2. Část - Překvapení

92 14 7
                                    

Z pohledu Kylie
Po škole jsme se vydali k Justinovi domů s tím, že si pustíme nějaký film nebo že se kouknem na youtube. "Ahoj mami! Jsem doma a je tu i Kylie!!" zařval na celý dům, div nepraskla skla v oknech "Ahoj Pattie" řekla jsem když se s náma přišla pozdravit. Pattie je naprosto skvělá máma, je s ní hrozná sranda "Ahojky vy dva" "Mami, mohla by jsi nám donést nějaké jídlo? Budeme u mě v pokoji" řekl Jay "Jasně... ale doufám, že nepřijdu nějak "nevhod"" řekla a trošku zrudla v obličeji "Bože mami... fakt mě musíš ztrapňovat?!" Řekl a táhl mě co nejdál od ní "Ale notak Jussi... bylo to docela vtipný" řekla jsem se smíchem.
Sedli jsme si na jeho dvoulůžkovou postel a přemýšleli co si pustíme "Co Harry Potter?" nabídl "Toho už jsme viděli nejmíň 20x..." řekla jsem otráveně a začala si kopat s jeho fotbalovým míčem. "Tak co se kouknout na nějaké covery?" "To je super nápad! Ale nezapomeň, vždycky si zpívám taky a ty víš jak zpívám!!" zasmála jsem se "Zlato... zpíváš krásně... teda..." "Co teda?!" Nadzvedla jsem jedno obočí "... ještě pořád slyším... tak dobrý..." propukl v záchvat. "Au... to bolelo" řekla jsem a začala dělat uraženou a pořád jsem si hrála s fotbalákem, když si toho všiml vstal, obešel postel a vykopl mi míč z pod nohy, takže jsem spadla obličejem na postel. Začal se hrozně smát a já taky, nakonec se svalil za mnou a začal mě líbat... v tom ovšem vešla Pattie s jídlem, jak nás spatřila, tak si odkašlala a řekla "Jezůůs... vy jste spolu tak roztomilí!" "Děkujeme" řekli jsme nastejno a oba si s rudýmy obličeji sedli. "Tady máte ovoce" řekla a podala nám velký tác se snad všemi druhy ovoce co znám "Moc děkujem" řekl Jay "Tak já už půjdu" rozloučila se Pattie a zabouchla dveře. "Tak... pustíme ty covery??" Řekla jsem a zakousla se do čtvrty jablka "Jasně... jakou písničku nejdřív??" "Co třeba... All i want for christmas is you?" "Super... tu miluju..." naklikal to do vyhledávače a připsal "cover"... klikl hned na první odkaz... zpívala tam asi 13 letá holka. "Páni... to je dokonalý!!" Řekla jsem a naskočila mi husina Jussovi se to asi taky líbilo... protože měl pusu otevřenou do kořán a ani nemrkal, byl to fakt vtipný pohled... chytla jsem jeho bradu a zaklapla "Ať ti tam nevletí moucha" zasmála jsem se. "Bože... víš jak to bylo dokonalý?!" Řekl "Co kdyby jsme taky natočili cover?? Jen tak pro zábavu" navrhla jsem "Kylie... já nevím... budu ti to jen kazit" řekl a koukl se do země. Popravdě? Ani jsem nevěděla jestli říká pravdu... ještě nikdy jsem ho totiž zpívat neslyšela "Ale jdi ty... určitě nebudeš zpívat hůř než já" "Tak dobře... ale varoval jsem tě!" Zasmál se... asi půl hodiny jsme vybírali písničku... nakonec zvítězila Entersandman od Metallici... oba ji máme docela rádi... a na zazpívání taky není moc těžká... Připravili jsme kameru na natočení a začali... první sloku jsem měla já... jakžtakž jsem ji odzpívala a pak začal Jay... hned po prvních asi dvou vteřinách jeho zpěvu mi nazkočila husina... a teď jsem byla já ta, která byla hypnotizovaná... má naprosto dokonalý hlas. "Co je? To to je tak strašný??" Řekl a znova se koukl do země "Blázníš?! Bylo to lepší než originál!! Pak že neumíš zpívat! Jerry... měl by jsi natočit cover sám! Byl by to určitě hit!!" "Myslíš?" Řekl a nadzvedl jedno obočí (omg... je strašně roztomilý když to udělá)... "Jo!" "Bože Kylie... to je debilní nápad... jen ze mě bude mít celý internet srandu... už by jsi asi měla jít... Ahoj..." řekl a vyvedl mě z domu, než jsem ztichla cokoli říct...

Hi people! 👋🏼 tady máte další kapitolu... tentokrát jsem se docela dost rozepsala skoro 750 slov 😂😅 už se to docela rozjíždí... nebo... alespoň podle mě... 😏😅 jinak... příběh nebude úplně stejný jako byl ve skutečnosti (jako na roky a tak)... snad se vám kapitola líbila a bye 👋🏼
Btw... vote a koment potěší 💕

Forever Together. Or Not??Kde žijí příběhy. Začni objevovat