Po deseti sekundách čumění do zdi s údivem jsem si uvědomila že bych měla něco dělat.
Vyběhla jsem ven za tou kopou šutrů.
Uviděla jsem kocoura.Ten se na mě jen udiveně koukal.,,Ty-ty jak to vypadáš?".,,Vždyť eghhh".
Kocoura asi mrzelo že nejsem jako ta minulá beruška,ale já jenom mlčela.
,,Musíme zaútočit"řekla jsem první věc co mě napadla.Ale kocour mi jí ihned zkritizoval.,,Nemůžem na něj zaútočit,posílilo by ho to".
Pak mě něco napadlo.Na tom vzkazu se psalo i o nějaké superschopnosti, "štěstíčku",,Štestíčkooooo!!!!"zakřičela jsem.
O chvilku později
Chytila jsem akumu a všechny zachránila,samozřejmě s pomocí mého kocouřího parťáka.
To je pecka!U Alyi doma
Přišla jsem do pokoje mrskla taškou o zem a rozplácla se do postele.
,,Dobrá práce Alyo..,zvládla si to i když nejsi vyvolená,což je.. zajímavé,budiš dočasně můžeš dělat Paříži hrdinku,ale pozor.. nesmíš nikomu vyzradit svojí identitu.."řekla Tikki a začla zuřit,protože si uvědomila že jí vůbec nevnímám.
,,Alyo? posloucháš mě vůbec?"zeptala se mě už rozzuřeně Tikki.
,,Jo poslouchám..ale jsem moc unavená,dneska jsem vstávala v pět ráno" zazívala jsem.Tikki ještě něco říkala ale to už jsem usla..
A ano usla v oblečení na ven.. XD
Další den ráno
,,Alyo-Alyo vstávej,v Paříži se objevil padouch!".S nadšením jsem vyskočila z postela a šla chránit Paříž.
O Něco později
Zneškodnili jsme dalšího padoucha..
Ok už asi musím do školy..
*podívám se na mobil*
,,ono už je půl desátý???".
Vyskočila jsem z postele a letěla do školy.Ve škole
,,Ahoj,Marri"pozdravila jsem Marinette.,,A-Ahoj Alyo,jak se máš?"zeptala se nervózně Marinette.
,,No dobře,co je že si tak nervózní?".Marinette mi tvrdila že je vše ok a tak jsem nic neříkala...
To by mě zajímalo proč se chová tak divně..Po hodině mi Marinette řekla že si se mnou musí o něčem promluvit.Kratší to být nemohlo? xD Ok.. Je to jenom kapitola na začátek tak uvidím ...
ČTEŠ
Beruška?
FanfictionMarinette je beruška jak všichni víme,ale co kdyby se téhle role ujala její nejlepší kámoška:Alya?