Capitolul 2✴

77 3 0
                                    

Strigatul era al prietenei mele cele mai bune Alis.
-Bellaaaa, salut ce surpriza m-a bucur sa te vad!!
-Buna, Alis, si eu m-a bucur mult sa te vad!
Dupa o imbratisare lunga Alis zice:
-Pai ce stam hai sa intram!
Dau din cap si intru.Dupa citeva minute am ajuns la o cabana veche cu numarul 3.Tata foarte fericit si bine dispus striga.
-Uite ca am si ajuns fetelor !
Dupa ce mi-a intins o pereche de chei ruginite ma conduce la etajul doi unde trebuia sa fie camera mea si a Alisei.Intrind in camera imi intilnesc inca 3 colege de clasa:Nastea,Nadea si Lori.
Dupa niste imbratisari lungi si multe intrebari mi-am ales un pat.Din fericire in camera gasisem un pat mai retras spre lumina .Am inceput sa-mi aranjez lucrurile in timp ce audiam melodiile taberei care rasunau destul de tare.
Imi pun ultimul obiect pe masa si brusc Alis ma trage spre iesirea din camera.
-Ai sa reusesti sa-ti faci ordine in lucruri hai mai bine sa cutreieram locurile de aici!!!
-Deacord doar cu o conditie!
-Fie care este conditia?!
-S-a nu m-a mai  tii asa strins de brat....stii,m-a doare!!
-Of scuze!😁
Plimbindu-ne putin prin tabara ajung pe o alee cu multe cabane.Una din ele avea numarul 5 iar la usa din fata a casutei observ baiatul blond.Zambesc fara sa vreau.Serios de ce am facut asta?!Devin stranie. Alis oprindu-ma imi pune o intrebare cam ciudata.

Oglinda TrecutuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum