En ny hjælp

19 1 0
                                    

Bonnie og Jeremy læste i timevis men der var intet. De sad i det hus hvor de 100 hekse var brændt. Bonnie ville ikke have nogen af de andre viste hvad de søgte efter. Men så sagde Bonnie til Jeremy "Hvis vi vil finde ud af noget må vi have fat i en person..." Jeremy så spørgende ud og spurgte så "Hvem??" Et andet sted gik Stefan ind til Damon og sagde "Du ved godt Elena ikke ville have ønsket vi begge følte os ødelagte" Damon stod med ryggen til og vendte sig om og sagde så "Ja. Det ved jeg. Men hvad med dig??" Damon gik hen foran Stefan "Føler du da INTET tab?? Hva Stefan??" Damon vidste godt hvor stort et tab Stefan også følte. Stefan kiggede lidt ned i gulvet og Damon kiggede på ham. Damon sagde så "Eller ikke fordi hun valgte MIG" Stefan kiggede op og slog ham så i hovedet. Damon faldt ned i gulvet men rejste sig op på et sekund. Damon slog så Stefan hen i en reol. Stefan væltede og løb så på et sekund hen til Damon. De prøvede begge at kvæle hinanden.

Men så høre de en bekendt stemme sige "I to ændre jer aldrig gør i??" Det var Elijah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Men så høre de en bekendt stemme sige "I to ændre jer aldrig gør i??" Det var Elijah.... De begge to stoppede og vendte sig om det var ELIJAH

Elijah sagde "Jeg husker dengang i to skændtes hvor mig og Elena kom og hun stoppede jer" Damon sagde så "Hvad vil du??!!" Elijah sagde "Når jamen jeg er her fordi Bonnie manglede hjælp med noget" Stefan og Damon så overrasket

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Elijah sagde "Jeg husker dengang i to skændtes hvor mig og Elena kom og hun stoppede jer" Damon sagde så "Hvad vil du??!!" Elijah sagde "Når jamen jeg er her fordi Bonnie manglede hjælp med noget" Stefan og Damon så overrasket. Stefan spurgte så "Hvad skal hun bruge DIN hjælp med??" Elijah sagde så "Det ved jeg ikke men hvor er den dejlige Elena henne??" Damon og Stefan så på hinanden. Damon nikkede så. Stefan fortalte om at Bonnie og Elena var blevet bundet så når den ene levede ville den anden være død. Elijah sagde så "Okay godt at vide men jeg må vel hellere finde Bonnie" Elijah regnede ud hvor Bonnie var og hvad hun sikkert manglede hjælp til. Bonnie så Elijah i døren og sagde "Jeg vidste du kunne regne ud hvor det var" Elijah sagde så "Det du skal have hjælp med har sikkert noget med den dejlige Elena at gøre" Bonnie nikkede. Jeremy sagde så "Vi skal have brudt forbandelsen mellem Elena og Bonnie" Elijah sagde "Okay lad os komme igang" Jeremy sagde så "Skal du intet have for det??" Bonnie smilte og sagde så "Det skal han ikke vel Elijah?" "Nej jeg hjælper med glæde den dejlige Elena" på The grill sidder Caroline, Taylor, Alaric og Matt. Caroline siger "Hør der er noget galt. Bonnie og Jeremy er så hemmelighedsfulde. Og så har vi Stefan og Damon der sidder hjemme og sørger. Hvad gør vi??" Alaric siger "Hvad med mig og Matt undersøger Stefan og Damon og dig og Taylor undersøger Bonnie og Jeremy??" Taylor siger "Lyder som en plan" Matt siger "Jeg er med" Caroline siger "Så gør vi det"

The Vampire Diaries en udgave hvor sæson 7 starter med Elena vækkes til liveWhere stories live. Discover now