Bölüm 2

82 7 3
                                    

Eğer bir insana hiçbir anlam veremeden ilgi duyuyorsanız ona aşık oluyorsunuz demektir. Ama ben " Dış görünüşe değil iç görünüşe önem veririm." Lafına anlam veremiyorum . Bir insanın ilk ya bakışından ya görünüşünden ya gülüşünden hoşlanırsın ve bir insanın içini bildikten sonra iç görünüş önem kazanır ve dış görünüş ikinci plana geçer .
Bir de seviyorsanız söyleyin n'olucak amk ? Rezil mi olucaksınız yoksa rüsva mı ? Aşk insanı rezil de eder vezir de hee istemiyorsa o başka . Söylüceksiniz kaypaklık etmeden "Başkasını da seni de sevmiyorum " diyeceksiniz  . "Sevdiğim var , sevgilim var ama kim olduğunu bilmezsiniz ,tanımazsınız " diyip lafı döndürmeyeceksiniz .
Ben ne insanlar gördüm içlerinde yaşadıkları aşkın baş rol oyuncusu bu filmi duymasın diye içine hıçkırarak ağladıklarını . Peki neden duymasın mı ? "Bana arkadaş gibi sarılsa da sarılıyor ,benimle muhabbet ediyor, sadece benimle iki laf etsin diye kız muhabbeti yapıyorum , selam vermek için yanına oturup elini sıkıyorum ve bunlarla avunurken biraz daha yakın olma ihtimali için avunduklarımı kaybedemem , sevdiğimi ona söyleyemem " diyerek hıçkırırdı . Bir merhabaya bir çift söze muhtaç kalanlarla dost olun. Onlar derdinizi anlar ve eğer sevgiyi öğrenmek isterseniz onları dinleyin. Sevginin ne demek olduğunu anlamak için ...

HAYAT BOŞLUĞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin