1. Část - Po 2 měsících

91 15 3
                                    

Rok 2008
Probudila jsem se v 8 a.m., nasnídala jsem se a šla se nějak zčlověčit, abych mohla vůbec do školy, vlastně... škola mi ani tolik nevadí, mám tam kamarády a toho nejlepšího kluka na světě... Justina Drew Biebera. Dala jsem si řasenku, učesala svoje hnědé, dlouhé vlasy a šla do skříně pro nějaké oblečení... vybrala jsem si džíny s vysokým pasem, bílé tílko které jsem si zastrčila do džín a přes to všechno hodila volnou kostkovanou košili.
Přišla jsem do školy a hned ho viděla... ty jeho dokonale hnědé oči, jeho vlasy, prostě jeho... hned jsem se k němu rozeběhla.

Z pohledu Justina
Rozeběhla se ke mně a její dlouhé hnědé vlasy za ní vlály... bylo to docela komické s jejími 160 cm... vlasy byly skoro delší než ona. Když ke mně doběhla... skočila mi do náručí, já ji chytil a dal ji pusu... Neviděl jsem ji dva měsíce (letní prázdniny). Objímali jsme se asi 10 minut a všichni na nás koukali pohledem "Jako fakt? To jsou siamská dvojčata nebo co?!".
S Kylie jsme naprosto normální pár, oběma nám je 14 a chodíme spolu už asi rok... je to ta nejskvělejší holka na světě. "Tak co? Jak jsi si užila prázdniny? Nepodváděla si mě?!" Řekl jsem a nahodil vážný výraz, ale za chvíli jsem se začal smát, měla totiž strašně vtipný výraz "Ne neboj lásko, já tebe ne... a ty mě? Že jsi se na to ptal?!" "Já?? To bych nikdy neuděla shawty moje nejlepší" a dal jsem ruce na znamení že se vzdávám (víte co myslím ne? :D) "Dobře... budu ti věřit" řekla a změřila si mě pohledem. Chvíli jsem se na sebe koukali vážnýmy obličeji... ale pak jsme propukli v naprosto nezastavitelný smích...

Takžéé... tady máte první část, je taková o ničem... ale nebojte, to nejlepší teprve přijde. 😊 ještě pár kapitol bude takových, ale potom se to opravdu rozjede... slibuju 😂🙌🏼❤️ doufám že se vám příběh bude líbit ❤️
Jinak... vote a koment potěší ❤️🙏🏼
Tak bye u další kapitoly... 👋🏼

Forever Together. Or Not??Kde žijí příběhy. Začni objevovat