Beértünk a suliba. Egyedül jöttem mert a bátyám bulizni volt tegnap és elégé másnapos :/ .
-Tina!!- kiáltott utánam a legjobb barátom akibe teljessen bele zúgtam.. a neve Krisztofer! Mikkor már lassan mellettem volt elkezdett újra beszélni. - Hát igy állunk első nap a suliból de te meg sem vársz!? - mondta miközben a haját birizgálta.
-Bocsi Krisztooo csak sietnem kellett. De már itt vagy- nyomtam egy puszit az arcára ő pedig meg ölelt persze ő csak a legjobb barátjának tekint de én nagyon szeretem.. És nem szeretném ha ezt meg tudná mert akkor nyomulósnak gondolna mivel ő a szépfiú az iskolában és minden csaj őt akarja. De persze csak egy rúghat nála labdába... Rebeka!! annyira utálom. Rebeka már 8 óta a barátnője de nem igazán szereti Krisztofert csak azért van vele mert népszerű és igy ő is az tudd lenni. De ezt Krisztofer nem veszi észre. Talán tényleg ennyire vak?? Vagy csak nem akarja látni,hogy tetszik nekem? Vagy nem érdeklem? Most mii?? ....
Fel értünk végre a termekhez és persze Rebeka azt akarta ,hogy Krisztofer mellé üljön. Mellé ült,pedig úgy beszéltük meg,hogy egymás mellé fogunk ülni. Na de mégsem szólhattam mert akkor megtudja,hogy odavagyok érte. Igy hát unott fejjel mentem a leghátsó ablak melletti padba. EGYEDŰL! mint valami lúzer,hogy őszinte legyek egész órán őt néztem így egy teljes anyagot majd otthon kell pótoljak de nem nagyon érdekelt az óra, sem az anyag. miuttán vége lett az órának mentem Krisztofer mellé és bólintottam egyet azt jelezve,hogy "mehetünk,?" erre ő egy nemmel bólintott majd felállt Rebeka megfogta Kriszto kezét és ki húzta a teremből. Nagyon rosszul esett ez tőle hiszen a legjobb barátom. Szomorúan elballagtam a szekrényem felé valami kaját keresni.. Csak,hogy egy a bökenő, Krisztofernél van a szaros szekrény kulcsom!!! így a tíz óraimat nem tudtam meg enni. Szóval még szomorúbban kimentem az udvarra ahol már az egész iskola kint volt. Rebeka a barátnőivel más fiúkra hajtott míg Krisztofer a foci pályán focizott . Szerintem Krisztofert nem nagyon érdekli Rebeka , mármint ha érdekelné vele lenne ilyenkor is. Azért nem hiába a legjobb barátom ismerem! ..
leültem a focipálya szélére és elkezdtem az anyagot pótolni. Leült mellém valaki....
YOU ARE READING
Téged akarlak!
Non-FictionMindig féltem neki elmondani mert attól féltem,ha elmondom neki vége a barátságunknak.. Annyira rossz érzés,hogy szeretem de ő mással van. Mintha kitépnék a szívemet,olyan ez az érzés,hogy meghalnék érte és ő ezt szerintem tudja. De mégis mással van...