Imagin Klaus

1.4K 63 3
                                    

Krótki imagin z Klausem. Mam nadzieję, że się wam spodoba. Miłego czytania.
Zachęcam was do komentowania moich preferencji. 😊💖💝💗











- Witaj My Love - szepnął ci do ucha. Odwrócił cie tak, że byłaś teraz odwrócona twarzą w twarz. Pocałował Cię namiętnie. Popatrzył ci się w oczy, uśmiechnął się i znów połączył wasze usta w pocałunku. Przegryzl delikatnie twoja wargę by zrobić dostęp dla swojego języka. Pchnal Cię lekko na ścianę. Dłonie zacisnąl na twoich pośladkach i uniósł cie lekko do góry. Palce wpłatas w jego włosy, ciągnąć przy tym trochę. Z jego ust wydobył się jęk w  prost w twoje usta. Powtórzyłas tę czynność, aby znowu usłyszeć ten dźwięk. Wziął cie na rękę i zaprowadził do twojego pokoju. Po drodze pozbył się twoich i swoich ubrań. Ułożył cie delikatnie na łóżku.....

Ten sen powtarza ci się co noc i zawsze urywa się na tym momencie. Wstałas z łóżka. Zrobiłaś wokół siebie porządek i wyszłaś pobiegać. Biegasz tak już dwie godziny. Postanowiłas już wrócić. Nagle wpadlas na kogoś i leżysz teraz na ziemi. Tajemnicza osoba podała ci rękę, aby pomóc Ci wstać.
-Przepraszam bardzo. Zagapilam się.
-Nic się nie stało. Tobie nic nie jest? Jak Ci na imię?
-Nie nic, jest w porządku. (twoje imię)
-Piękne imię dla pięknej damy. Ja nazywam się Niklaus Mikaelson, możesz mi mówić Klaus-pocalowal ci dłoń. Teraz dopiero się skapnelas, że jest to ten sam mężczyzna co w twoim śnie. Myślałaś, że to twój wymysl, a tu proszę.
-Czy dałabyś się zaprosić na kawę?
-Z miłą chęcią.

The Originals - preferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz