4. Část - Umírající hroch?

72 15 0
                                    

"D-d-dobrý den" řekla jsem... no... teda spíš jsem to vykoktala, nemohla jsem tomu uvěřit, osoba, která stála ve dveřích, byl Jerremy, Justinův táta. Proč mě to tak zaskočilo? S Pattie se rozvedli ještě před tím, než jsem poznala Jusse. Jay mi ho ukazoval pouze na pár fotkách z porodnice... a páni... vůbec se nezměnil. "Ahoj Kylie" usmál se na mě, teď mi bylo trapně, on se ma mě směje a já na něj koukám jako na ducha... "Emm... co tady děláte a jak jste vlastně zjistil kde bydlím a vůbec... jak mě vlastně znáte?" Zavalila jsem ho tolika otázkami, on se na to však jen usmál (wow... má stejně krásný úsměv jako Justin) a řekl "Pojď se mnou do auta, všechno ti vysvětlím". Nevěděla jsem moc jestli říct ano nebo ne... přece jenom za mnou každý den nechodí táta mého kluka, kterého jsem v životě neviděla a chce po mně, abych s ním šla do auta... vám snad jo??. Nakonec jsem přece jenom kývla na souhlas.

OMG... tak teď už mě nic nepřekvapí. Jerremy mě dovedl ke svému žlutému Lambu, otevřel mi dveře a já nastoupila. "Tak... proč jste za mnou přijel??" Zeptala jsem se hned jak nastartoval "Za prvé... tykej mi prosím. A za druhé... to se dozvíš za chvilku, jediné co ti můžu říct je to, že mě za tebou poslal Jay" po slově "Jay" jsem měla najednou tak nádherný pocit... on na mě přece jenom nezapoměl. "Dobře... Jerremy." Usmála jsem se. Po zbytek cesty jsme už nic neříkali. Zastavil před velkou budovou, bylo mi hnedka jasné, co ta budova je zač... je to nahrávací studio Scootera!! "Proč si zastavil tady??" Zeptala jsem se nechápavě "Ok... myslím že už ti to můžu říct... viděla jsi to Jerryho video na YT že?" "Ano... jak bych ho mohla nevidět... viděla ho už snad celá Canada" zasmála jsem se "No... tak ne jen Canda. Viděl ho i Scooter Braun... no a navrhl mu... jestli by nechtěl nahrát písničku, jen tak na zkoušku" po tomhle jsem ztuhla... nebyla jsem schopna slova...

Z pohledu Jerremyho
Nevěděl jsem co mám dělat. Seděla tam, s pusou otevřenou do kořán, nemrkala a ani bych se nedivil, kdyby taky nedýchala. Začal jsem se hrozně smát. A woow... asi mám tak hrozný smích, že se konečně vzpamatovala "Bože... zdálo se mi že umírá hroch" řekla a vyděšeně se dívala kolem sebe "Tak to ti moc děkuju... to byl můj smích!" začal jsem se znova smát "Néé... znova ne... už takhle z toho budu mít trauma" začala se taky smát. Po chvíli co jsme se uklidnili, jsme vylezli z auta a vešli do budovy. Na recepci jsem se představil a hned mě poslali do 15. patra. Vyjeli jsem tam výtahem. Na sedačce přesně naproti výtahu už seděl Jay a nezvózně si hrál s prsty, jakmile uviděl Kim přestal, stoupl si a zkousl si ret. Kim bez váhání vyběhla za ním a objala ho

Hi everybody 👋🏼🌸Nová kapitola je tu!  ❤️Snad se líbí 🌸Bye Sarah 👋🏼💕Btw

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Hi everybody 👋🏼🌸
Nová kapitola je tu! ❤️
Snad se líbí 🌸
Bye Sarah 👋🏼💕
Btw. Vote a koment potěší

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 21, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Forever Together. Or Not??Kde žijí příběhy. Začni objevovat