1. Úvod

38 1 0
                                    

Jmenuji se Em Johnson a je mi čerstvě 20 let. Nedávno jsem dokončila školu a nyní pracuji jako výpomoc v mateřské školce. Miluji děti a proto jsem si vybrala právě tuto práci. Zatím bydlím s rodiči a mladší sestrou Joe, které je sedmnáct let. Máme malý útulný domek na předměstí Londýna. Už nějakou dobu se porozhlížím po nějakém menším bytu, v centru, kde se nachází i má práce, abych stále nemusela dojíždět, navíc, bydlet v jednom domě s puberťačkou, která je bláznivě zamilovaná do pěvecké skupiny Van Dý, jak se nejspíš jmenují, není nejideálnější, tedy alespoň pro mé psychické zdraví ne. O název té skupiny jsem se nikdy nijak nezajímala, proto je dost možné, že se jmenuje jinak, vím jen to, co slyším od Joe. Skupina má pět členů a všichni jsou to kluci. Viděla jsem i fotky, které mi ukazovala a vzhledově nevypadají špatně, ale není to můj styl. Já radši zůstávám u klasiky a držím se nohama pevně na zemi. Jsem typ člověka, který má ve všem jasno a svou budoucnost mám naplánovanou do nejmenších detailů. Jednou si založím vlastní školku, ale jen pro děti z finančně slabších rodin, s mým přítelem Austinem se vezmeme a budeme mít tři děti, které budeme vychovávat v malebném rodinném domku s velkou zahradou na okraji Londýna. Čtvrť ve které budeme žít bude plná milých lidí a bude zde perfektní prostředí pro děti. Možná si řeknete že jsem mladá a naivní, ale alespoň mám jasno ve svém životě.Je to můj sen a za tím já si půjdu. Vzdělání na otevření vlastní školky mám dostatečné a touto výpomocí získám i potřebnou praxi. Mám milujícího přítele a skvělou rodinu, která mě ve všem podporuje. Není nic, co by mi to mohlo pokazit.

To jsem si myslela, než jsem zjistila něco, co mi zničilo celý můj velký sen o šťastném životě...

Na obrázku nahoře je Em, nebo aspoň takhle si ji představuji já.. :)

Tááák... *Tramtadadáá * Je tu první část a já doufám, že vás úvod aspoň trochu oslovil a najde se někdo kdo bude tento příběh číst. Budu čekat na ohlasy a názory a brzy přidám další díl. Tak užívejte čtení a zase u další části... Pá.. :*

I will never let you go!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat