Pohled Alyi
Po hodině jsem šla za Marri,daly jsme si sraz u její skříňky.
,,Tak co si mi chtěla říct?"zeptala jsem milým hlasem a usmála se.
Marinette se koukala do země.Snažila se dívat jinam,ale nedařilo se jí to,šlo poznat že je nervózní.
,,No-no víš já-já eh.. já.. jsem" vykoktala nervózně Marri.,,Já jsem... eh.."koktala dál Marinette.Čekala jsem než něco řekne.
Nakonec se vymluvila že musí na záchod.Marinnetin Pohled
Včera večer jsem se rozhodla říct Alye o tom mirákulu,vzakzu a o všem.
Až ve škole jsem si uvědomila že je to blbost.Už bylo pozdě.
Než jsem se vzpamatovala stála jsem na domluveném místě s Alyou. Samozřejmě že jsem zpanikařila,snažila jsem se to nějkl zakecat ale... nešlo to.Řekla jsem že jdu na záchod,takže.. jsem dostala čas.
Nakonec jsem se tam už nevrátila a celou další hodinu jsem s ní radši nemluvila.Alyin pohled
Celou další hodinu se mnou pak Marinette nemluvila,přemýšlela jsem,je na mě naštvaná? a můžu za to já?
,,Alyo pojď k tabuli"řekla učitelka.
,,Co-cože?"problala jsem se zmateně z mích myšlenek.Šla jsem.U Alyi Doma
Pozdravila jsem rodiče a šla do pokoje.
Vzpomněla jsem si na to že jsem o berušce plánovala psát na blogu.No není to vtipné?
,,To budu psát sama o sobě"řekla jsem si v duchu.
Zapla jsem počítač a vymazala moje návrhy na ten blog.Byla jsem celkem smutná.
Co jsem Marinette udělala?Ano správně,nic.
V tom jsem uslyšela sladký hlas.Byla to Tikki. Začala mě uklidňovat.To mě celkem potěšilo.
Otevřít tu krabičku asi chyba nebyla,aspoň se cítím užitečně.Vzpamatovala jsem se.
Udělala jsem si kávu se šlehačkou a snažila se být optimistická jsem přece Alya.V klidu jsem si popíjela kávu a poslouchala ohrané písničky z rádia.Najednou jsem uslyšela,,Další padouch napdl Paříž!Držte se blízko svých domů.Více informací dos.."
Ani jsem to nedoposlechla a vyrazila v kostýmu berušky do ulic!Po chvilce se ke mě přidal i kocour.
,,Prý je to nějaká holka s modrýma vlasama."
oznámil kocour.,,A jakou má schopnost?"zeptala jsem se.,,To nevím,asi to nepůjde jinak než za ní zajít"řekl kocour.Před nějakou dobou u Marinette doma
Co jsem to udělala?Pohádala jsem se z Alyou.Určitě mi už nebudu pomáhat s Adrianem.Co budu dělat?Začaly mi slzet oči,byla jsem nešťastná.Najednou jsem cítila vztek.Uviděla jsem toho fialového motýla,blížil se ke mě.A blížil.Když v tu mi usedl na ruku.
,,Ahoj Marinette,já jsem lišaj".
ČTEŠ
Beruška?
FanfictionMarinette je beruška jak všichni víme,ale co kdyby se téhle role ujala její nejlepší kámoška:Alya?