İçimden Gelenler

105 8 2
                                    

Ayağım takıldı düşmeyebilirdim. Bir saniyelik düşünmenin ardından düşmemenin mantıklılığında, düşmenin mantıksızlılığını aradım.

Bulamayınca düşmekten vazgeçtim.

Sonra pişman oldum.

Ayağım bir yere takılsın diye sürtmeye başladım. Lanet belediye herşeyi meme politikasında yürütüyordu.

Hemen gülme, meme dediysek yani düşmeme, yürümeme. Karanlıkta yürümemize bile izin vermiyor arkadaş.

Gecenin anlamını yitirmesi hep bu yüzden. Bi bok var gibi her taraf sokak lambalarıyla, elektrik direkleriyle dolu.
Bu yüzden ayrıca sövüyorum Edison'a.
Yalnız o da böyle olacağını bilseydi,istemezdi. Çünkü aynı kafada olduğumuzu düşünüyorum. O geceleri sevmediğinden aydınlığa kavuşmayı istedi, ben ise geceye kavuşmak için aydınlığı yok etmek.

Geceleri sazım bile konuşuyor biliyo musun ?

Dertleșiyoruz.

Güzelde sohbeti var şerefsizin. Geçenlerde dinledigim Lindsey Stirling kemanına aşık olmuş. Öyle dertlenmişti ki rakı içmek istedim. Çünkü bende Lindseye aşık olmustum galiba.

İmkânsızlık lügatimizda var, ben fazla takmıyorum da, onun ağladığını, hani olur ya herkeste, çişin gelir uykunun ortasında uyanırsın ama gitmeye üşenirsin, uykun kaçmasın diye kımıldamazsın bile, iste uyku arası bu zamanlarda duyarım.

İnsanlardan daha yoğun daha has bi yapıya sahip.

Duvarda asılı dururken sordum ona karpuzla çekirdeği arasında duygusal bir bağ mı var ?
Yoksa ayın sonunu zor getirdiği günlerde çekirdek, part time olarak işe mi girmiş.
Burjuva toplulukları sadece insanlar üzerinde değil sebze-meyveler arasında da var bence.
Daha yeni duvardan altyazı geçti.

Karpuzlar çekirdekleri cariye yapmış. Balkona çıkıp yine haykırıyorum :
"Lanet olsun Karpuz Hükümdarlığı, Yaşasın Çekirdek Proletaryası..
Tutmayın Ulan beni "

Yan komşu Nebahat Teyze:
"Sus be ! Gelirsem kırarım bacaklarını
dengesiz. Seni dinlemek zorunda mıyız..." diye bir saat nutuk atar

ve
bir iç isyan daha hükümdar yalakaları tarafından sonlandırılır.😂

Bu yazım zulüm gören çapulcu çekirdeklerin haklı isyanına armağan olsun.😂😂

ORMANTİK ÖKÜZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin