Jungkook pove
Aq tiba di hospital. Aigoo tdi Naeun ok je" keluh hatiku.
Tiba shja di depn wad Naeun aq terhenti seketika.
"Ahjumma?" nae omma n appa Nayeon is here. What we going to do damnn..
Doktor pon kluar dari wad bilik Naeun itu..
"Ok, keadaan Naeun cuma tdi ada ingatan yang banyak di dalam otaknya itu yg menyebabkan dia sakit. Dia boleh pulang sebentar lgi. Selain itu, dia perlukan org yg rapat dgn dia dan org yg terakhir dia jumpa sebelum dia jatuh. So org itu harus berada di sampingnya. Jdi siapa orgnya?" tnya doktor Min.
Yg lain dah pndg aq. Aq hanya menggelenhkan kepalaku. Sehun hanya memberi isyarat dgn menganggukkan kepalanya begitu juga d.o. Hahhh aq mengalah. Aq pon mengikuti doktor itu.
"Baiklah mcm ni.... Blablabla..." pnjg lebar doktor min menergkan perkara tersebut padaku. Aq hanya menggangguk.
"Nae kamsahamida"
Kami berdua pon beredar.
Bomi pove
"Naeun shii dh ptg ni awk dh boleh blik" kataku.
"Nae"
"Chakkman mianhae ahjumma ada perkara nk dibincgkn jdi bole kamu semua beredar dulu?" tnya ahjumma Song.
"Nae ahjumma jdi kami blik dulu"kata chanyeol lalu menundukkan dirinya. Begitj juga yg lain.
Sehun pove
"Hayounggshiii~~ nk oppa hntr x" kataku bermanja².
Dia hnya tersenyum.
"Gwenchanaa naega boleh hntr diaa kitaorg ada nk beli belah sebentar kau tu namja pergi bliklh rumh kau" kutuk Namjoo.
Aq hanya menjelingnya.
"Yela. Annyeong my sweetheart~~"
"Nae annyeong" kata hayoung.
"Hayoung ni oppa ckp baik² kn xnk jwb baik²" kataku lalu mengembungkan pipi dan memuncungkan mulut.
"Oklah kajja nnti kedai tutup annyeong sehunnie oppa" kutuk bomi pula. Lalu mereka meningglkn aq sebelum itu hayoung dh buat flying kiss kt aq xpelh😆.
Naeun pove
Seleps semua dh hbis berbincg kami semua pulg je rumh. Haihh apalah nsib aq btolke ahjumma Song ajushi Kang dgn sowon tu family aq tpi aq dpt rasakan kebahagian bila bersama mereka.
Sedang aq memikirkan perkara itu sambil berjln di depan bilik oppa tiba² dgr barg yg jtuh tpi oppa takde kt bilik tu jdi aq msoklah.
'DiAry?!😆' aq tertawa kecil x sangka namja pon ada diary. Aq pon membuka diary itu.. Tidakku sempat hendak membuka diary itu ada bunyi tapak kaki jdi aq cept² meletakkn diary itu.
"Naeun mworaguyo?" tnya oppa.
"Hehh tdi ada brg oppa jtuh Naeun kutiplah" kataku.
"Hmm nae gomawo" kata oppa.
"Hah apalagi tercergat kt situ xnk kluarr klu x" blom sempat oppa ckp aq dh lari. Hbis pinggang aq nnti digeleteknya.. Sakit~~ geli~~..
"Hahaha pdn muka penakut" kata oppa.
Aq hnya menjelingnya dri jauh.
"Agknya apa dlm diary oppa tu eh mesti psl crush dia nk tau jugkkk" kataku dlm hati smbil baring dia ats katil.
Kring!! ' Cheer up babyy cheer up baby'
"Nae yeobseyo Sooyoungshii wae telefon saya awk x tido lgi dh mlm ni.." kataku.
"Oh nae Naeun mcm ni saya nk ajk awk jumpa lusa bole esok saya buzy sikit jdi lusa boleh x nnti saya amik awak dekat Restore ok." kata sooyoung.
"Nae jumpa lusaa" kataku.
... End call..
"Kenapa eh agk² sooyoung nk jumpa💁...
YOU ARE READING
HoW FriendShip Will Begin season2 ∆_∆
Fanfiction"aku kt mna?" "siapa aku" "kenapa badanku sakit²" "waee" "argghhh" "Kim Naeunn dorawaa"pggil omma. "Nae chakkman" kataku. Bermulalah kisah siapa diriku ini~