Capitolul 35

55 6 1
                                    

*Lia pov. *

Eram cu fetele cu excepţia lui Myako şi Alex,mergeam pe hol şi discutam diferite lucruri şi ce am putea face.Auzim pe Haru şi pe idiotul de Grell discutând despre o scrisoare primită de la el mă întreb ce scrie în ea,hm...încercăm mai bine să ascultăm dar nu prea înţelegeam nimic asta numi place.

Haru:,, Dragă rege a regatului echilibrul vreau sa te informez că  ești invitat împreună cu cele doua fiice ale tale la balul pe care îl organizez ,credeai că no săți descoper micul tău secret că prințesele sunt în viața,deagul meu Haru parcă zici că nu mă mai cunoști și nu uita când vreau ceva fac orice să obțin acel ceva.Sper ca vei veni la petrecere:),,

Bella:Ce facem?
Lia:Nu ştiu
Kanata:Bă nu înțeleg nimic.
Alexia:Hm....
Yanka:E vorba de un tip și un bal.
Bella:Un tip?
Lia:Cine?
Kanata:Bal?Yak.
Yanka:Numi dau seama..

Ascultăm .

Haru:Să încheiem discuția asta.
Grell:Deci ce vom face?
Haru:Vom vedea,până atunci supravegheazo pe Myako ,Claude se va ocupa de Alex.Dar făo din umbră nu trebuie să știe nimeni de asta și mai ales ele ai înțeles.
Grell:Da dragul meu Haru:3.
Haru:Ești desgustător.
Grell:Oh..nu fii rău ca Claude.
Haru:Deci aceiași părere avem amândoi.
Grell:Ce răi!*botos*

Parcă ar fii un copil Grell,oh..
Plecam înainte să fim prinse de ei că ascultăm și mergem.

Alexia:Oare despre ce e vorba?
Kanata:Nu știu dar..
Yanka:Nu miroase a bună.
Bella:Nu am un sentiment plăcut despre asta.
Lia:Cel mai bine ar fii să nu ne mai gândim la asta pe moment să nu atragem atenția vom vedea ce o să facem până atunci să mergem la băieți.

*Claude pov.*

De ce trebuia să fiu doar eu trimis aici în cocina asta de regat infest ce e.Mam înflitrat bine in palat ca unul din ei ,ma uit în jur nimic obijnuit dar ar avea nevoie de o curățenie.Aud voci și mă ascund și îl văd pe Eric ,deci asta e dușmanul regelui meu puștiul ăsta?De ăsta se teme?Păi mia spus să nu judec după aparențe poate are dreptate și pușlamaua asta nu e  așa inofensiv cum arată,oh urăsc când are dreptate.

Puterea care se simte de la el,e destul de mare și cred că nu e asta toata puterea care se simte.

Eric:Vreau ca totul să fie gata până la bal,vreau ca toți să se simtă bine ,mai ales Haru.*ranjește*O să aive parte de surprize multe din partea mea.

Bal?O da Grell mia spus de ceva despre asta că a fost invitat Haru și sa aflat de prințese ,sa nuși imagineze porcu asta murdar că pune mâna pe stăpâna mea,cal mananc-.-.

Eric:Hmmm....încă sunt nehotărât pe care să o aleg nu arată nici una prea rău și prietenele lor ar fii niște sclave drăguțe pentru satisfacerile mele și jocurile mele.*rânjeste*

Frate tipul asta vrea să fie omorât în chinuri de noi sau mai ales de ele dacă ar auzi asta ,că alea nu stau să le faci ce vrei te omora direct prin tortura.

Eric:Ah grele sunt alegerile când e vorba de fete tinere și drăguțe ,noi jucări pentru mine sunt prea nerăbdător poate ar trebui să iau pe una din ele mai repede?

Ok gata sar șil omor mai repede-.-
Dar nu  pot are garzi peste tot si risc să-mi stric acoperirea,fuck..
Pleacă însfărșit și ies,tipul ăsta chiar nuși dă seama cu cine se pune.
Merg prin castel și inspectez ,a spus ceva de noile lui sclave asta înseamnă ca sunt în viată fetele pe care lea răpit dea lungu anilor,leam cautat peste tot dar nu leam gasit normal doar a mai cautat de cateva ori Haru dar na gasit nimic și facea pe nestiutorul Eric.Trebuie să le țină undeva unde nu ar bănui nimeni car fii,palatele au pasaje secrete oare ar fii în unul din ala?Deobicei pasajele secrete nu se dezvăluie ,oh asta e o problemă va trebui să rămân mai mult pe aici sa fac mai multe cercetari numi place ca stau departe de castel și de stăpâna mea dar asta a vrut Haru  să aflu tot ce se  poate afla despre Eric,dar ar trebui să mă duc să raportez ce am aflat până acuma .Haru ar trebui să se pregătească dacă are de gând să vină la acest bal.

Scuze dacă sunt greșeli.

Inazuma Eleven: Prima IubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum