se vám líbila,je to ještě lepší :3
ČTEŠ
Beruška?
FanfictionMarinette je beruška jak všichni víme,ale co kdyby se téhle role ujala její nejlepší kámoška:Alya?