Alex
Mă simpt ciudat să am un gardian. Oh...
Claude:S-a întâmplat ceva prințesă?
Alex:Nu,nu sa întâmplat nimic.Deodată aud nişte bătăi în uşă.Şi mă duc să deschid era Jud.
Alex:Bună Jud.
Jud:Hei Alex,esti ok?
Alex:Da sunt bine, nu-ți fă griji.Şi îi spun să intre.
Jud:El e gardianul tău?
Alex:Da,Jud el e Claude,Claude el e prietenul meu Jud.
Claude:Încântat să vă cunosc domnişorule Jud.
Jud:Şi...eu.
Claude:Vă rog să mă scuzați prințesă.
Alex;Sigur.Şi pleacă.
Jud:Tipul mă cam sperie.
Alex:La fel,dar e de treabă.Deodată iar va te cineva la uşă.Era Yanka
Alex:Hei Yanka!
Yanka:Bună, vă deranjez?
Jud:Nu.
Alex:Nu,ne deranjezi intră.Şi o las să intre
Alex:Şi ce te aduce pe aici?
Yanka:Am venit să vă spun că vom ieşi la o plimbare şi am venit să vă spun ,deci veniți.
Alex:Sigur.
Jud:Ok.
Yanka :Ne vedem jos în 10 minute.
Alex:Ok Yanka.Şi iese din camera şi eu încep să mă pregătesc pentru iesire.
Kanata
Am ieșit puțin afară ,tot am un presentiment că se va întâmpla ceva .Hm...
Deodată aud o voce strigandumă,recunosc vocea asta era Steel!Steel:Hei Kanata!
Kanata:Hei Stell a trecut ceva vreme.Şi îl îmbrățișez.
Steel:Şi ce faci înapoi acasă, parcă erai plecată pe pământ.
Kanata:Da dar am revenit cu cele doua prințese şi fetele.
Steel:Stai cele doua prințese sunt aici?!Sunteți nebune vă dați seama ce se întâmplă dacă afla trădătorului ăla? !
Kanata:Da ştim dar oricum asta se afla într-o bună zi.
Stell:Da dar totuși, era mai bine dacă nu le aduceți acuma.
Kanata:De ce?
Steel:Au existat feluri de atacuri şi răpiri.
Kanata:Răpiri? Ce vrei să spui?
Steel:Vreau să spun că Eric a aflat că sunt în viață prințesele .
Kanata:Ce?!Dar cum? !
Steel:Din păcate nu ştiu,cred că cineva ia spus.
Kanata:Oh,asta e de rău. Şi cu rapirile?
Steel:A inceput să răpească fete de vârstă prințeselor.
Kanata:Asta e groaznic. Dar cum ar putea să afle cine sunt printesele răpind nişte copile fără apărare.
Steel:Vezi tu prințesele au câte un simbol .Pe prințese le cheamă Myako şi Alex,nui aşa?
Kanata:Da.
Steel:Ele au semne la fel doar că una are semnul pe mâna dreaptă iar cealaltă pe mâna stânga, semnul fin ing şi iang.
Kanata:Deci asa şi-ar dă seama.
Steel:Da.De acea spun că era mai bine să nu vină aici.Eric răpește fete de aici ,nu sar gândi în viatalui că ar putea fi pe pământ.
Kanata:Asta e adevărat. Spuneai şi ceva de atacuri.
Steel:Da,au fost atacuri în unele zone şi aici la palat au încercat să îl omoare pe rege dar bineînțeles dacă sunt eu,Claude şi Grell aici nu aveau nici-o şansă.
Kanata:Da,deci treaba e serioasa nu glumă.
Steel:Da e.
Kanata:Trebuie neaparat să rezolvăm treaba cu rapirile.
Steel:Asa e.Faza cea mai naşpa e că el le răpește dar fetele nu se întorc.
Kanata:Nu înțeleg dacă nu e nici una din fete rapite prințese de ce nu le dă drumul?
Steel:Nu ştiu..
Kanata:Câte răpiri au fost până acuma?
Steel:21.
Kanata :21?!Doamne bietele fete.
Steel:Am dat ordin ca nici o persona să nu-şi lase copii singuri nici o clipă dar..
Kanata:Degeaba,chiar dacă o fi şi părinți cu ele tot degeaba ,pioni lui Eric folosesc magia neagră.
Steel:Magia interzisă...asta îmi aminteste..
Kanata:De Bella...da ,Bella atunci a folosit magia interzisă fiindcă şi-a pierdut controlul atunci.
Steel:Da,are noroc că nu si a pierdut viața atunci mai ales că atunci când sa intamplat a e doar 7 ani.
Kanata:Da şi totul din vina lui Eric.
Steel:Oh...Bella
Începsă mă simpt cam ciudat din nu ştiu ce motiv.
Oh...din când în când am câte o stare de asta din nu ştiu ce motiv oh...???:Se pare că cineva nu se simpte bine,hehe.
Bella:Cine a spus asta?!Mă uit în stânga si în dreapta. Vocea asta am mai auzito...
???:Cineva e cam confuză.
Bella:Taci!Nu înțeleg cine esti?!De ce vocea asta îmi e aşa cunoscută, parcă am auzito când aveam 7 ani şi eu am folosit magia interzisă...
???:Exact!
Bella:Tu cum de?!
???:Oh,copilă dragă...De unde se aude vocea asta feminină! Şi cine dracu mai este?!
???:Sunt un demon.
Bella:Demon?!
???:Exact.
Bella:Atunci aratăte!
???:Asta e imposibil.
Bella:De ce,naiba?!
???:Sunt blocată în tine.
Bella:În mine?
???:Atunci când ai folosit magia neagră, mai creat pe mine.
Bella:Deci aşa.
???:După cum observ nu prea te simpți bine.
Bella:Da dar sunt ok.
???:Cum spui tu puştoaico.E ciudat ca un demon să fie în mine.Am mai citi despre asta că unele persoane au un demon în interiorul lor si acele persoane sunt foarte puternice poate asta mă va ajuta să devin mai puternică. Dar nu pot spune asta nimănui altfel vor afla că am folosit magia interzisă...
Scuze dacă sunt greşeli.
CITEȘTI
Inazuma Eleven: Prima Iubire
FanfictionO fată pe nume Myako e batjocorită din cauza unui defect, se îndrăgostește de un băiat extraordinar . Îsi face noi prieteni care o ajută la greu,cunoaste oameni uimitori si o noua lume. Lumea fotbalului , în care toți vorbesc prin intermediul mingii.