...
-Èn engem kèrlek hagyatok ki ebből az egèszből! - ezzel fel rohantam a szobàmban ès jòl be csaptam az ajtòmat.
Màr nagyon magànyosnak èreztem magam, felhìvtam az egyettlen szemèlyt akinek a hangjàt most szeretnèm hallani ...
^Csing .... Csing .... ^ *A hìvott szàm nem kapcsolhatò*
"Hàt ez furcsa krisztofer mèg soha nem volt ki kapcsolva..." gondolkodtam magamban. Ùgy döntöttem àt megyek hozzà ès meg nèzem ,hogy minden rendben-e ...
El indultam felvettem egy bőr kabàtot ès a convers cipőmet. Mikor kièrtem az utca sarkàra màr làttam Krisztofer hàzàt... Közelebb mentem ...
Be kopogtam az ajtòn, pàr màsodperc mùlva nyitodott az ajtò.
Hirtelen sokkot kaptam.........
Mi a f#sz ?!?!?!?!? Rebeka mi a bànatot keres itt??? ...
-Szia Tina! Hàt te mièrt vagy itt??- kèrdezte de làttam rajta ,hogy nem szìvesen làt... de èn ezt leszartam!
-Bocs be kell mennem!!!- mondtam neki dulakodòan..
-Tina figyelj inkàbb nem kè...-
Kisem mondta de èn be mentem ès arèbb löktem làtszòlag egy türülköző volt rajta ami meg lepett... Mièrt fürdõtt itt? ... Majd megkèrdezem Krisztofertől...
Belèptem Krisztofer szobàjàba ès làttam ,hogy csak egy alsònadràg van rajta... Ez nekem elèg is volt,meg tudtam ,hogy jòl van ès ,hogy zavarom... Kirohantam a szobàbòl egyben a hàzbòl is... làttam amit làtam ès kèsz! ... sìrva haza futottam be csaptam magam uttàn az ajtòkat leszartam mindent...
Ooo , Tina mièrt vagy ilyen idiòta?!?!
....
^Csing ... Csing ...^ csörgött a telefonom , mìvel màr vagy 30 üzenetet küldõtt Krisztofer de egyre sem vàlaszoltam. Ès a hìvàsaira sem fogok! Felejtse el ,hogy vàlaszolok neki ! ....
MINDEN a feje tetejère àllt , ès mè a legjobb baràtomba is csalodnom kell...
De vàrjunk!!! Engem ezz mièrt èrdekel??! Semmi közöm,hogy kivel van... Szeretem krisztofert ès nem kell ,higy magyaràzkodjon ezèrt sem veszem fel a telefont ès ezèrt sem vàlaszolok! Ő nem èrezz iràntam semmit! Akkor ènsem fogom neki mutatni ,hogy kell! Elkerülőm, nem hiàba voltam korhàzba is . Minden miatta törtènt... de persze èn egy percet sem bànok amit vele töltöttem ... össze zavarodtam ès mar ènsem tudom mit akarok..
VOUS LISEZ
Téged akarlak!
Non-FictionMindig féltem neki elmondani mert attól féltem,ha elmondom neki vége a barátságunknak.. Annyira rossz érzés,hogy szeretem de ő mással van. Mintha kitépnék a szívemet,olyan ez az érzés,hogy meghalnék érte és ő ezt szerintem tudja. De mégis mással van...