İçimden Gelenler

45 3 6
                                    

Ben şimdi gidiyorum. Bu sokaktaki çocuklar her kopardıkları papatyaya seviyor-sevmiyor yapsınlar.

Sevmeyenler sevmeyenleri artık bulsun.
Yoksa kavuşamadığı için sevenler,
her dakika başına gayrimeşru şiirler doğuruyor
sokak ortasına..

Sonra bayramlarda işin yoksa şeker dağıt şiirlere, harçlık ver.

Biz Büyülü Bülbülü Deliğinden Çıkarma ve Dayanışma Derneği üyeleri olarak,
gayrimeşru şiirlerin gıybetini çekmek zorunda değiliz...

- "Az sessiz ol bey bir şey izliyoruz şurda ya."

_-~^*()*^~-_

Sanat camiasından
fosforlu kalemin, yeni sevgilisi

yeraltının sözü geçen mafya babası kırmızı kalem mi?????

Az Sonra... Magazin Star'da

+"Bu kadın beni deli edecek sabıırr sabır..
Ver şu kumandayı, kalk çay koy."

Kumanda itinayla kavranır ve ayak ayak üstüne atılarak kanallar arası ,geçiş bir sanat eseri edasıyla, saglanir..

**Ana haber bülteni başlıyor..🎥**

[ Dün gece anarşist şiirler ayaklandı . İsyan tüm dünya basınında sürmanşet.
Yetkililer gereğinin tez zamanda yapılacağını, korkulacak birşey olmadığını, bu tür olayların vız gelip tırıs gideceğini  basın açıklamasında bildirdi.

"Emperyalist şiirler, kafiyeyi siklemeyen şiirlere iskence ediyor. Bu durumu kınıyoruz. İşkenceler son bulana dek açlık grevindeyiz. "
diye meydanlarda hak arayışında bulunan B.K. silahlı saldırıya uğradı. Cenazesi Kuyuönü mezarlığına defnedildi. Bu olayı üstlenen O.Ç. pişman olmadığını dile getirdi.

Adliyeye sevk edilen O.Ç.'nın davası sürüyor.

Kurşun kalem, deftere tecavüz etti. Kütüphane Büyük Kitap Meclisi'nden skandal önerge gecikmiyor.
- "Tecavüzcü kalemin,  tecavüze uğrayan defterle evlenmesi durumunda ceza kaldırılacaktır."

Başka söze ne gerek. Önemli olan orta yolu bulmak (!)

İstanbul beyefendisi uçlu kalemin şirketine atanan kayyumun ardından  telli defter şiddetli geçimsizlik yaşadığını belirterek boşanma davası açtı. Hakim Faber Castell'in, tahta çekici masaya vurmasıyla ilişki sona erdi. Bu acıya dayanamayan İstanbul Beyefendisi uçlu kalem arkasında acı bir not birakarak 3. Köprüden atlayıp intihar etti. ]

Dünya, yaşanılmazlık sınırını açık ara farkla geride bıraktı. Ölüm artık tek kurtuluş.

Bazen diyorum ki kendi kendime Yaratan var ve yaratan insanları yarattığına pişman olup, kendi evreninden dünyayı soyutlayıp, çevrimdışı mı yaptı.

Eğer öyle değilse, O.Ç kalemlerin ana kuzusu defterlere tecavüz etmesine neden izin versin.
Yoksa sen bir sadist misin ??
Bay Tanrı..!
🌑🔫📰📃✏💭

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 24, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ORMANTİK ÖKÜZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin