*Bella pov.*
Zzzzzzz......
Demonul:Bella trezeștete!
Bella:Zzzz....
Demonule:Fă trezestete!
Bella:Mmm...încă cinci minute Lia...
Demonule:Trezirea fă!!!!
Bella: Aaa!*cade din pat*Ce dracu ai de tipi în mintea mea așa?
Demonul:Scoalăte că avem probleme!
Bella:Ce probleme?!
Demonul:Sunt intruși în castel!
Bella:Ce?!Mă scol și mă îmbrac.
Bella:De unde știi că sunt?!
Demonul:Sunt demon si pot simți prezențe străine.
Bella:Îți poți dai seama cine sunt?
Demonul:Păi sunt doi,unul brunet inalt cu ochi albaștri si unul tot mai înalt cu părul lung negru cu ochi roși.
Bella:Oh doamne ,nu ei!
Demon:Ii știi?
Bella:Sunt cei doi slujitori de încredere a lui Eric au venit după fete sunt sigură,deci lor leam simțit prezența.
Demon:Mai bine ai ștergeo mai repede.
Bella:Da.Ies din camera fara săl trezesc pe Byron ,bine că camera mea e sigilată și poate fii deschisa doar de mine sau de cine e înăuntru deci Byron va fi în siguranță si mă folosesc de magia de camuflaș si ascunderea prezenței.
*Fubuki pov.*
Am auzit niște zgomote mă ridic din pat ușor fără so trezesc pe Myako si mă duc si deschid puțin ușa,observ doi tipi.
???:Ești sigur că ai văzut doua fete noi aici?
???:Da si iti spun una din ele seamana bine cu fosta regina,parul blond si culoarea ochilor era ciudata iar cealalata ii seamana regelui .
???:Oo asta inseamna că ele sunt,Eric va fii fericit cand le vom aduce.Închid repede ușa si o încui,ei trebuie să fie doi dintre prieteni lui Eric acel tradator si au venit dupa Alex si Myako.Myako...nu, nu!
Myako:Mmm...Fubuki?
Fubuki:Sh..Myako.
Myako:Huh?Ce sa intamplat?Mă duc langa ea.
Fubuki:Vorbește mai încet.
Myako:De ce?
Fubuki: Sunt doi intruși pe hol si au venit dupa tine si Alex.
Myako:Ce?!*spune cu teama*
Fubuki:Shh.Nuți fă griji totul va fii bine,nui voi lăsa să se ating de tine.
Myako:Fubuki...Aud vocile spunand să intre aici sa verifice,o nu.
Fubuki:Myako să ne ascundem în dulap.
O iau de mână si intram în dulap.
Myako:Dar ne vor simti prezenta.
Fubuki:Asa e,hm...stiu sal chemam pe Grell.
Myako:Dar cum?Grell mia dat un inel prij care trebuie doar sal chem,mi la dat în caz de eu si Myako dam de belea.Apas pe piatra ineluluo,sper că vine repede.
Usa e deschisa cu putere.???:Cineva a fost aici.
???:Sau inca e avand în vedere ca usa a fost incuiata.*Grell pov.*
Eh oare ce ar vrea micutul Fubuki,pai daca a folosit inelul asta inseamna că..
Grell:El si Myako-chan au probleme.
Si acum simt doua prezențe străine în castel,frate și sunt doua javre sexy de a lui Eric, Myako-chan!!Fug cât de repede înapoi spre castel trebuia eu să merg săl urmăresc pe bunăciunea de cumnat al meu!
*Yanka pov.*
Huh!? Mă ridic în șezut.
Axel:Huh?Ce e Yanka?
Yanka:Scuze că team trezit dar simt că ceva nu e în regulă.
Axel:Ce vrei să spui?
Yanka:Sunt intruși în castel.
Axel:Intruși spui,cine?
Yanka:Doi șobolani de a lui Eric.
Axel: Asta înseamnă că au venit după fete.
Yanka:Așa se pare.Mă ridic din pat și deschid ușor ușa,observ că nu e nimeni.
Axel:Vin cu tine.
Mai bine ar sta aici dar poate fii impericol și dacă îl las singur, oh...
Yanka:Ok să mergem.*îl ia de mână și ies din cameră*
Axel:D-Da...*roșește*
Yanka:Cum naiba au trecut de gărzi?...
Axel:Nu știu Yanka.
Yanka: Ăsta doi sunt foarte periculoși de acea trebuie să îi găsim pe ceilalți și să nu dăm de cei doi.Doamne sper că Alex ,Fubuki,Myako și Jud sunt ok.
*Lia pov.*
De ce dracu sunt javrele alea doua în castel!!??
Hiroto:Hei Lia ești ok?
Lia:Da dar se pare că avem musafiri nepoftiți.
Hiroto:Cine?
Lia:Două din javrele lui Eric.Mă ridic din pat și mă duc și scot arcul meu cu sâgeți de sub pat.
Hiroto:Ce faci cu ăla?
Lia:Va trebui să scăpăm de intruși,au venit după fete.
Hiroto:Dar Lia e mult prea periculos.
Lia:Nu e pentru prima dată când o fac Hiroto.
Hiroto:Dar totuși e mult prea periculos să mergi singură,vin cu tine.
Lia:Dar.... oh bine.E mai bine săl știu lângă mine decât singur,deci am pornit la vânătoare de javre de mult nu mi-am mai folosit arcul magic cu săgeți,deci sper săi găsim cât mai repede.
Scuze dacă sunt greșeli.
CITEȘTI
Inazuma Eleven: Prima Iubire
Fiksi PenggemarO fată pe nume Myako e batjocorită din cauza unui defect, se îndrăgostește de un băiat extraordinar . Îsi face noi prieteni care o ajută la greu,cunoaste oameni uimitori si o noua lume. Lumea fotbalului , în care toți vorbesc prin intermediul mingii.